دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
شيرين پريزاد
5 سال پیش
با عرض سلام دوره بسیار عالی بود. از خانم شمس بسیار تشکر میکنم. در ضمن سوالی داشتم. بنده خیلی وقت هست که این دوره را به پایان رسانده ام. اما گواهی اتمام دوره را دریافت ننموده ام. با سپاس فراوان
محمد جوادیان فرزانه
2 سال پیش
سلام. دوره مناسبی نیست و تصحیحها به درستی انجام نمیشود. من یک عدد رایتینگ آپلود کردم و صرفا به خاطر یک کلمه که به جای hence، so نوشته بودم ۷ نمره ازم کم کردن و ۲۳ دادن. تصمیم گرفتم دیگر از این دوره استفاده نکنم و راضی هم هستم چراکه نمره ۲۶ رو بدون راهنماییهای این دوره دریافت کردم.








