دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 187 دانشجو
مهرنوش سیدمحمودیان
8 ساعت پیش
مدرس خیلی مسلط هستن و با مثال هایی که میزنن خیلی مفاهیم رو بهتر میرسونن.
آلا پاکعقیده
1 روز پیش
خیلی ممنونم از استاد عزیز. دورهی فوقالعادهای بود.
عرشیا صدرالذاکرین
3 روز پیش
عالی
مهرنوش سیدمحمودیان
7 روز پیش
عالی
الناز عبدالرحیمی نیاری
9 روز پیش
خیلی عالی بود و ذهنیت من رو راجع به تبلیغ نوشتن عوض کرد.ممنونم
سارینا نورائی
16 روز پیش
ممنون از شما خانم دژبان دوره عالی بود ، کامل و پرجزئیات .










