آموزش مبانی بازی سازی با یو دی کِی - UDK (دوبله تخصصی)

در این دوره آموزشی نحوه ی استفاده از امکانات اولیه ی نرم افزاری و موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Development Kit یا UDK را به شما آموزش می دهیم. کار را با نصب این نرم ...

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۱۱/۲۹

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

موتور Unreal Development Kit یا UDK، نصب و راه اندازی آن

آشنایی با محیط نرم‌افزار و بخش‌ها ابزارهای مهم UDK

متریال دهی، نورپردازی و تکمیل محیط های داخلی و خارجی،

افزودن افکت ها و صدا ها و طراحی یک گیم پلی ساده

محتوای دوره

1 فصل 16 جلسه 3 ساعت ویدیو
مبانی بازی سازی با یو دی کِی - Unreal Development Kit

پیش‌نیاز‌ها

آموزش‌های این دوره از مقدماتی شروع می‌شود و پیش نیاز تخصصی‌ای ندارد.

درباره دوره

در این دوره آموزشی نحوه ی استفاده از امکانات اولیه ی نرم افزاری و موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Development Kit یا  UDK را به شما آموزش می دهیم. کار را با نصب این نرم افزار آغاز کرده و وارد بخش های جزئی تر و حرفه ای تر این نرم افزار خواهیم شد تا با این نرم افزار قدرتمند در زمینه ی بازی سازی آشنا شوید.

همچنین در انتهای این دوره آموزش فارسی اطلاعات زیادی را در مورد هسته ی اصلی نرم افزار UDK کسب خواهید کرد.
علاوه بر آموزش جامع فارسی مقدماتی، در این مجموعه مرجعی 7کامل از بهترین آموزش های زبان اصلی مقدماتی UDK نیز گردآوری شده تا پس از گذراندن دوره آموزشی فارسی بتوانید آموزش های تکمیلی را از مرجع ارزشمند به زبان اصلی بیاموزید .

UDK یا Unreal Development Kit موتور سری 3 از آنریل انجین است و برای بازی سازی در سیستم های کامپیوتری ضعیف تر بسیار کاربردی است.

با ما در این دوره آموزش مبانی بازی سازی با یو دی کی همراه ما باشید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Joshua Kinney
Joshua Kinney
5 دوره
5 دانشجو

جاشوا نویسنده‌ای متعهد در Pluralsight است که سال‌ها در زمینه آموزش موتورهای بازی فعالیت داشته است. او کار خود را با Digital-Tutors آغاز کرد، شرکتی که بعدها بخشی از Pluralsight شد.

از دوران کودکی، علاقه زیادی به بازی‌های ویدیویی داشت و همیشه کنجکاو بود که بفهمد این بازی‌ها چگونه ساخته می‌شوند. همین کنجکاوی او را به سمت یادگیری و ساخت بازی هدایت کرد. حالا، او نه‌تنها بازی می‌سازد، بلکه به دیگران هم آموزش می‌دهد تا بازی‌های خودشان را خلق کنند. جاشوا به کمک به دیگران در یادگیری و توسعه بازی‌های ویدیویی افتخار می‌کند. از پلتفرمرها تا بازی‌های معمایی، او آماده است تا به هر هنرمندی که می‌خواهد کار با موتورهای بازی را یاد بگیرد، راهنمایی کند. در Pluralsight، او نقش مهمی در طراحی دوره‌های آموزشی برای موتورهای معروفی مانند CryENGINE، Unity، UDK و Unreal Engine 4 داشته است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Joshua Kinney

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.