دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 882 دانشجو
مجتبی زمانی نیشابور
1 روز پیش
« خیلی دوره خوبیه، پیشنهاد می کنم تماشا کنیدش. مرسی از جادی عزیز »
حسین مرادزاده
1 روز پیش
خوبه برای شروع مسیر
دانشجوی دوره
1 روز پیش
Good
محمد مهدی عبدالهی
1 روز پیش
عالیییییییییییی ولییییی صدا ضعیففف
وحید شکیباصدر
1 روز پیش
کاربردی
دانشجوی دوره
1 روز پیش
دوره بسیار روان و مناسب هستش و حتی برای یاد اوری مطالب اگر مدتی هستش که دیگر برنامه نویسی نمیکنید مناسب هستش













