دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 8 دانشجو
دانشجوی دوره
2 سال پیش
استاد توانمند و مسلطی هستند و کیفیت تدریسشون خیلی خوب بود. ازشون تشکر میکنم
دانشجوی دوره
2 سال پیش
تدریس خیلی عالی داشتند. خیلی با آرامش و تسلط تدریس کردند.
دانيال ناصري
1 سال پیش
دوره بسیار خوبی بود، واقعا استاد مسلط هستند. و بیان شیوایی دارند فقط نقطه ضعف دوره این هست که استاد خیلی مثال محور کار نمیکنند.









