آموزش جامع V-Ray برای تری دی مکس

در این دوره‌ی آموزش VRay با ویژگی‌های موتور رندر V-Ray آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای جدید این نرم‌افزار، دامنه‌ی کار با نرم‌افزار 3DsMax را گسترش دهید. ابزارهایی از قبیل ...

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۰۸/۳۰

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

V-Ray و مفاهیم رندرینگ و نورپردازی

ابزارهای مهم نورپردازی و رندرینگ V-Ray

Global Illumination، Image Sampling،متریال‌ها و مپ‌های V-Ray

کار با دوربین‌ها و ابزارهای FX در V-Ray

تسلط بر وی ری در تری دی مکس

آمادگی لازم برای ورود به بازار کار V-Ray

محتوای دوره

9 فصل 65 جلسه 5 ساعت ویدیو
مقدمه
آمادگی‌های لازم برای رندر گرفتن با V-Ray
ابزارهای مهم نورپردازی در آموزش وی ری
گزینه‌ی Global Illumination در آموزش وی ری
متریال‌ها و مپ‌های V-Ray
کنترل کیفیت با استفاده از Image Sampling در آموزش وی ری
کار با V-Ray Physical Camera
کار با V-Ray FX Tools
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در این دوره‌ی آموزش VRay با ویژگی‌های موتور رندر V-Ray  آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای جدید این نرم‌افزار، دامنه‌ی کار با نرم‌افزار 3DsMax را گسترش دهید. ابزارهایی از قبیل Progressive Sampling، Skin and Hair Shaders و Stereoscopic 3D Rendering رو به طور کامل فرا می‌گیریم.

در این دوره آموزش VRay مفاهیم مهمی معرفی می‌شود، مفاهیمی مانند ساخت متریال‌های اولیه، Image Sampling، Color Mapping، Subdives، نورپردازی و همچنین ایجاد افکت‌های دوربین مانند Depth of Field، Motion Blur و Caustics.
در پایان این دوره آموزش VRay ما به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از این پلاگین قدرتمند، متریال‌ها و افکت‌های زیبا و واقعی برای مدل‌های سه‌بعدی خود بسازید.

آموزش های این دوره در محیط V-Ray  سری 3 ضبط شده است ولی با تمام نسخه های جدیدتر هم سازگاری کامل دارد.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Brian Bradley
Brian Bradley
1 دوره
2 دانشجو
به عنوان یک کاربر باسابقه نرم‌افزار 3ds Max که کار با این برنامه را از نسخه 2.0 آن آغاز کرده‌ام، از این نرم‌افزار و برنامه‌های دیگری نظیر Adobe Photoshop برای تولید گرافیک به صورت پروژه‌ای و در قالب برند تجاری «Geonome» به مدت 15 سال استفاده کرده‌ام. در سپتامبر 2007، به همراه پسرم جوئل، تولید محتوای آموزشی ویدئویی برای 3ds Max، Vray و Mental Ray را تحت برند «MentalBoutMax» آغاز کردیم. این آموزش‌ها تا سال 2012 توسط هنرمندان 3ds Max در تمام قاره‌های جهان مشاهده و استفاده می‌شد. از سال 2013 تمرکز خود را بیشتر به تولید آموزش برای مراکز آموزشی معتبر و کتابخانه‌های آنلاین مانند Lynda.com معطوف کردیم که این امکان را فراهم ساخت تا به استفاده از یک مجموعه محصول متنوع‌تر بپردازیم. تخصص‌های فعلی من شامل برنامه‌های تولید محتوای سه‌بعدی مانند 3ds Max و Blender، فناوری‌های نورپردازی و رندرینگ از جمله موتورهای رندر VRay، Cycles و Unreal، و همچنین برنامه‌های Adobe مانند Photoshop، Premiere Pro و After Effects می‌باشد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.