آموزش انگلیسی کاربردی درمورد سینما

poster
پیش‌نمایش دوره

امروزه دانستن زبان ‌انگلیسی از اهمیت بالایی برخو‌ردار است، زیرا این زبان وسیله ای برای ارتباط برقرارکردن افراد در سراسر دنیاست. به دلیل این که این زبان، زبان پیش فرض اکثر کشورها بوده، یادگیری آن ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی درمورد سینما

انگلیسی کاربردی در مورد سینما
  پیش نمایش
مشاهده
"00:47  
  جملات و اصطلاحات کاربردی - 1
"13:00  
  جملات و اصطلاحات کاربردی - 2
"11:55  
  جملات و اصطلاحات کاربردی - 3
"11:16  
  جملات و اصطلاحات کاربردی - 4
"03:31  
  مکالمه - فیلم ترسناک
مشاهده
"01:48  
  مکالمه - 1
"01:41  
  مکالمه - 2
"01:25  
  مکالمه - سینما رفتن
"01:12  
  مکالمه - در سینما
"01:24  
  مکالمه - انواع فیلم
"01:37  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

امروزه دانستن زبان ‌انگلیسی از اهمیت بالایی برخو‌ردار است، زیرا این زبان وسیله ای برای ارتباط برقرارکردن افراد در سراسر دنیاست. به دلیل این که این زبان، زبان پیش فرض اکثر کشورها بوده، یادگیری آن شما را در پیدا کردن سریع‌تر شغل کمک خواهد کرد. پیشرفت تکنولوژی فرصت یادگیری زبان را به نقاط دوردستی از جهان کشانده‌است و شما با یادگیری زبان انگلیسی قادر خواهید بود با افرادی از کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید. همانند پیدا کردن شغل. یکی از برتری‌هایی که افراد  آشنا با زبان انگلیسی نسبت به دیگران دارند این است که زمینه برای تحصیل در کشورهای دیگر برای آن‌ها فراهم خواهد شد. یادگیری اصولی زبان‌ انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. ما بسیاری از افراد را در اطراف خود مشاهده می‌کنیم که  ساعت‌های طولانی را در کلاس‌های حضوری صرف مطالعه زبان انگلیسی می‌کنند و یا هزینه‌های بالایی را صرف خرید کتاب و یا ابزارهای آموزش زبان می‌کنند اما در نهایت قادر نیستند که به صورت روان و درست صحبت کنند. در این دوره استاد مجرب با ویدیوهایی جذاب به بررسی دقیق همه اصطلاحات و لغات مورد نیاز در مورد فیلم و سینما می‌پردازد و با تکرار کردن مجدد مطالب این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد که مطالب را بهتر یاد بگیرند و همچنین در پایان این دوره مکالماتی کاملا حرفه‌ای و جذاب تهیه شده‌اند که به شما کمک می‌کند که نحوه استفاده کاربردی از جملات و اصطلاحات درس داده شده را به طور دقیق فرا بگیرید. زبان‌آموزان باید جلسات را به طور دقیق مشاهده کنند و با تکرار و تمرین به سطح تسلط بر این مطالب برسند. در دوره سینما شما قادر خواهید بود کلمات و اصطلاحاتی را در مورد چگونگی رفتن به سینما و انواع فیلم‌‌ها و غیره را یاد بگیرید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدامين باقرخاني 1400-07-26
دوره ي خوب و مفيدي بود. ممنونم از اساتيد.

دوره‌های پیشنهادی