دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 25 دانشجو
مهدی صادقی
3 ماه پیش
بسیار عالی و جامع فقط سری زمانی 2 منتشر نمیشه؟
دانشجوی دوره
7 ماه پیش
بسیار مفید و کاربردی بود ممنون👌
دانشجوی دوره
7 ماه پیش
با سلام و احترام.این دوره برای من بسیار مفید بود. یاد کلاسهای اقتصاد سنجی دانشگاه الزهرا افتادم. یادش بخیر. هر دو استاد بسیار مهربان با اخلاق و باسواد. ترکیب برنده تدریس استاد عزیزم دکتر کردبچه و خانم دکتر خاکسار.🌸☘🌸☘
دانشجوی دوره
7 ماه پیش
عالی بودید.
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
عالی هستین 👌👌
مائده امیری
8 ماه پیش
از زحمات استاد عزیزم واقعا ممنونم. عالی بود.










