مدیریت محصول و MVP

poster
پیش‌نمایش دوره

آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP: مدیریت محصول، هنر خلق محصولی است که با حل مشکل و رفع نیازی به شیوه‌ای غیرمنتظره مشتری را مشعوف می‌­کند. هر سازمانی، چه آگاهانه و چه به طور ناخودآگاه، ... ادامه

برگزارکننده:  بنیاد خوارزمی  بنیاد خوارزمی
مدرس دوره:
آرین افشار
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:49 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره مدیریت محصول و MVP

MVP و مدیریت محصول
  MVP و مدیریت محصول
"109:04  

درباره دوره

آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP: مدیریت محصول، هنر خلق محصولی است که با حل مشکل و رفع نیازی به شیوه‌ای غیرمنتظره مشتری را مشعوف می‌­کند.

هر سازمانی، چه آگاهانه و چه به طور ناخودآگاه، به مدیریت محصول نیاز دارد. حتی شرکت‌­های فعال در زمینه عرضه خدمات برای شکل­‌گیری و بقای خود نیازمند مدیریت محصول می­‌باشند. مدیریت محصول حوزه‌­ای در نقطه تلاقی طراحی محصول، فناوری و تولید، بازاریابی و استراتژی­‌های کسب­‌وکار است. 

ضرورت نقش مدیریت محصول در کسب­ و­کار

مدیریت محصول در شرکت­‌های کوچک و نوپا، اغلب بر عهده یکی از بنیانگذاران شرکت است و در بسیاری موارد به صورت تجربی انجام می‌­شود. اما با رشد شرکت‌­ها، به ویژه در فضای رقابتی و جهانی امروز، مدیریت محصول به یکی از نقش­‌های ضروری و تعیین­‌کننده سودآوری هر سازمان مبدل می‌­شود.

بنابراین، نیاز به شناسایی و توسعه مهارت و دانش تخصصی مدیریت محصول در ارائه پیشنهاد ارزشی و برآورده کردن، نه تنها نیازهای مشتری، بلکه افزایش ارزش دیگر ذینفعان همچون سرمایه‌­گذاران و کارکنان در هر کسب­‌وکاری نیازی محسوس است.

چنانچه محصولی با موفقیت مورد پذیرش مشتری قرار گیرد و درآمد مناسب ایجاد نماید، تناسب محصول با بازار تحقق می­‌یابد. ایجاد چنین تناسبی، فرایندی پیوسته و مداوم و رسالت مدیران محصول است. 

معرفی دوره آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP مکتب‌خونه

با عنایت به این ضرورت و با هدف کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی ملی، از طریق توسعه توانمندی متخصصان کسب­‌وکارهای میهن، مکتبخونه آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP را طراحی و ارائه نموده است.

دوره آموزش رایگان مدیریت محصول مبتنی بر دانش افراد متخصص و دارای تجربه در زمینه مدیریت محصول است 

هدف و نقش مدیر محصول

مدیر محصول، فردی است که به شناسایی نیازهای مشتری می‌­پردازد و اطمینان حاصل می‌­کند اهداف گسترده‌­تر کسب­‌وکار به واسطه ارائه محصولات یا ویژگی­‌های آن‌ها محقق می­‌گردد.

در حقیقت، مدیر محصول یا پروداکت منیجر فردی است که باید تصویری از موفقیت هر محصول را ترسیم کرده و تیم توسعه محصول را برای تبدیل این چشم‌­انداز محصول به واقعیت هدایت نماید.

درک این نقش، مستلزم شناخت عمیقی، نه تنها از حوزه مدیریت و بازاریابی، بلکه مفاهیم و ابزارهای ضروری مدیریت محصول از مرحله شکل‌­گیری ایده تا تبدیل آن به محصولی واقعی و قابل ارائه می­‌باشد.

با این وجود، درک نقش مدیر محصول همواره با دشواری­‌هایی روبرو است که ناشی از عدم دانش و فراگیری ناکافی ابزارها و الزامات این شغل است. 

درباره استاد

آرین افشار

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

هدف و مخاطب دوره آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP مکتب‌خونه

مخاطب اصلی آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP مکتب‌خونه، مدیران محصول و کارشناسان حوزه محصول و بازاریابی هستند که علاقمند به توسعه توانمندی و شایستگی خود در راستای آمادگی برای توسعه محصول می‌باشند.

اما با توجه به نیاز کارکنان سایر بخش­‌های سازمان به آگاهی از مدیریت محصولات، این دوره همچنین برای شرکت‌کنندگان حوزه‌­های فروش، بازاریابی، مهندسی و برنامه­‌ریزی تولید، عملیات، و حتی نقش­‌های پشتیبانی همچون مالی و منابع انسانی نه تنها مفید است، بلکه رقابت‌پذیری را در مسیر رشد حرفه­‌ای فرد و عملکرد سازمانی افزایش می‌دهد.

این آموزش رایگان مدیریت محصول، به گونه­‌ای طراحی شده که هر فرد آشنا به حوزه­‌ای از کسب و کار، امکان بهبود سطح دانش و مهارت مدیریت محصول را داشته باشد و بتواند ضمن درک چارچوب و مفاهیم اصلی مدیریت محصول، از روش­‌های جدید فراگیری شده به شیوه‌­ای آسان در حوزه کاری خود نیز بهره­‌مند گردد. 

مزایا و سرفصل­‌های دوره آموزش رایگان مدیریت محصول مکتب‌خونه

از جمله مزایای دوره رایگان آموزش مدیریت محصول در مکتب‌خونه، می‌­توان به فراگیری روش­‌های افزایش بازگشت سرمایه و هزینه طرح­‌های توسعه محصول جدید، کوتاه کردن زمان بازارگذاری یا لانچ محصول، افزایش بهره‌وری و همکاری کارکنان و افزایش رقابت‌پذیری و سطح رضایت مشتری و سرانجام ایجاد ارزش و تمایز بیشتر در ارائه محصولات اشاره کرد.

در دوره رایگان مدیریت محصول فراگیران، وظایف روزمره مدیر محصول را می­‌آموزند و با حوزه­‌های راهبردی و تاکتیکی این نقش مهم سازمانی آشنا می‌شوند.

 سرفصل­‌های این دوره، مهم‌­ترین مهارت‌­های مدیر محصول را تحت پوشش قرار می‌­دهد و شامل سرفصل‌­هایی همچون پژوهش و مطالعه بر بازار و مشتری و رقبا، توسعه استراتژی محصول، نقشه راه محصول، هماهنگ­‌سازی توسعه محصول و تیم محصول و تحلیل داده­‌های توسعه محصول می­‌باشد.

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  بنیاد خوارزمی
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:49 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)