آموزش جامع فتوشاپ کاربردی

فتوشاپ بهترین ابزار، برای بیان خلاقیت بصری شماست! دوره آموزش جامع فتوشاپ سریع و آسان به شما کمک میکند تا تسلط خوبی در قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش تصویر جهان به دست آورید. در این دوره از ... ادامه

5 (1 رای)
198 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری اصولی کار با فتوشاپ

آشنایی با اصول تنظیم رنگ و نور تصاویر

یادگیری روش‌های رتوش تصاویر

کار با ابزارهای فتوشاپ بصورت کاملا پروژه محور

محتوای دوره

14 فصل 83 جلسه 7 ساعت ویدیو
بازکردن اسناد و تصاویر در فتوشاپ
اصول پیمایش در تصاویر
اصول کار با لایه‌ها
ذخیره‌کردن فایل‌ها در فتوشاپ
آشنایی و کار با نور و روشنایی
‌بالانس رنگ
بهبود و اصلاح تصویر
رنگ
کار با ابزارهای انتخاب (Select)
کراپ یا برش تصاویر
کار با ابزار Brush
رتوش تصاویر
سایز و رزولوشن
کار با متن

پیش‌نیاز‌ها

این دوره پیش نیاز ندارد و صرفا آشنایی اولیه کار با کامپیوتر کافی است.

 

درباره دوره

فتوشاپ بهترین ابزار، برای بیان خلاقیت بصری شماست!

دوره آموزش جامع فتوشاپ سریع و آسان به شما کمک میکند تا تسلط خوبی در قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش تصویر جهان به دست آورید. در این دوره از تمامی جنبه‌ها فتوشاپ را به ترتیبی که باید، یاد خواهید گرفت. 

در ابتدا، با محیط فتوشاپ آشنا خواهید شد. کار با لایه‌ها را یاد می‌گیرید. در مرحله بعد شما یک عکس بی‌روح رو می‌گیرید و با روشنایی و کنتراست به آن روح می‌بخشید.

خواهید دید که چطور تنظیم یک عکس را با استفاده از لایه‌های غیرمخرب تنظیم نور و رنگ یاهمانAdjustment Layer ها تنظیم کنید. سپس با یک پلاگین قدرتمند از فتوشاپ به نام Camera Raw آشنا می‌شوید.

در مرحله بعد کار با ابزارهای Select را می‌آموزید و اینکه چطور قسمت‌هایی از تصویر را انتخاب کنید و در پروژه‌هایتان با هم ترکیب کنید. 
شما یاد می‌گیرید که چطور بعد از پردازش تصاویر، آنها را، نقاشی، روتوش و ویرایش کنید و در آخر هم نحوه کار با متن و ابزار تایپ را فرا خواهید گرفت.

ما در این دوره کاملاً واضح و ساده صحبت می‌کنیم.
شما باید ویدئوی هر قسمت را ببینید و با استفاده از فایل‌های تمرینی که برایتان قرار داده‌ام، آن را تمرین کنید و در نتیجه هر فصل را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

چرا باوجوداینکه نسخه‌های جدیدتر فتوشاپ هم منتشر شده؛ ولی در این دوره نسخه 2020  آموزش داده می‌شود؟

در پاسخ باید بگوییم به‌این‌علت که فتوشاپ 2020 آخرین نسخه از فتوشاپ است که روی هر سیستمی، با مشخصات سخت افزاری ضعیف و چه قوی قابلیت نصب دارد. پس با 2020 آموزش ببینید و نسبت به سیستم خودتان، هر نسخه‌ای که مایلید را نصب کنید.

فتوشاپ همیشه یکی از عجیب‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای دنیا بوده که در هر زمینه‌ای از جمله طراحی گرافیک، طراحی وب، پیش از چاپ، موشن‌گرافیک، نقاشی، عکاسی و هر چیز دیگری می‌شود از آن استفاده کرد.  این نرم‌افزاری است که یادگیری‌اش برای هر آدمی لازم است. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

5

از مجموع 1 امتیاز

1 نظر

3 ماه پیش

درود بر شما تشکر می‌کنم از مجموعه مکتب خونه که بدین وسیله امکان آموزشی بسیار خوبی فراهم کردند؛ همچنین قدردانی می‌کنم از آقای اشجعی که بسیار بیان شیوا و رسایی دارند و از قدرت انتقال بالایی برخوردارند و تمام مطالب را کاملاً روشن و واضح توضیح می‌دهند.

آذر صمدی فرد

آذر صمدی فرد

دوره‌های پیشنهادی

آموزش جامع فتوشاپ

مدرس: پوریا شهریاری

1,400 دانشجو
4.3 (44)
گواهینامه
30٪
1,289,000 902,300 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,072 دانشجو
4.3 (5,913)
گواهینامه
30٪
1,359,000 951,300 تومانء
آموزش نت‌‌های پیانو
2,137 دانشجو
3.7 (7)
169,000 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,093 دانشجو
4.4 (168)
گواهینامه
30٪
409,000 286,300 تومانء

درباره استاد

علی اشجعی
علی اشجعی
1 دوره
198 دانشجو

علی اشجعی، دانش‌آموخته کارشناسی ارتباط تصویری - گرافیک در دانشگاه هنر نبی اکرم (ص) تبریز و مدرس گرافیک و نرم‌افزارهای گرافیک، طراح گرافیک و طراح رابط کاربری هستند. با حدود پانزده سال سابقه و تجربه در این حوزه که بیشتر به‌صورت تخصصی در زمینه گرافیک، برندینگ و هویت بصری، فضای مجازی، طراحی لوگو، پوستر و کاتالوگ، طراحی رابط کاربری وب و... در شرکت‌های مختلف و برتر تهران و در زمان دانشجویی در تبریز فعالیت داشته‌اند که هم اکنون به‌صورت پروژه‌ای و فریلنسر در زمینه طراحی گرافیک و به‌صورت حضوری و آنلاین به تدریس می‌پردازند.

از سوابق آموزشی ایشان می‌توان به سابقه تدریس در بیش از 70 کارگاه آموزشی لایو آنلاین و حضوری، کلاس‌های خصوصی و عمومی  آنلاین و حضوری در زمینه‌های گرافیک، نرم‌افزارهای گرافیک از جمله فتوشاپ، ایلاستریتور، پریمیر و... اشاره نمود.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.