وقتی که یک چرخه راه رفتن عادی را کامل کردید، وقت آن است که شخصیت را اضافه کنید. در این دوره به شما نشان میدهیم چگونه یک راه رفتن عادی را فراتر ببرید و صفات ...
بهروزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
حالات کاراکتر در چرخههای راه رفتن
یادگیری انواع بدن زن و مرد، حالت راه رفتن و تغییر از راه رفتن به دویدن
یادگیری تغییر وزن و شکستن مفاصل در بدن
جلوگیری از اشتباهات رایج در انیمیشنسازی دو بعدی
توصیه میشود پیش از این دوره، دورههای " مبانی انیمیشن سازی " و " اصول انیمیشن سازی دو بعدی " و " آموزش مبانی چرخههای راه رفتن " دیده شوند.
وقتی که یک چرخه راه رفتن عادی را کامل کردید، وقت آن است که شخصیت را اضافه کنید. در این دوره به شما نشان میدهیم چگونه یک راه رفتن عادی را فراتر ببرید و صفات شخصیتی، اغراق و رفتار اضافه کنید. در این دوره یاد میگیرید چگونه حرکت، پاکوبیدن، حرکت دزدکی و راه رفتن مسخره را برای جانواران دوپا انیمیشنسازی کنید.
همچنین به شما نشان میدهیم چگونه از اشتباهات رایج مانند قوسهای ناهموار جلوگیری کنید. اینها تکنیکهای انیمیشنسازی دوبعدی کلاسیک هستند و جدا از اینکه از چه نرمافزاری استفاده میکنید، مهارتهای ضروری برای هر انیماتوری به حساب میآیند.
- همراه با کتابچه الکترونیک 39 صفحهای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیکهای آموزشی آموزش حالات کاراکتر در چرخههای راه رفتن
اطلاعات بیشتر
Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر