به عنوان یک کاربر باسابقه نرمافزار 3ds Max که کار با این برنامه را از نسخه 2.0 آن آغاز کردهام، از این نرمافزار و برنامههای دیگری نظیر Adobe Photoshop برای تولید گرافیک به صورت پروژهای و در قالب برند تجاری «Geonome» به مدت 15 سال استفاده کردهام.
در سپتامبر 2007، به همراه پسرم جوئل، تولید محتوای آموزشی ویدئویی برای 3ds Max، Vray و Mental Ray را تحت برند «MentalBoutMax» آغاز کردیم. این آموزشها تا سال 2012 توسط هنرمندان 3ds Max در تمام قارههای جهان مشاهده و استفاده میشد.
از سال 2013 تمرکز خود را بیشتر به تولید آموزش برای مراکز آموزشی معتبر و کتابخانههای آنلاین مانند Lynda.com معطوف کردیم که این امکان را فراهم ساخت تا به استفاده از یک مجموعه محصول متنوعتر بپردازیم.
تخصصهای فعلی من شامل برنامههای تولید محتوای سهبعدی مانند 3ds Max و Blender، فناوریهای نورپردازی و رندرینگ از جمله موتورهای رندر VRay، Cycles و Unreal، و همچنین برنامههای Adobe مانند Photoshop، Premiere Pro و After Effects میباشد.