دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 10 دانشجو
طاهره جاوی
15 ساعت پیش
من بیشتر بخشهای دوره جانشینپروری استاد محمدی رو دیدم. قبل از این هم تو چند دوره و کارگاه مرتبط شرکت کرده بودم، برای همین یه دید کلی برای مقایسه داشتم. به نظرم تفاوت این دوره با چیزهایی که قبلاً دیده بودم این بود که فقط درباره مفاهیم صحبت نمیکرد و بیشتر روی نحوه اجرا تمرکز داشت. تقریباً برای هر مرحله مثال و روش اجرا گفته شده بود. چند بخش که برای من بیشتر کاربردی بود: * معرفی چند روش برای شناسایی نیروهای کلیدی، مخصوصاً روشی که بر پایه دادههای منابع انسانی بود. * صحبت درباره مدیریت تغییر و ارتباطات داخلی در کنار جانشینپروری. * آموزش طراحی ماتریس ۹ باکس، گزارشنویسی و اجرای اون تو اکسل، اون هم مرحلهبهمرحله. * توضیح درباره طراحی کارراهه شغلی، خانواده شغلی، سطحبندی مشاغل و اینکه چطور با گروه کانونی میشه این کار رو انجام داد. * معرفی رویکرد دادهمحور در طراحی و اجرای جانشینپروری. در کل، اگر کسی بخواد جانشینپروری رو توی سازمان طراحی و اجرا کنه، به نظرم این دوره براش مفیده. فقط دو تا پیشنهاد برای بهتر شدن دوره: * مکتبخونه، اگر فایلهای آموزشی رو هم کنار ویدئوها قرار بده، مرور مطالب خیلی راحتتر میشه. * کیفیت صدا توی بیشتر بخشها خوب بود، ولی توی چند قسمت کمی ضعیفتر بود. البته با هندزفری برای من مشکلی نداشت.
محمدهادی داودی فر
1 سال پیش
صدای مدرس محترم ضعیف ضبط شده است. (مخصوصا در جلسات ابتدایی)
زهرا مقیمی
1 سال پیش
مطالب مفیدی است ولی در بعضی از بخش ها کیفیت صدا خیلی پایینه و قابل فهم نیست بهتر بود کیفیت صدا بررسی می شد
فائزه گورانی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر خیلی ممنون از دوره خوبتون تایم ویدیئو ها خیلی کوتاه هست و تا ادمبخواد تمرکز کنه باید بره ویدئو بعدی لطفا لحاظ کنید که هرپارت حداقل 10-15 دقیقه باشه
فائزه شمسی
8 روز پیش
خیلیکسل کنندس
دانشجوی دوره
21 روز پیش
اگر جزوه ای که استاد درس میده در سایت موجود بود و طول ویدیو ها طولانی تر بود مناسبتر بود









