دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 63 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
اوکی
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
عالی بود. دکتر محصولی طوری درس دادن که جدا از تدریس خوب ایشون، تقریبا همه اصطلاحات آکادمیک و حرفه ای زلزله به گوش دانشجوی کارشناسی عمران (که قراره بره توی بازار کار یا ادامه تحصیل بده) بخوره و کم نذاشتن.
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
عالی .تشکر از استاد گرامی
دانشجوی دوره
3 ماه پیش
یه شاااهکار به تمام معناست، سطح درس با متر و معیار دکتر محصولی در حد مقطع کارشناسیه ولی اگه با دانشگاه ها دیگه مقایسه بشه واقعا فراتر از کارشناسیه، به علاوه ترکیبی از زلزله و دینامیک خاک و دینامیک سازه توشه و در حد کلیات و مقدمات تحلیل خطر هم توضیحاتی داده میشه. دگرگون میکنه و به نظرم تو دوره های عمرانی بهترین و باکیفیت ترین دوره است
محمد علی طالعی
7 ماه پیش
It was completely understandable, appreciate you putting together this tutorial.
سیده زکیه کریمی
9 ماه پیش
عالی. خدا خیرتون بده









