دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 26 دانشجو
دانشجوی دوره
1 سال پیش
خوبه .فقط نیازی به تعریف یک بردار nبعدی برااثبات ها نیست .فضای nبعدی یه مفهوم جدیدی رو به دانشجو اجبار میکنه این اضافه کاریه .درحالی که دوبار اف رو به خودش ضرب کنیم و انتگرال بگیریم همین اثبات میشه .ریاضی دان ها علاقه دارند تعریف هاشون عمومی بشه ولی این چیز خوبی نیست .استاد خوب اونه که آسانترین راه رو انتخاب کنه .وبرای ما کلاس نزاره .از این استاد خوشم میاد ولی باسواده و معلومه آدم دل پاکیه.خب بقیه درس اعدادمختلطه که تورشته ماکاربردشوندیدم تاحالا .ممنون .خوبه.دست استاد درد نکنه
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار عالی ممنون ازتون
عرفان یوسفی
1 سال پیش
خیلی دوره عالی ای بود,تشکر از استاد گرامی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
کیفیت ویدیو ها خیلی خوب بودچون استاد از روی تخته درس نمیدن, صدا و تصویر خیلی خوبه. من طول ترم نتونستم سر کلاس استاد خودمون برم ولی چند شب قبل از امتحان از این ویدیو استفاده کردم نتیجه مطلوب گرفتم.
دانشجوی دوره
5 سال پیش
بسیار بسیار عالی است. حقیقتا حق این درس رو ادا کردن.
دانشجوی دوره
5 سال پیش
سلام بسیار عالی بود، ممنون میشویم اگر در صورت امکان جلسه چهارم را هم در فرصت مناسب ضبط و دوره را تکمیل نمایید، و یا حداقل جزوه جلسه مذکور را بگذارید.















