دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 60 دانشجو
حسین شفیع زاده نیستانک
NaN سال پیش
عالی
دانا سعدئی
NaN سال پیش
دوره خیلی عالی بود ممنون از زحماتتون
سید علی میرعباسی رودبارکی
NaN سال پیش
سلام دوره مفید و عالی برای شروع ممنون از زحماتتون.فقط دوستانی که ویدیو هارو دانلود کردین دیدین واسه گواهینامه یبارم باید تو سایت ویدیو ها رو تا ته برید
حامد ربیعی راد
NaN سال پیش
عالی
روح اله میرزایی
NaN سال پیش
سلام و خسته نباشید تشکر میکنم بابت دوره خوبتون و بیان شیوای استاد عزیز فقط یه درخواست از استاد گرامی داشتم واقعیتش من دوست داشتم توی این دوره آموزش popup menu هم ببینم ولی متاسفانه توی هیچ کدوم از فیلمهای آموزشی ندیدم
وحید سهرابی
NaN سال پیش
سلام، برای شروع خیلی دوره خوبی هست یعنی اگه بخوام صادقانه نظرمو بگم از این بهتر نمیشه... نحوه تدریس و طراحی محتوای و همه چی دوره عالی هست. اما بعد از اتمام این دوره بازم خیلی مطالب هست که برای رسیدن به سطح متوسط به بالا در اندروید باید مطالعه بشه.حتما پیشنهاد میکنم برای شروع اول این دوره رو بگذرونید.











