امتیاز و نظرات کاربران
4.5
از مجموع 15 امتیاز
8نظر2 روز پیش
Good
دانشجوی دوره
18 روز پیش
کاربردی و عالی
سید ضیاءالدین مبعث زمانی
8 ماه پیش
دوره های استاد خیلی کاربردی و مفیدن
حامد علیجانی
1 سال پیش
درود بر شما ، دوره بسیار کاربردی و مفیدی بود برای من و تشکر از جناب خسروی نژاد عزیز
سعید شکوری
1 سال پیش
با تشکر از زحمات استاد!
علی اکبر ناری ابیانه
1 سال پیش
دوره واقعا مفید بود و کاملا با اطلاعات داده شده توانایی ساخت اسلاید های حرفه ای رو خواهیم داشت ، مچکرم از آمورش حرفه ای تون🙏
دانشجوی دوره
1 سال پیش
با سلام و احترام دوره بسیار خوب و پر باری بود.امیدوارم ادامه دار باشه. با تشکر
مجید سرکبیری
7 روز پیش
خوب بود.. ولی من برای ارایه های فنی می خواستم که خیلی نکنه ای در اون موارد نداشت
کاربر شصت و هفت






