آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه

poster
پیش‌نمایش دوره

همه ما برای انتخاب‌های مختلف در زندگی در گام اول نیاز به اطلاعات صحیح، کافی و مورد نیاز داریم. حالا اگر آن انتخاب‌ها از جنس حیاتی و سرنوشت‌ساز باشند، اهمیت این اطلاعات چند برابر می‌شود. ... ادامه

برگزارکننده:  رسانیوم  رسانیوم
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:30 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با رشته‌های مربوط به ارتباطات و رسانه

 آشنایی با دانشگاه‌ها و دانشکده‌‌های حوزه ارتباطات

 استفاده از صحبت‌های دانشجویان رشته‌های ارتباطات

 بهره‌وری از صحبت‌های اساتید حوزه ارتباطات

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آشنايي با دانشگاه‌ها و رشته‌های مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و رسانه

آشنایی با رشته‌های حوزه ارتباطات و رسانه

درباره دوره

همه ما برای انتخاب‌های مختلف در زندگی در گام اول نیاز به اطلاعات صحیح، کافی و مورد نیاز داریم. حالا اگر آن انتخاب‌ها از جنس حیاتی و سرنوشت‌ساز باشند، اهمیت این اطلاعات چند برابر می‌شود. انتخاب رشته‌های دانشگاهی در مقاطع مختلف یکی از موارد بسیار مهم هستند!

علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های حوزه ارتباطات و رسانه همیشه با این چالش روبرو بوده‌اند که اطلاعات مورد نیاز و کاربردی در مورد این رشته‌ها و همچنین دانشکده‌های ارائه‌دهنده آن‌ها کمتر در دسترس بوده است. طبیعی است این چالش موجب سردرگمی و دشواری و متاسفانه در مواردی انتخاب غلط می‌شود.  

علاوه بر استفاده از تجارب دانشجویانی که در یک رشته و یا در یک دانشکده تحصیل کرده‌اند، شنیدن مستقیم و بدون واسطه صحبت‌های اساتید آن رشته نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا این افراد به دلیل بهره‌مندی از سوابق طولانی و تجارب فراوان و همچنین تسلط بر ابعاد گوناگون موضوع، می‌توانند معرفی جامع، کامل و به‌روزی ارائه و اطلاعات اولیه مورد نیاز را به طور دقیق بیان کنند.

دوره راهنمایی آشنايی و انتخاب رشته كارشناسی ارتباطات و رسانه برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای دانش‌آموزانی که در مرحله‌ی انتخاب رشته و دانشگاه می‌باشند و همچنین تمام دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در حوزه ارتباطات و رسانه هستند مناسب است.

برای استفاده از مباحث این دوره شما نیازمند به هیچ پیش‌­نیاز به خصوصی نخواهید بود و مباحث مطرح شده در این دوره به‌سادگی قابل‌فهم و درک شدن توسط شما خواهند بود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher جمعی از اساتید رسانیوم

«رسانیوم»، مجموعه‌ای خلاق و دانش‌محور در اکوسیستم آموزشی – پژوهشی کشور است که به‌منظور پوشش خلأهای آموزشی و توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی گروهی و بین‌ِرشته‌ای مرتبط با حوزه رسانه و ارتباطات شکل گرفته است. این مجموعه مأموریت خود را، «توانمندسازی و توسعه اکوسیستم‌ ارتباطی و رسانه‌ای کشور» تعریف کرده و فعالیت‌های خود را در پنج بخش «آکادمی»، «پژوهش‌خانه»، «رسانیوم تی‌وی»، «پلتفرم» و «شارجت» انجام می‌دهد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  رسانیوم
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:30 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)