آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره کوتاه به متخصصان و علاقه‌مندان به امنیت سایبری ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد را برای مقابله با چالش‌های پیچیده امنیت سایبری ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی دوره بر مبارزه با بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های ناشناخته ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرسان دوره

برگزارکننده:

Coursera
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 درک اصول اولیه هوش مصنوعی مولد و نقش آن در بهبود امنیت سایبری

 پیاده‌سازی روش‌های هوش مصنوعی مولد در سناریوهای واقعی امنیت سایبری مانند اطلاعات تهدید و پاسخ به حادثه

 تحلیل اثربخشی هوش مصنوعی مولد در مقابله با تهدیدات امنیت سایبری مانند فیشینگ و بدافزار

 یادگیری استراتژی‌های محافظت از مدل‌های هوش مصنوعی مولد در برابر حملات

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما

شروع به کار با هوش مصنوعی مولد در امنیت سایبری
  معرفی دوره
مشاهده
"03:13  
  گذار از هوش مصنوعی مرسوم به هوش مصنوعی مولد و مزایای آن در امنیت سایبری
مشاهده
"05:17  
  آینده امنیت سایبری در عصر هوش مصنوعی مولد
مشاهده
"07:15  
  ریسک‌های هوش مصنوعی مولد و مدل‌های زبان بزرگ (LLM)
مشاهده
"07:14  
  ریسک‌های امنیتی مرتبط با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد
مشاهده
"03:26  
  تحلیل امنیت سایبری با استفاده از هوش مصنوعی مولد
مشاهده
"08:05  
  محافظت در برابر حملات مبتنی بر پردازش زبان طبیعی (NLP) علیه هوش مصنوعی مولد
مشاهده
"05:08  
  رهاسازی قدرت هوش مصنوعی مولد برای امنیت سایبری
مشاهده
"03:50  
  دمو: استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد در امنیت داده
مشاهده
"03:35  
  مروری بر پاسخ به حادثه و تحلیل پزشکی قانونی
مشاهده
"08:33  
  استفاده از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه‌سازی گزارش‌ها و دستورالعمل‌های امنیت سایبری
مشاهده
"04:48  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

این دوره کوتاه به متخصصان و علاقه‌مندان به امنیت سایبری ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد را برای مقابله با چالش‌های پیچیده امنیت سایبری ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی دوره بر مبارزه با بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های ناشناخته است که سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روی می‌آورند.

هوش مصنوعی مولد به عنوان یک فناوری تحول‌آفرین، به شناسایی و خنثی‌سازی آسیب‌پذیری‌های ناشناخته قبل از ایجاد آسیب جدی کمک می‌کند و حملات را تشخیص می‌دهد و جلوگیری می‌کند.

این دوره اصول پایه هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در امنیت سایبری واقعی را شامل تحلیل رفتار کاربران و نهادها (UEBA)، هوش تهدید، خلاصه‌سازی گزارش‌ها، کتابچه‌های راهنما و تاثیر آن بر فیشینگ، بدافزار، اطلاعات نادرست و دیپ‌فیک‌ها بررسی می‌کند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های احتمالی حملات پردازش زبان طبیعی (NLP) مانند تزریق پرامپت و استراتژی‌های کاهش آنها آشنا می‌شوند. این دوره برای هر دو گروه حرفه‌ای‌های فعلی امنیت سایبری و کسانی که به دنبال شروع حرفه‌ای در این زمینه هستند مناسب است و مهارت‌های عملی و دانش به‌روزی را ارائه می‌دهد.
 
 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Manish Kumar

مانیش کومار دارای دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه بنگلور است. او به عنوان استاد در دپارتمان برنامه‌های کاربردی کامپیوتر در موسسه فناوری M S Ramaiah در بنگلور، هند مشغول به کار است. تخصص او در امنیت اطلاعات و جرم‌شناسی دیجیتال است. مانیش مقالات پژوهشی بسیاری در کنفرانس‌ها و مجلات معتبر منتشر کرده است. علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی، او در تحقیقات و مشاوره نیز فعال است و به طور منظم کارگاه‌ها، سخنرانی‌های فنی و آموزش‌هایی برای مؤسسات آموزشی، محققان، اعضای هیئت علمی، نهادهای مجری قانون و قضات برگزار می‌کند. او عضو فنی کمیته‌های مختلف دولتی برای ایجاد آزمایشگاه‌های جرم‌شناسی سایبری است و عضویت دائمی در چندین انجمن علمی و فنی دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Rav Ahuja

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.