آموزش مقدمه‌ای در توسعه Agile و Scrum

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره مقدماتی خودآموز به شما کمک می‌کند تا با توسعه چابک و اسکرام آشنا شوید! پس از اتمام موفقیت‌آمیز این دوره، قادر خواهید بود مفاهیم چابک مانند برنامه‌ریزی تطبیقی، توسعه تکراری، و بهبود مستمر ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 ایجاد نمودارهای براندان برای پیش‌بینی توانایی در دستیابی به هدف اسپرینت. استفاده از معیارها برای بهبود عملکرد، بهره‌وری و رضایت مشتری

 ایجاد و بهبود بک‌لاگ محصول با استفاده از فرآیند برنامه‌ریزی اسپرینت. تولید افزونه‌های محصول قابل ارسال با هر تکرار

 نوشتن داستان‌های کاربری خوب، تخمین و تخصیص امتیازهای داستان و پیگیری داستان‌ها با استفاده از تابلوی کانبان. گنجاندن مصنوعات اسکرام، رویدادها و مزایا

 پذیرش 5 روش agile، زیرمجموعه‌ای از DevOps

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای در توسعه Agile و Scrum

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 این دوره مقدماتی خودآموز به شما کمک می‌کند تا با توسعه چابک و اسکرام آشنا شوید! پس از اتمام موفقیت‌آمیز این دوره، قادر خواهید بود مفاهیم چابک مانند برنامه‌ریزی تطبیقی، توسعه تکراری، و بهبود مستمر را بپذیرید که منجر به تحویل زودهنگام و ایجاد ارزش برای مشتریان می‌شود. شما با چارچوب اسکرام آشنا خواهید شد و خواهید آموخت چگونه آن را در کنار چابک به کار بگیرید. همچنین با روش‌های مرتبط مانند Waterfall، Extreme Programming (XP) و کانبان آشنا می‌شوید.

 شما با تمرینات چابک مبتنی بر مفاهیم تولید ناب مانند توسعه مبتنی بر تست آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که یک تیم اسکرام چگونه کار می‌کند. همچنین به اهمیت برنامه‌ریزی تکراری چابک پی خواهید برد و می‌توانید داستان‌های کاربری خوب بنویسید و پیشرفت تیم خود را با استفاده از تخته کانبان پیگیری کنید. این دوره شامل تمرینات عملی از طریق آزمایشگاه‌های مبتنی بر سناریوهای واقعی با استفاده از GitHub و ZenHub است و به شما کمک می‌کند بک‌لاگ محصول را به‌صورت مشترک با تیم و مشتری ایجاد و تکمیل کنید، نمودارهای Burndown را ایجاد کنید، به اهداف اسپرینت برسید و بازبینی و بازنگری اسپرینت را انجام دهید. این دوره برای مدیران پروژه، مدیران محصول و مدیران اجرایی و به‌ویژه برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، مدیران توسعه و اسکرام مسترهای IT مناسب است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher John Rofrano

جان جی. روفرانو عضو ارشد فنی و قهرمان DevOps در مرکز تحقیقاتی IBM T.J. Watson است، جایی که او هدایت پروژه‌های تحقیقاتی متنوعی را برای بررسی استفاده از هوش مصنوعی به منظور تسریع مدرن‌سازی برنامه‌ها برای انتقال به ابر بر عهده دارد. او همچنین عضو هیئت علمی کمکی در مؤسسه Courant دانشگاه نیویورک و مدرسه کسب و کار Stern است، جایی که دوره تحصیلات تکمیلی درباره DevOps و روش‌های چابک تدریس می‌کند. جان یک موسیقیدان و ویدیوگرافر موفق است و نویسنده پتنت‌ها، مقالات صنعتی، ویدیوهای آموزشی و کتاب‌های متعددی است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.