آموزش تفکر استراتژیک

poster
پیش‌نمایش دوره

تفکر استراتژیک یک مهارت ارزشمند برای همه افراد در یک سازمان است و با صعود به‌مراتب بالاتر، این مهارت ضروری‌تر می‌شود. در این دوره عملی، پروفسور و نویسنده دوری کلارک شما را از طریق ایجاد ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 درک اصول تفکر استراتژیک

 توسعه توانایی تفکر استراتژیک در زمینه‌های مختلف

 استفاده از تفکر استراتژیک برای حل مسائل پیچیده و اتخاذ تصمیمات مؤثر

 پرورش یک ذهنیت استراتژیک برای موفقیت در طولانی مدت

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش تفکر استراتژیک

مقدمه
نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 تفکر استراتژیک یک مهارت ارزشمند برای همه افراد در یک سازمان است و با صعود به‌مراتب بالاتر، این مهارت ضروری‌تر می‌شود. در این دوره عملی، پروفسور و نویسنده دوری کلارک شما را از طریق ایجاد عادت تفکر استراتژیک راهنمایی می‌کند.

 دوری، مدرس این دوره، به شما نشان می‌دهد که چگونه با پرسیدن سؤالات درست از خودتان، زمان‌بندی برای استراتژیک بودن، تفکر استراتژیک دربارهٔ شغلتان و بیشتر، زمینه را برای تفکر استراتژیک فراهم کنید. دوری به روش‌هایی که می‌توانید تفکر استراتژیک خود را توسعه دهید، از جمله درنظرگرفتن آینده، یادگیری از گذشته و ایجاد یک استراتژی آگاهانه، اشاره می‌کند.

 او توضیح می‌دهد که چگونه تفکر استراتژیک را با تیمتان پیاده‌سازی کنید و موفقیتتان را اندازه‌گیری کنید. همچنین، دوری به موضوعاتی مانند برخورد با تفکر استراتژیک به‌عنوان یک فرایند پیوسته و مدیریت مشکلات زمانی که بروز می‌کنند، می‌پردازد. یاد بگیرید چگونه تفکر استراتژیک را به یک عادت تبدیل کنید که برای شما کارآمد باشد!

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Dorie Clark

او مشاور استراتژی، مربی اجرایی و سخنران کلیدی با تجربه‌ای عمیق در ارائه‌های مجازی است که با شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، مورگان استنلی، فیدلیتی، دانشگاه ییل، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی همکاری کرده است. دوبار به عنوان یکی از ۵۰ متفکر برتر کسب و کار جهان توسط Thinkers50 و به عنوان مربی ارتباطات شماره یک در جهان توسط جوایز Marshall Goldsmith Leading Global Coaches و همچنین یکی از ۱۰ حرفه‌ای ارتباطات برتر جهان توسط Global Gurus شناخته شده است. او نویسنده چندین کتاب پرفروش، از جمله "بازی طولانی" و "شما کارآفرین" است که جوایز معتبری از Inc. و Forbes دریافت کرده‌اند.

او به طور منظم برای Harvard Business Review، FastCompany و Business Insider می‌نویسد و هر هفته میزبان یک برنامه ویدئویی مصاحبه برای Newsweek است. همچنین در برنامه آموزش اجرایی مدرسه کسب و کار کلمبیا تدریس می‌کند و پیشتر در دانشگاه‌های دوک، IE، HEC-پاریس، کالج اسمیت و ببسون تدریس کرده است. او عضو برنامه MG100 مارشال گلدسمیت است که برترین مربیان اجرایی جهان را گرد هم می‌آورد و یک سرمایه‌گذار فرشته و مشاور استارتاپ نیز هست. همچنین، به عنوان روزنامه‌نگار، سخنگوی کمپین ریاست جمهوری، تهیه کننده آلبوم جاز برنده جایزه گرمی و سرمایه‌گذار در تولیدات برادوی فعالیت کرده است. تخصص‌های او شامل بازاریابی، برندسازی، مشاوره مدیریت، ارتباطات و مربیگری اجرایی است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.