00:00 / 00:00
1.8x
1.4x
1.0x
0.7x
HD SD
HD
SD
ثبت‌نام رایگان
  • دسترسی به 22 جلسه نمونه از دوره
  • دسترسی به 22 جلسه نمونه از دوره
  • عضویت در تالار گفت‌وگوی دوره
  • اضافه شدن دوره به پروفایل
فقط محتوا
  • دسترسی کامل و نامحدود به محتوای دوره
  • تمام قابلیت‌‌های پلن رایگان
    +
  • دسترسی کامل و نامحدود به محتوا
269,000 تومان
دوره کامل
  • دسترسی به تمام قابلیت‌های دوره
  • تمام قابلیت‌های پلن محتوا
    +
  • گواهی‌نامه مکتب‌خونه
  • پروژه محور
  • تمرین و آزمون
  • تالار گفتگو
  • تسهیل استخدام
389,000 تومان
00:00 / 00:00
1.8x
1.4x
1.0x
0.7x
HD SD
HD
SD
مکتب‌خونه مکتب‌خونه

آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره‌های مکتب‌پلاس
97 ساعت
98٪ (622 رای)

کاربرد برنامه نویسی اندروید چیست؟

اندروید یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس، میان‌افزار و اپلیکیشن‌های کلیدی موبایل است. توسعه و برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو اتفاق می‌افتد. این سیستم عامل مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، نوت‌بوک‌ها، گوشی‌های هوشمند، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون و غیره را شامل می‌شود. البته بازار اندروید در حوزه موبایل بسیار گسترده‌تر از سایر دستگاه‌هاست.

با توجه به تنوع و گستردگی موارد استفاده از سیستم عامل اندروید، برنامه نویسی اندروید به مهمترین و داغ‌ترین موضوعات تبدیل شد و برای ورود به بازار اندروید، استفاده از این زبان برنامه نویسی ضرورت دارد. پس در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید هستید، با مکتب‌خونه همراه باشید.

در سال‌های اخیر، کاتلین دومین زبان رسمی برای توسعه اندروید، معرفی شد. این زبان امروزه به یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی تبدیل شده است. بنابراین کسانی که به این زبان مسلط باشند، آینده شغلی خوبی در انتظار آن‌هاست.

آموزش برنامه نویسی اندروید


در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید، قصد داریم ابتدا صفر تا صد برنامه نویسی کاتلین را به شما آموزش دهیم. بعد از تسلط کامل بر این زبان شما آمادگی ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید را خواهید داشت. بنابراین شما می‌توانید برنامه نویسی اندروید با زبان کاتلین را شروع کرده و در همین ابتدای راه، اپلیکیشن‌های ساده موبایل را طراحی کنید.

پس از آشنایی اولیه با اندروید استودیو، رفته رفته با طراحی پروژه‌های سنگین‌تر می‌توانید آموزش‌های بیشتری دریافت کنید. در انتهای این دوره شما به طور کامل بر برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین مسلط خواهید بود و می‌توانید اپلیکیشن‌های کاربردی موردنظرتان را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید شباهت زیادی به برنامه نویسی جاوا دارد. در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید می‌توانید نکات بسیار مهم و مورد نیاز را آموخته و تصمیم بگیرید که آیا فعالیت در این رشته مورد علاقه شما هست یا خیر.

هدف از یادگیری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چیست؟

دوره آموزش اندروید مکتب‌پلاس سعی دارد با استفاده از برنامه نویسی کاتلین در قالب پروژه‌های کاربردی، صفر تا صد برنامه نویسی اندرویدی را به شما عزیزان آموزش دهد. اگر قصد ورود به حوزه برنامه نویسی موبایل را دارید، این دوره برای با اهداف زیر برای شما فراهم شده است؛ تنها کافیست تا حدودی با زبان برنامه نویسی جاوا آشنایی داشته باشید.

  • تسلط بر برنامه نویسی اندروید و برنامه نویسی کاتلین
  • طراحی بازی‌های موبایل
  • متخصص شدن در حوزه توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی
  • انجام پروژه‌های فریلنسری در حوزه برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش اندروید مناسب چه کسانی است؟

  • کسانی که در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل اطلاعاتی ندارند.
  • کسانی که تاحدودی با زبان برنامه‌نویسی جاوا آشنایی دارند.
  • کسانی که به ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل و بازی‌های اندرویدی علاقه دارند.
  • کسانی که قصد دارند با استفاده از زبان کاتلین اپلیکیشن‌های اندرویدی بسازند.

بعد از فراگیری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

بعد از اتمام دوره آموزش برنامه نویسی اندروید شما می‌توانید بخش‌های اصلی یک پروژه اندرویدی را بنویسید و کاملاً‌ به آن مسلط باشید همچنین با گذراندن این دوره راحت‌تر از قبل می‌توانید به مسیر شغلی خود ادامه دهید و توانایی‌های بیشتری کسب کنید. با یادگیری تمام مباحث ذکر شده در این دوره شما خواهید توانست پروژه‌های ساده فریلنسری بگیرید و آن‌ها را انجام دهید. دیگر مهارت‌های مهمی که بعد از دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید کسب خواهید کرد، عبارتند از:

  • تسلط کامل بر زبان برنامه نویسی کاتلین
  • فراگرفتن مطالب تکمیلی در حوزه برنامه نویسی کاتلین
  • پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های اندروید

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش مقدماتی برنامه‌نویسی کاتلین
03:06 ساعت
00:53
Combined Shape Created with Sketch. 22 جلسه
بارم:
10%
نمایش جلسات فصل  

Kotlin یک زبان برنامه‌نویسی است که با JVM اجرا می‌شود. در سال 2017، گوگل آن را به عنوان یک زبان رسمی برای توسعه اندروید معرفی کرد. کاتلین یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که ویژگی‌های عملکردی و برنامه‌نویسی شئ‌گرا را در یک بستر منحصربه‌فرد، با هم ترکیب می‌کند.

شرط اول در یادگیری آموزش زبان kotlin، آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی است که معمولاً‌ در تمام زبان‌های برنامه‌نویسی مشترک است.

در فصل اول از آموزش زبان کاتلین پس از معرفی کوتاهی در مورد این زبان با مفاهیم اولیه در آن آشنا می‌شوید. در این فصل اولین پروژه کاتلین خود را می‌سازیم و در همین حین، شما را با متغیرها، عملگرهای ریاضی و منطقی و رابطه‌ای، شرط‌ها، حلقه‌ها، توابع و nullable آشنا می‌کنیم.

معرفی فصل آموزش مقدماتی برنامه‌نویسی کاتلین
"01:37
اولین پروژه کاتلین خودمون رو بسازیم
"03:54
متغیرها و انواع داده در کاتلین
"05:55
کوییز اولین پروژه، متغیرها و انواع داده
5.7%
     
"03:00
عملگرهای ریاضی و محاسباتی
"01:53
تمرین برنامه نویسی: محاسبه درآمد سالانه افراد شاغل خانواده

 (الزامی)

18.9%
     
"30:00
عملگرهای مقایسه‌ای
"02:23
عملگر الویس پریسلی
"05:01
کوییز عملگرها
3.8%
     
"02:00
شرط‌گذاری در کاتلین
"02:59
کوییز عبارت شرطی
1.9%
     
"01:00
تمرین برنامه نویسی: مقایسه درآمد سالانه

 (الزامی)

18.9%
     
"30:00
استفاده از When
"06:26
تمرین برنامه نویسی: تبدیل عدد به روزهای هفته

 (الزامی)

18.9%
     
"30:00
کوییز استفاده از When
1.9%
     
"01:00
همه‌چیز درباره حلقه‌ها در کاتلین
"08:36
کوییز حلقه‌ها
5.7%
     
"03:00
تمرین برنامه نویسی: چاپ اعداد فرد

 (الزامی)

18.9%
     
"30:00
توابع (Functions) در کاتلین (متدها)
"06:38
کوییز فانکشن‌ها
3.8%
     
"02:00
تعریف نوع داده null و روش‌های مخلتف هندل کردن و پیشگیری از خطا
"07:54
کوییز null
1.9%
     
"01:00
آموزش شیءگرایی برنامه‌نویسی کاتلین
03:12 ساعت
01:04
Combined Shape Created with Sketch. 16 جلسه
بارم:
9%
نمایش جلسات فصل  

کاتلین مانند جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شیءگراست. این گونه از زبان‌های برنامه‌نویسی به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از اشیاء مسائل پیچیده را حل کند. در این فصل از آموزش کاتلین به توضیح کلاس‌ها، متد ‌سازنده، ارث‌بری، چند‌ریختی، انتزاع و typeCasting می‌پردازیم.

کلاس‌ها عناصر اصلی ساخت هر زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست. تمام اشیاء بخشی از یک کلاس هستند. آن‌ها ویژگی و رفتار مشترکی که توسط کلاس تعریف شده است، را به ترتیب در فرم اعضای داده‌ها و توابع عضو به اشتراک می‌گذارند.

به عبارت ساده‌تر کلاس مانند نمونه اولیه اشیاء است که می‌توانید آن را با گروه‌بندی متدها و متغیرها ایجاد کنید. این مفاهیم و ساخت آن‌ها را به طور مفصل و جامع در این بخش توضیح خواهیم داد.

معرفی فصل آموزش شیءگرایی برنامه‌نویسی کاتلین
"01:35
شروع شیءگرایی در کاتلین (اولین دیدار با کلاس‌ها)
"06:09
تعریف رفتار و خصوصیت برای کلاس‌ها
"05:19
کوییز تعریف و خصوصیات کلاس
8.3%
     
"04:00
بررسی اجمالی کلاس‌ها
"06:31
تمرین برنامه نویسی: شیءگرایی

 (الزامی)

20.8%
     
"30:00
کلمه کلیدی lateinit و آشنایی با متدهای Getter و Setter در کاتلین
"09:54
کلاس‌های POJO در کاتلین (data class)
"04:38
قانون ارث‌بری در کاتلین
"08:10
تمرین برنامه نویسی: ارث‌بری

 (الزامی)

20.8%
     
"30:00
قانون چندریختی یا Polymorphism
"06:51
تمرین برنامه نویسی: چندریختی

 (الزامی)

20.8%
     
"30:00
Interface های کاتلین
"07:30
Abstraction در کاتلین
"07:38
تمرین برنامه نویسی: Abstraction

 (الزامی)

20.8%
     
"30:00
کوییز استاتیک و Object Companion
8.3%
     
"04:00
مباحث تکمیلی در برنامه‌نویسی کاتلین
02:51 ساعت
01:16
Combined Shape Created with Sketch. 13 جلسه
بارم:
5%
نمایش جلسات فصل  

در این فصل در قالب پروژه به آموزش مباحث پیشرفته‌تر برنامه نویسی کاتلین می‌پردازیم. اگر با یک زبان برنامه‌نویسی آشنا باشید، احتمالاً تا به حال با بعضی از اصطلاحاتی که در این فصل به آن می‌پردازیم مواجه شده‌اید.

Lambda نوعی از توابع ناشناس است که با کمک آن می‌توانید کدهایتان را ساده‌تر و کوتاه‌تر کنید. استفاده از آن باعث می‌شود کدها خواناتر، قابل اطمینان‌تر و کوتاه‌تر شوند.

دانستیم که کاتلین یک زبان برنامه‌نویسی شی گراست که از کلاس تشکیل شده است. کلاس‌ها دو نوع تودرتو و داخلی دارند. کاتلین هم مانند زبان جاوا به شما این اجازه را می‌دهد که در داخل یک کلاس، کلاس دیگری را تعریف کنید. هر کدام از این کلاس‌ها مزایا و کاربردهای خود را دارد که به این موضوع هم اشاره می‌کنیم.

در زبان کاتلین می‌توانید خطاها را به راحتی مدیریت کنید. با استفاده از exception handling می‌توانید از بروز اشتباه در زمان اجرا جلوگیری کنید. مدیریت خطا آخرین مبحث در آموزش Kotlin است که به آن می‌پردازیم.

معرفی فصل مباحث تکمیلی در برنامه‌نویسی کاتلین
"01:44
لیست‌ها در کاتلین
"09:02
کوییز لیست‌ها
4.0%
     
"01:00
تابع لمبدا (Lambda Function)
"07:23
کوییز تابع لمبدا
4.0%
     
"01:00
تمرین برنامه نویسی: تابع Lambda

 (الزامی)

40.0%
     
"30:00
فایل‌ها و package و import
"19:18
TypeCasting و Any Type
"17:20
تمرین برنامه نویسی: Casting

 (الزامی)

40.0%
     
"60:00
InnerClass و NestedClass
"10:30
کوییز فایل‌ها، Typecasting و کلاس‌ها
8.0%
     
"02:00
هندل کردن خطاها (exception handling)
"10:43
کوییز خطایابی
4.0%
     
"01:00
پیاده‌سازی اپلیکیشن تبدیل سن به دقیقه
08:08 ساعت
02:54
Combined Shape Created with Sketch. 18 جلسه
بارم:
10%
نمایش جلسات فصل  

کامپوننت‌های برنامه عناصر اساسی در ساخت یک اپلیکیشن اندرویدی هستند. این کامپوننت‌ها در فایل AndroidManifest.xml تعریف می‌شوند که هر تعریف تعامل هر کامپوننت با اپلیکیشن را توصیف می‌کند.

در هر اپلیکیشن اندرویدی چهار مؤلفه اصلی وجود دارد. این مؤلفه‌ها عبارتند از:

1.     Activities (فعالیت‌ها): هر فعالیتی که می‌توان آن را مشاهده کرد، در این دسته قرار دارد. درواقع اکتیویتی‌ها همان فعالیت‌هایی هستند که بین کاربر و تلفن همراه تعامل ایجاد می‌کند.

2.     Services (خدمات): سرویس‌ها همان پردازش‌هایی هستند که در پس‌زمینه انجام می‌شود و یک برنامه را کنترل می‌کنند.

3.     Broadcast receivers: این کامپوننت‌ها ارتباط بین سیستم عامل اندروید و برنامه‌ها را کنترل می‌کنند.

4.     Content Providers (ارائه‌دهندگان محتوا): این مؤلفه‌ها به مدیریت مسائل مربوط به داده‌ها و پایگاه داده می‌پردازند.

در این فصل از دوره آموزش اندروید مقدماتی با این کامپوننت‌ها از طریق ساخت یک اپلیکیشن ساده آشنا می‌شوید. اپلیکیشن تبدیل سن به دقیقه که سن را به عنوان ورودی گرفته و آن را به دقیقه تبدیل می‌کند، یک تمرین ساده و کاربردی برای شروع برنامه نویسی اندروید است.

معرفی فصل پیاده‌سازی اپلیکیشن تبدیل سن به دقیقه
"01:18
آموزش نصب اندروید استودیو و اولین اجرا در گوشی موبایل (دستگاه فیزیکی) و استفاده از شبیه‌ساز (دستگاه مجازی HAXM)
"47:35
اولین اجرا در گوشی موبایل (دستگاه فیزیکی ) و استفاده از شبیه‌ساز (دستگاه مجازی HAXM)
"34:48
ساخت اولین اپلیکیشن اندروید و رفع مشکلات با استفاده از StackOverflow
"09:10
چاپ کردن متن با استفاده از Toast و آشنایی با ساختار پروژه و activity
"06:27
کار با لایه طراحی و پایه‌های Constraint Layout
"14:53
کوییز - کار با لایه طراحی و پایه‌های Constraint Layout
5.6%
     
"03:00
هندل کردن کلیک و تاچ یک دکمه در برنامه‌نویسی اندروید
"08:55
کوییز - هندل کردن کلیک و تاچ یک دکمه در برنامه نویسی اندروید
3.7%
     
"02:00
طراحی کامل اپلیکیشن تبدیل تاریخ تولد به دقیقه
"11:01
کوییز - طراحی کامل اپلیکیشن تبدیل تاریخ تولد به دقیقه
1.9%
     
"01:00
استفاده از Calendar و DatePicker برای انتخاب تاریخ تولد
"09:20
کوییز - استفاده از Calendar و DatePicker برای انتخاب تاریخ تولد
7.4%
     
"04:00
محاسبه تاریخ تولد به دقیق و چالش
"21:14
کوییز - محاسبه تاریخ تولد به دقیقه و چالش
3.7%
     
"02:00
حل چالش و نمایش تاریخ انتخاب شده کاربر
"10:17
کوییز - حل چالش و نمایش تاریخ انتخاب شده کاربر
3.7%
     
"02:00
تمرین برنامه نویسی: اپلیکیشن تبدیل سن به دقیقه

 (الزامی)

74.1%
     
"300:00
پیاده‌سازی اپلیکیشن ماشین حساب
12:44 ساعت
02:39
Combined Shape Created with Sketch. 16 جلسه
بارم:
11%
نمایش جلسات فصل  

در فصل پنجم سعی داریم به مرور آموزش کاتلین اندروید که در فصل‌های قبل فراگرفتیم، بپردازیم. در این فصل یک اپلیکیشن ماشین حساب پیاده‌سازی می‌کنیم که از این طریق می‌توانیم مفاهیم و نکات گفته شده تا اینجای کار را مرور کنیم. هدف از پیاده سازی این پروژه تثبیت آموخته‌ها و به‌کارگیری آن‌ها در یک پروژه است.

معرفی فصل پیاده‌سازی اپلیکیشن ماشین حساب
"01:21
آشنایی با لایه طراحی LinearLayout
"15:18
آشنایی بیشتر با بخش طراحی و XML
"08:42
کوییز - LinearLayout و XML
9.1%
     
"05:00
هندل کردن کلیک آیتم‌ها با استفاده فراخوانی متد
"06:35
ارتباط ویوها با لایه برنامه‌نویسی به وسیله ViewBinding
"08:52
طراحی لایه اصلی ماشین حساب
"18:33
هندل کردن کلیدهای اعداد
"18:03
هندل کردن کلید ریست و عدد اعشاری
"12:42
چطوری یه کد رو تحلیل کنیم و کامل یاد بگیریم؟
"06:38
پیاده‌سازی انتخاب چهار عمل اصلی
"12:57
محاسبه و پیاده‌سازی عملیات جمع، ضرب و تقسیم
"09:38
پیاده‌سازی عملیات تفریق و هندل کردن نتیجه منفی محاسبه
"20:52
نهایی‌سازی پروژه ماشین حساب
"09:57
درک عمق کد‌ها و یادگیری بهتر با استفاده از ابزار دیباگ
"09:10
تمرین برنامه نویسی: اپلیکیشن ماشین حساب

 (الزامی)

90.9%
     
"600:00
پیاده‌سازی اپلیکیشن Quiz App
22:26 ساعت
02:25
Combined Shape Created with Sketch. 13 جلسه
بارم:
15%
نمایش جلسات فصل  

فرمت و ظاهر رابط کاربری یکی از اصلی‌ترین مسائل در اپلیکیشن‌های اندرویدی است که به آن استایل نیز می‌گویند. یک استایل را می‌توانیم به کل اپلیکیشن یا به یک view خاص اعمال کنیم.

استایل در اندروید در یک فایل منبع جداگانه XML تعریف شده است. اگر با طراحی وب آشنایی دارید، باید بگوییم که استایل اندروید هم مانند همان استایل‌های CSS در طراحی وب است. در پیاده‌سازی اپلیکیشن Quiz app یاد می‌گیرید که چگونه با فایل‌های مختلف استایل‌ها کار کنید.

در این فصل با مانیفست هم آشنا می‌شوید. مانیفست را می‌توان شناسنامه اپلیکیشن نامید. چرا که داخل این فایل نام اپلیکیشن، آیکون آن و موارد دیگر مانند قابلیت راست به چپ اکتیویتی‌ها (مانند زبان فارسی) قرار داده شده است. از آن برای شناسایی اپلیکیشن و به‌کارگیری توسط سیستم عامل اندروید هم استفاده می‌شود.

در این فصل علاوه بر فایل‌های استایل و مانیفست، در قالب یک پروژه با intentها و هم‌چنین پیاده‌سازی یک اپلیکیشن چندصفحه‌ای آشنا می‌شوید.

معرفی فصل پیاده‌سازی اپلیکیشن Quiz App
"00:52
طراحی صفحه اصلی و ورود به اپلیکیشن
"19:03
کوییز - طراحی اصلی و ورود به اپلیکیشن
1.3%
     
"01:00
پیاده‌سازی سوال‌ها و انتقال به صفحه شروع پاسخ‌دهی
"12:55
طراحی اکتیویتی نمایش سوال و ساخت تمامی سوال‌ها با اطلاعات کامل
"13:06
نمایش اطلاعات کامل سوال برای کاربر
"13:29
پیاده‌سازی انتخاب جواب‌های چهار گزینه‌ای
"17:53
انتخاب گزینه توسط کاربر و پیاده‌سازی روند سوال بعد
"13:59
تشخیص پاسخ غلط و درست و نمایش راهنما به کاربر
"11:29
نمایش سوال‌ها و دیدن نتیجه
"14:29
حل مشکل بررسی پاسخ آخرین سوال
"10:46
نمایش عملکرد پاسخ‌دهی به سوالات
"17:35
تمرین برنامه نویسی: اپلیکیشن Quiz App

 (الزامی)

98.7%
     
"1200:00
پیاده‌سازی اپلیکیشن هواشناسی (Weather Application)
14:04 ساعت
04:04
Combined Shape Created with Sketch. 18 جلسه
بارم:
10%
نمایش جلسات فصل  

هدف از پیاده‌سازی این پروژه آشنایی با مهم‌ترین بخش برنامه‌نویسی موبایل یعنی ارتباط با سرور است. علاوه‌براین، شما در این فصل کار با اینترنت، retrofit، json و یکی از مهم‌ترین بخش‌های رابط کاربری یعنی RecyclerView و ساخت لیست آشنا می‌شوید.

API چیست؟
"11:11
Json چیست؟
"14:27
دانلود Json برای اپلیکیشن
"24:49
تبدیل Json
"17:01
نمایش اطلاعات دریافتی از API
"09:54
حل چالش نمایش اطلاعات
"13:04
بررسی API هواشناسی سایت OpenWeatherApi
"19:38
نمایش اطلاعات و نام شهر
"16:42
کار با آرایه Json و نمایش وضعیت کلی آب و هوا
"08:19
دانلود عکس و نمایش آیکون وضعیت کلی
"16:17
نمایش زمان طلوع و غروب خورشید
"10:54
نمایش تمام اطلاعات دما و فشار و رطوبت هوا
"17:19
بهبود ظاهر اپلیکیشن آب و هوا - قسمت اول
"19:15
بهبود ظاهر اپلیکیشن آب و هوا - قسمت دوم
"10:14
تغییر فونت اپلیکیشن
"17:27
ریفکتورینگ کد (تمیز و مرتب کردن کدها و فرایندها)
"05:25
پیاده‌سازی امکان بازخوانی اطلاعات (Refresh)
"12:13
تمرين برنامه‌نویسی: پروژه هواشناسی

 (الزامی)

100.0%
     
"600:00
پروژه نهایی
30:00 ساعت
Combined Shape Created with Sketch. 1 جلسه
بارم:
27%
نمایش جلسات فصل  

تالار گفت‌وگو

استاد دوره
امیر احمد ادیبی امیر احمد ادیبی

امیراحمد ادیبی، برنامه‌نویس و مدرس برنامه‌نویسی اندروید، چندین سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی اندروید فعالیت می‌کند و عضوی از تیم موبایل مجموعه‌ی زرین‌پال است. علاقه فراوان ایشان به تدریس باعث شده است که وی علاوه بر فعالیت‌های کاری، به آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی در پلتفرم‌های مختلف بپردازد. ایشان از سال ٩٣ آموزش آنلاین برنامه‌نویسی را شروع کرده است و تا به ‌حال سابقه تدریس و برگزاری چندین ورک‌شاپ مختلف را در کانون کارآفرینی دانشگاه تهران و مرکز رشد دیهیم و آموزش‌های خصوصی دانشجویان خارج کشور را داشته است.

اطلاعات بیشتر
درباره گواهینامه
مکتب‌خونه مکتب‌خونه
حد نصاب قبولی در دوره:
70.0 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد.

پیش‌نیاز‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

پیش‌نیاز شرکت در دوره اندروید مقدماتی آشنایی پایه‌ای با زبان برنامه‌نویسی جاوا است. برای بهره‌وری بهتر می‌توانید دانش خود را با سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی جاوا بررسی کنید. اگر با جاوا آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم ابتدا دوره جاوا را بگذرانید تا اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

برای این که بتوانید در زمینه برنامه‌نویسی موبایل و فراگرفتن آموزش‌های اندروید استودیو پیشرفت کنید، باید به زبان برنامه‌نویسی جاوا مسلط باشید.

همانطور که گفتیم، در بخشی از این دوره قصد داریم آموزش جامع کاتلین را برای شما ارائه دهیم. این بدین معناست که آموزش kotlin را از صفر شروع می‌کنیم و برای یادگیری هر آنچه که لازم است شما در این‌باره بدانید، از صفر تا صد مسیر آموزش همراه شما خواهیم بود. بنابراین، برای فراگیری آموزش زبان برنامه نویسی kotlin در این دوره نیازمند هیچ پیش‌نیازی لازم نیست و شما آن را در قالب پنج پروژه به صورت جامع فرا خواهید گرفت.

آموزش برنامه‌نویسی جاوا
اطلاعات بیشتر

ویژگی‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

Combined Shape1 Created with Sketch. گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

 

مشاهده نمونه گواهینامه

خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.