دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 70 دانشجو
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
خیلی عالیه واسه کسی که بعد سال ها میخاد برگرده به رشته اصلیش ویژگی ایشون اینه که به فهم و تصویر ذهنیدانشجو خیلی اهمیت میدن و سریع رد نمیشدن و دانشجو رو وادار به پرسیدن میکنن عالییییی
دانشجوی دوره
1 سال پیش
مهم ترین نکته این بود که تدریسشون و نکاتی که می فرماین قابل فهم و یادگیریست و نه صرفا جنبه حفظ کردن.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
درود و سپاس از استاد بزرگوار.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
فوق العاده بدون هیچ حرف و حدیثی
دانشجوی دوره
1 سال پیش
عالی
نیلوفر سلیمانی
1 سال پیش
آخرین باری که استادی رو دیدم اینقدر واضح کامل و دلسوزانه چنین توضیحات سختی رو برامون توضیح دادن رو یادم نمیاد. ممنون !!!!!











