انیمیشنسازی یک دراکولا یا زامبی که هم متقاعدکننده و هم جذاب باشد، نیازمند بسیاری از اصول کلاسیک انیمیشنسازی است، اما برای اینکه به خوبی بیننده را بترسانید، باید موجودات را با حالات ترسناک و غیرطبیعی ...
بهروزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی
یادگیری انیمیشن هیولاهای عضلانی
انیمیشن هیولاهای دارای حرکت نامنظم و عجیب و غریب
انیمیشن هیولاهای دارای حرکت نرم و روان
تسلط بر انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی
آمادگی برای ورود به بازار کار انیمیشن سازی
توصیه میشود پیش از این دوره، دورههای " مبانی انیمیشن سازی " و " اصول انیمیشن سازی دو بعدی " و " آموزش مبانی چرخههای راه رفتن " دیده شوند.
انیمیشنسازی یک دراکولا یا زامبی که هم متقاعدکننده و هم جذاب باشد، نیازمند بسیاری از اصول کلاسیک انیمیشنسازی است، اما برای اینکه به خوبی بیننده را بترسانید، باید موجودات را با حالات ترسناک و غیرطبیعی حرکت دهید. در این دوره تکنیکهای انیمیشنسازی دوبعدی برای حیات بخشیدن به هیولاها، موجودات فضایی و دیگر سوژههای ماوراطبیعی را بررسی خواهیم کرد.
در این دوره طریقه کار با موجودات عضلانی، انیمیشنسازی موجودات تند و تیز و ایجاد حرکات نرم و عجیب را توضیح خواهیم داد. با کشیدن هیولاهای آشنایی مانند روحها، گرگینهها، خونآشامها و غیره، طریقه اجرا کردن هر یک از تکنیکها را نشان خواهیم داد.
آموزشهای این دوره مستقل از نرمافزار هستند و به مبانی و اصول پایهای علم انیمیشن میپردازند که این مهارتها و فنون با تمام نرمافزارهای انیمیشنسازی دوبعدی و سهبعدی سازگار است.
- همراه با کتابچه الکترونیک 48 صفحهای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیکهای آموزشی انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی
اطلاعات بیشتر
Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر