آموزش فن بیان

فن بیان، انتخاب درست و مناسب کلمات و توانایی صحبت کردن به شیوه‌‌ای ساده و روان به طوری که بتواند بر روی مخاطب تاثیر‌گذار باشد و پیام شما را به خوبی به مخاطب منتقل کند، ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
4.2 (88 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:26 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  2 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  80 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

چون مطالب ارائه شده در این دوره به ابتدایی‌ترین مطالب مرتبط با فراگیری فن بیان و سخنوری می‌پردازد نیازی به پیش نیاز ندارد.

سرفصل‌های دوره آموزش فن بیان

تقویت فن بیان و سخنوری
  مقدمه
"08:34  
  اهمیت فن بیان
"03:16  
  گام صفر: چطور بهتر یاد بگیریم؟
"08:04  
  گام اول: صدای خوب و اثر هاله‌ای
"05:59  
  حذف «اِاا...» گفتن
"06:33  
  تمرین خودکار
"04:26  
  تپق
"11:12  
  تمرین تنفس و تاکید
"04:01  
  هضم تجربه و بداهه
"07:37  
  تصویرسازی ذهنی
"07:03  
  ترس از سخنرانی و جمع‌بندی
"03:33  
  ارتباط حرفه‌ای - بخش اول
"06:00  
  ارتباط حرفه‌ای - بخش دوم
"04:28  
  توضیحات پروژه اول
"01:54  
  پروژه اول (الزامی)
 20%    
"30:00  
  توضیحات پروژه دوم
"01:41  
  پروژه دوم (الزامی)
 40%    
"30:00  
  توضیحات پروژه سوم
"02:11  
  پروژه سوم (الزامی)
 40%    
"30:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

فن بیان، انتخاب درست و مناسب کلمات و توانایی صحبت کردن به شیوه‌‌ای ساده و روان به طوری که بتواند بر روی مخاطب تاثیر‌گذار باشد و پیام شما را به خوبی به مخاطب منتقل کند، است. به این معنی که بتوانید از تمام اجزای ارتباطی خود استفاده کنید و بهترین پیام را به مخاطب منتقل و آنچه مدنظرتان است را نیز به طور دقیق و کامل دریافت کنید. 

تمرین فن بیان خوب ( تقویت فن بیان ) :

1-تمرین خودکار انجام دهید: 

 این تمرین برای افرادی مناسب است که هنگام صحبت کردن نمی‌توانند به راحتی دهان‌شان را خوب باز و بسته کنند. این تمرین به آنها کمک می‌کند که صدایی رسا و پرانرژی به دست آورند. نحوه استفاده از این تمرین به این صورت است که خودکار را بین دندان‌های خود قرار می‌دهید و بلند صحبت می‌کنید. اتفاقی که می‌افتد این است که اگر این تمرین را زیاد انجام دهید؛ چون به نوعی فک شما و اندام‌های ارتباطی‌تان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و به مرور زمان دهان شما موقع صحبت کردن کاملاً باز و بسته خواهد شد ( درست مانند کسی که نرمش انجام می‌دهد بعد به سراغ ورزش اصلی می‌رود). 

فواید این تمرین عبارت است از:

  • محکم و قدرتمندتر کردن صدا
  • افزایش انرژی هنگام صحبت کردن
  • افزایش رسایی و وضوح صدا.
  • افزایش هوای خروجی از دهان و درنتیجه افزایش بلندی و بُرد صدا 
  • ایجاد حالت لبخند زدن در صورت

2-تمرین ضبط کردن صدای خود

شما باید سخنرانی چند دقیقه‌ای خود را ضبط کنید و طبق معمول بعد از پایان سخنرانی خود، فایل صوتی را گوش دهید و شروع به بررسی کردن آن کنید. نکته‌ای که در این تمرین حائز اهمیت است، دقت به لحنِ ادای کلمات و جملات است. باید جملات را با لحنی مناسب آن بخش بخوانید. به مواردی همچون: سوالی بودن، خبری بودن، تعجب کردن، حیرت زده شدن و… جملات بسیار دقت کنید و تلاش کنید جملات را با همان لحن درست ادا کنید.

این نکته را فراموش نکنید که طبق تحقیقات صورت گرفته 38 درصد از کلام ما را لحن تشکیل می‌دهد که این خود نشان دهنده میزان اهمیت آن در ارتباط کلامی می‌باشد.

3-شمارش در هنگام نفس کشیدن: 

این تمرین، ساده در عین حال بسیار مهم است. اگر در زمان صحبت کردن دچار مشکل در تنفس می‌شوید و این امر باعث مکث‌های ناگهانی شما درهنگام صحبت کردن می‌شود، این تمرین ساده را حتما انجام دهید. کم‌آوردن نفس پیشامدی طبیعی است و به دلایلی مانند استرس، گرمای هوا، داشتن لباس‌های رسمی بر تن، بالا نگه داشتن تُن صدا و... ایجاد می‌شود که با تمرین‌های مختلف می‌توانید آن را به کمترین حالت ممکن برسانید.

تمرین شمارش در هنگام نفس کشیدن به این صورت است که یک نفس عمیق بکشید و زمانی که می‌خواهید نفس‌تان را بیرون دهید شروع به شمارش کنید. شمارش باید به این صورت باشد که با نفس اول عدد یک را با صدای بلند بگویید. بعد از نفس دوم اعداد یک و دو را با صدای بلند بگویید، سپس اعداد یک و دو و سه را و به همین ترتیب تا عدد 10 ادامه دهید. بهترین حالت این است که این تمرین را روزانه 4 الی 5 بار انجام دهید تا با افزایش حجم ریه‌هایتان، انرژی و رسایی صدای شما نیز افزایش یابد.

4-ورزش کنید :

برای سخنرانی نیاز است از نظر ذهنی و جسمی آمادگی و آرامش داشته باشید. برای این کار می‌توانید از روش‌های کاهش استرس، مانند ورزش کردن، تغذیه مناسب، داشتن خواب کافی و مناسب، یوگا و... استفاده کنید. تمرینات ورزشی و اهمیت دادن به سلامت جسم علاوه بر اینکه برای آرامش ذهن مفید هستند اعتماد به نفس و عزت نفس را نیز افزایش می‌دهند و احساس اضطراب و استرس را تا اندازه زیادی می‌توانند از بین ببرند.

5-با قدرت شروع کنید:

تفاوتی ندارد که برای چه افرادی و در چه مکانی صحبت می‌کنید؛ در هر صورت باید صحبت‌تان را مقتدرانه شروع کنید. اگر در ابتدای سخنرانی با قدرت شروع نکنید و با صدای آهسته صحبت کنید صدای‌تان برای مخاطب خسته کننده و یکنواخت می‌شود و دیگر امید چندانی به تغییر آن نمی‌توان داشت. دلیل این اتفاق آن است که اگر آرام صحبت کنید هنگامی که می‌خواهید به صدایتان قدرت دهید احساس می‌کنید که در حال انجام دادن یک کار عجیب و نامتعارف هستید و به همین دلیل از این کار منصرف می‌شوید. بنابراین سعی کنید از ابتدا با صدای بلند، رسا و پر انرژی صحبت کنید؛ این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس‌تان بالا رفته و اجازه نمی‌دهد تا رفتارها و احساسات منفی در شما شکل بگیرد. 

6-مقابله با کم‌رویی:

یکی از مهمترین تمرین‌های تاثیرگذار برای کاهش ترس از صحبت در جمع یا ترس از سخنرانی، مقابله با کم‌رویی است. اگر فردی خجالتی و کم رو هستید به جای تنبیه خود و فرار کردن از آن،  سعی کنید با مشکل خود کنار بیایید و با آن مقابله کنید این تمرین را به قدری تکرار کنید تا احساس کم رویی‌تان کاملا از بین برود. معمولاً افراد زیادی از انجام دادن برخی فعالیت‌ها مثل پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب در جمع و آواز خواندن با صدای بلند در بین جمعیت، و از این قبیل فعالیت‌ها خجالت می‌کشند؛ بنابراین اگر قصد دارید بر خجالت‌تان غلبه کنید باید به سراغ انجام دادن این قبیل فعالیت‌ها بروید. البته مفهوم این نیست که مجبور شوید که همیشه چنین فعالیت‌هایی را انجام دهید باید توجه داشته باشید که فعالیت‌های گفته شده را فقط تا جایی ادامه دهید که مشکل خجالتی بودنتان کاملا رفع شود.  

برخورداری از فن بیان مناسب کار چندان دشواری نیست، بلکه فقط نیاز به تمرین و تکرار دارد. همین‌طور برای پرورش دادن این مهارت لازم است که، در زمان صحبت کردن نکات زیر را رعایت کنید:

1- مهارت‌های ارتباطی مانند مهارت ارتباط چشمی را فرا بگیرید. توصیه‌های زیادی وجود دارد که چشم‌‌های خود را موقع سخنرانی چطور حرکت دهید و به کجا نگاه کنید و به کجا نگاه نکنید.

2- مهارت غلبه بر استرس را به دست آورید: بدون شک یکی از مهمترین مهارت‌هایی ارتباط موثر درهر سخنرانی است به همین علت، معمولاً در آموزش فن بیان، بخشی از تمرین‌ها و تکنیک‌ها به مهارت غلبه بر استرس اختصاص پیدا می‌کند. 

3- اعتماد به نفس داشته باشید.

4- به نوع ایستادن، نشستن، حرکات دست و صورتتان توجه بیشتری کنید.

5- تن صدای خود را کنترل کنید. (یکنواخت صحبت نکنید)

6- متن صحبت خود را تمرین کنید.

7- تمرین‌های گرم‌کردن صدا و آماده‌سازی آن را مرتب انجام دهید.

8- آرامش‌تان را حفظ کنید. 

9- به مخاطب احترام بگذارید.

10- شمرده صحبت کنید.

11-  به سرعت ادای کلمات و شیوه درست ادای کلمات نیز توجه کنید.

12- حتما به آنچه میگویید اول از همه خودتان اعتقاد داشته باشید.

13- حواستان به آنچه می پوشید باشد، همیشه سعی کنید آراسته و تمیز لباس بپوشید؛ (این کار باعث افزایش اعتماد به نفستان میشود)

14- حتما برای صحبتتان یک مقدمه چینی داشته باشید و یک بستر ذهنی مناسب ایجاد کنید.

15- از استفاده کردن از تیکه کلام‌ها و عبارات اضافی بپرهیزید.

حوزه‌های مختلف فن بیان:

فن بیان شامل حوزه‌های مختلف است که در هر یک از این حوزه‌ها، تمرینات و آموزش‌های خاص آن وجود دارد که با انجام آن‌ها فن بیان شما به میزان قابل توجهی بهبود پیدا خواهد کرد. فن بیان را در 3 حوزه اصلی دسته بندی میشود:

1- زبان بدن 

برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشید باید به این حوزه توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشید. اگر صحبت شما با حرکات بدنی شما در تضاد باشد، قطعاً اثربخشی آن کاهش پیدا خواهد کرد و مخاطب نیز علاقه‌ای به شنیدن صحبت‌های شما نشان نخواهد داد.

2-فن بیان و صداسازی

تن صدا، لحن شیوا، نوع و شیوه تلفظ درست کلمات همگی از عواملی هستند که صحبت‌های شما را زیبا و جذاب می‌کنند و یا بالعکس، می‌توانند به طور کامل جذابیت آنها را از بین ببرد. این که بتوان کلمات را درست و صحیح استفاده کرد، باعث می‌شود مخاطب بهتر متوجه صحبت‌های شما شود و احساس بهتری هنگام صحبت با شما داشته باشد.

3-دایره واژگان و بداهه گویی 

افرادی که دایره لغات گسترده‌ای در ذهن خود دارند، اغلب در استفاده از کلمات در هنگام صحبت کردن دچار مشکل نمی‌شوند و می‌توانند در هر موقعیتی به خوبی از کلمات درست استفاده کنند و جمله‌بندی‌های مناسبی را ارائه دهند و صحبت کنند. بنابراین افرادی که خواهان تقویت مهارت فن بیان خود هستند، باید این نکته را بداند که دایره واژگان یکی از نکات اثرگذار در بیان است.

دوره فن بیان:

یکی دیگر از راه‌های بسیار خوبی که برای تقویت فن‌بیان پیشنهاد می‌شود، شرکت در کلاس‌های آموزش و تقویت فن بیان است. در این کلاس‌ها علاوه بر یادگیری مطالب مفید و کاربردی، تمرین‌های عملی نیز به شما داده می‌شود.

یکی از بخش‌هایی که در دوره جامع فن بیان و تکنیک‌های سخنرانی به آن پرداخته می‌شود، بحث شخصیت شناسی است. اعتقاد بر این است که اگر سخنرانی بتواند سبک شخصی خود را بشناسد، مزایای زیادی به دست خواهد آورد از جمله این که:

1. حیطه توانمندی‌های خود را بهتر می‌شناسد.

2. چهارچوبی دقیق برای اقداماتش دارد.

3. ارتباط با دیگران برای او راحت‌تر خواهد شد.

4. سخنرانی زیباتر و گیراتری خواهند داشت.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher شایان خسروی‌نژاد

شایان خسروی نژاد مدرس مهارت‌های توسعه فردی است. ایشان در زمینه «فن بیان» به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و سابقه برگزاری بیش از صدها ساعت وبینار و کلاس آموزشی را در این زمینه دارند و بیش از صد ها هنرجو در این زمینه با ایشان کار می‌کنند؛ تدریس در موضوعات دیگری همچون سواد مالی، کسب و کار و فروش در کارنامه حرفه‌ای ایشان دیده می‌شود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
احد اصل غفاری دیزجی 1403-01-25
خیلی دوره خوبی هستش پیشنهاد میکنم تو این دوره شرکت کنید
پانیذ امین زر 1403-01-22
سلام من کامل آموزش رو دیدم اما برای پروژه دوم که گفتند ..چطور میتونم فایل رو دریافت کنم ؟
اسماعیل جمالی 1403-01-19
عالی
رضا عباسی 1403-01-18
خوبه
سیدصادق سیدحسینی 1403-01-18
واقعا بی نظیره. این دوره چند از ویژگی های خاص این دوره می توان به تسلط کامل و وافی استاد اشاره نمود. همچنین خیلی کوتاه، مفید و بسیار کاربردی است. ممنون که چنین دوره بسیار عالی رو تو مکتب خونه برامون قرار دادید.
زهرا نیازی 1403-01-14
درود استاد من تااینجا آموزشها رو که دیدم عالی بوده خلاصه ولی پربار سپاسگزارم ازتون موفق باشید
ناصر دریس جزیره 1403-01-10
مفید و کاربردی بود و تمرینات در دسترس بوده
سوری ساعدی 1403-01-10
تا اينجا عاليه
یاسین هاشمی 1402-12-25
مفید کاربردی
بهناز دستگیرعالی 1402-11-21
من کلا آموزش رو دیدم خیلی عالی بود ولی نمیدونم چطور تمرینات رو بفرستم برای استاد
بهروز میرزایی 1402-11-20
با سلام و عرض ادب و احترام این دوره برای تمام کارکنان از کسی مثل بنده که بیش از ۲۰ سال است که مدرس دانشگاه هستم و مسئولیتهای مدیریتی داشته ام تا افرادی که در آینده پُست های مدیریتی را کسب خواهند کرد،بسیار عالی بوده و باعث رشد سازمان شهرداری خواهند بود.علیهذا بنده صمیمانه از شما بخاطر برگزاری چنین دوره هایی، سپاسگزارم. ارادتمند بهروز میرزایی - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاطمه علی آبادی 1402-11-20
عرض سلام و خداقوت واقعا دوره خوبی هست ممنون میشم در این راستا دوره های روانشناسی خود را بارگذاری نمایید چون بخاطر شرایط کاری نمیتونیم حضوری از کلاسها استفاده نماییم از زحماتتون کمال تشکر و قدردانی را دارم یاعلی
حسین میرزاآقازاده میری 1402-10-13
دوره بسیار خوبی بود ممنونم از استاد گرامی و مکتب خونه عزیز که بهترین محتوای آموزشی رو برای دانش جوهاش فراهم میکنه
ریحانه قاسمبور 1402-10-13
سلام و عرض ادب،برای ارسال تمرین های اول،بنده ضرب المثل هایی که فرمودین رو در دوتا فایل ارسال کردم و تمرین تنفس رو دیگه نشد که ارسال کنم،الان چیکار کنم؟چون چهارتا فایل داشتم و یکی رو نشد که ارسال کنم
حسام طهماسبی نژاد 1402-09-02
سلام تدریسشون واقعا خوب بود , فقط پروژه هارو تصحیح نمیکنن استاد خسروی نژاد و این قسمت دوره رو دیگه بیخیال شدند و نمی‌دونیم چیکار کردیمبعد از حدودا یکماه تصحیح شد ولی ممنون از مکتب خونه چون واقعا زحمت کشیدن و در کل این دوره به استثناء تاخیر در تصحیح بقیه موارد عالی بود
1
2
3
4

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

ویژگی‌های متمایز دوره رایگان فن بیان چیست؟

  • ایجاد انگیزه یادگیری حتی برای افراد درون‌گرا
  • همراهی استاد مربوطه در تمامی مسیر ارائه‌ی درس
  • ارائه‌ی تمرینات متنوع و کاربردی

در نهایت در این وبینار با به‌کار‌گیری ابزاری ساده در انجام تمرین‌ها، می‌توان مهارت‌هایی را در خود ارتقا بخشید که تا قبل از یادگیری آن، به اهمیت وجود آن‌ها پی نبرده بودیم. ابزاری ساده همچون کش پول و یا خودکار باعث می‌شود تا نسبت به عملکرد خودمان آگاهی بیشتری پیدا کنیم و ذهن خودمان را شرطی سازیم!

روند آموزش در دوره رایگان فن بیان به چه صورت است؟

مطالب این وبینار به صورت کاملا کلاسه‌بندی شده ارائه می‌گردد. بنابراین در هر لحظه از وبینار می‌توانیم به‌راحتی پی‌ببریم که در کجای مسیر قرار داریم و چه مطالبی از آن باقی مانده‌است. نحوه آموزش به صورت تعاملی بوده به‌طوری که در طول آموزش سعی شده تا هرچه بیشتر به سوالات افرادی که در آموزش حضور دارند پرداخته‌شود.

با به‌کارگیری اسلایدها در حین آموزش، می‌توان به خوبی به مطلبی که در حال آموزش است پی برد. با استفاده از تمرین‌های متنوع و کاربردی، می‌توان در امر فراگیری مشارکت داشت و خود را در جلسه وبینار حاضر، تجسم نمود.

مدرس از چهار گام برای آموزش این مهارت استفاده می‌کند که در طی آن در ابتدا به تعریف هر گام می‌پردازد سپس به علت یادگیری آن اشاره می‌کند و در نهایت با بیان تمرین و یا مثال‌هایی برای آن تلاش می‌کند تا به نحو احسن مطالب به فراگیران انتقال یابد.

در انتهای هر گام به مرور مطالب پرداخته می‌شود تا مانع از تداخل مطالب بعدی با قبلی و فراموشی مطالب اولیه باشد همچنین خستگی و کسالت از بین رفته و با بیان طنزها و مطالبی هیجان‌زا سعی در حضور فعال افراد در وبینار می‌شود.

سرفصل‌های وبینار فن بیان و سخنوری:

  • گام صفر: چطور یاد بگیریم؟

در این گام یک چرخه برای یادگیری و یک جدول برای مطالبی که با آن‌ها مواجه می‌شویم نمایش داده می‌شود.

  •  گام یک: تقویت فن بیان

در ابتدا به معیار‌های یک صدای خوب سپس به اثر هاله‌ای ناشی از یک صدای خوب پرداخته می‌شود. تمرین‌های کاربردی در این گام (نظیر کش فن بیان، خودکار فن بیان، شوخی با تپق، شمارش، تأکید، نقد و بررسی دیگران، بداهه‌گویی) بسیار جالب و اثربخش خواهند بود.

  • گام دوم: ارتباطات حرفه‌ای

گام دو با عباراتی که باعث قطع ارتباط با مخاطب می شود شروع شده سپس ویژگی‌های یک پیام صوتی حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام بیان می‌شود. تکنیک مورد استفاده در این بخش، سی‌دی خش‌دار است که به دنبال آن عوامل مهمی که به حرفه‌ای شدن شیوه برقراری ارتباطات‌مان (لحن درست، کاریزمای کلمات و سرعت صحبت) کمک می‌کند، رسیدگی می‌شود.

 

آموزش توسعه فردی

آموزش جرات‌مندی

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:26 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  2 هفته
  
امتیاز شما:  100 %
  
حد نصاب قبولی در دوره:  80 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام