دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 24 دانشجو
دانشجوی دوره
2 سال پیش
بسیاربسیار عالی است. امیدوارم آقای دکتر شریفی و کلیه دست اندرکاران مکتب خونه موفق، تندرست و پایدار باشند.
دانشجوی دوره
5 سال پیش
سلام وقت بخیر از زحمات شما بسیار تشکر لطف کنید از دکتر شریفی بیوانفورماتیک در حوزه زیست شناسی کارهای جدیدتر اگر دارید بگذارید ممنون میشم
صادق خسروی
5 سال پیش
بدون شک دکتر رهبان و شریفی از بهترینا ها هستند و دوره یادگیری ماشین این دو استاد عزیز جزء بهترین دوره هایی بوده که تا حالا تو مکتب خونه دیدم. اگر ممکن هست از دکتر رهبان دوره های بیشتری را ضبط کنید. با تشکر
راضیه رجائی
6 سال پیش
بسم الله الرحمن الرحیم باسلام و احترام دوره بسیار عالی ای است. خداوند به اساتید و دست اندرکاران این دوره خیر کثیر و علم و توفیق روزافزون دهد. باتشکر فراوان ان تنصروا الله ینصرکم و من الله التوفیق یاحق
دانشجوی دوره
5 سال پیش
سلام؛ از اینکه زحمت می کشید و دوره های باکیفیت تهیه میکنید بی نهایت سپاس گذارم. فقط اگر ممکن است دوره کنترل چند متغیره هم تهیه کنید چون یکی از درس های پایه ارشد کنترل است. از شما ممنونم



















