دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
محمود توانا
لحظاتی پیش
عالیه
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
کاش 25 سال پیش که وارد دانشگاه شدم یک استادی مثل ایشون بود تا ذهن ما رو روشن کنه. سالیان سال به دنبال یک فهم عمیق به وادیهای مختلف سر زدم. بسیار افسوس خوردم که استادی مثل ایشون نداشتم. بسیار سپاس از عوامل مکتبخونه و این استاد گرامی که برای ارتقاء فهم ما زحمت میکشن. و چقدر عجیب که کسی نظری در خصوص آموزش به این خوبی و بنیادی نظری ثبت نکرده.
سینا افشارینیا
1 ماه پیش
دیدن این دوره برای هر کسی که در شغلش نیاز داره دیگران رو با مفاهیم علمی و تئوریک همراه کنه، لازمه. خصوصا در ۲-۳ جلسه اول که بیشتر بر موضوع ایجاد گفتمان تمرکز شده، ایدههای خیلی خوبی به کارکنان دانشی و کارشناسان خبره و مدیران میده. ممنون از مکتبخونه و استاد منصوری. اسمنداشتن جلسات، نور کم و پلیر اون دو جلسهای که فقط صوتی بود، باعث شد امتیاز ۴ دادم. وگرنه خود مباحث خیلی مفید بود.











