×
ribbon

آشنایی با شیوه کار کردن با صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال

تابه‌حال درباره بلاک شدن حساب هزاران ایرانی در سایت بیترکس و ازدست‌رفتن میلیون‌ها دلار از سرمایه ایرانیان چیزی شنیده‌اید؟ بعدازاین اتفاق صرافی‌های زیادی در سراسر ایران به وجود آمدند و باعث شد که انتخاب یک ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
حامد اصفهانی
حامد اصفهانی
4.3 (3 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  8 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آشنایی با شیوه کار کردن با صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال

آشنایی با شیوه کار کردن با صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال
  چند نکته مهم درباره صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال
"07:41  
  چند اشتباه رایج افراد تازه‌کار در معاملات ارزهای دیجیتال
"07:02  
  بررسی دو صرافی برتر ایرانی
"19:19  
  آموزش انتقال ارز دیجیتال از صرافی‌های ایرانی به بایننس
"10:48  
  انتقال ارز دیجیتال از بایننس به کیف پول
"09:22  
  احراز هویت در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال
"10:52  
  خرید و فروش بین صرافی بیدارز و بایننس
"52:40  
  واریز و برداشت با دو بستر بلاک‌چین متفاوت
"08:06  

درباره دوره

تابه‌حال درباره بلاک شدن حساب هزاران ایرانی در سایت بیترکس و ازدست‌رفتن میلیون‌ها دلار از سرمایه ایرانیان چیزی شنیده‌اید؟ بعدازاین اتفاق صرافی‌های زیادی در سراسر ایران به وجود آمدند و باعث شد که انتخاب یک صرافی معتبر سخت شود و تازه‌واردان را با چالشی بزرگ روبه‌رو کند.

یکی از رایج‌ترین سؤالات کاربران و سرمایه‌گذاران این است که در کدام صرافی عضو شویم؟ کدام‌یک از صرافی‌های ایران معتبر است؟ چرا صرافی‌ها ارزان می‌خرند ولی گران‌تر از عرف بازار می‌فروشند؟ این‌ها نمونه سؤالاتی هستند که قرار است در دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال بررسی شوند؛ لذا، شرکت در دوره ذکر شده، قبل از هرگونه اقدام در بازار ارز دیجیتال و کسانی که قصد آموزش ارزدیجیتال را دارند، امری ضروری است.

کاربرد دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چیست؟

امروزه، ارزهای دیجیتال توانسته‌اند به‌خوبی جایگاه خود را میان مردم پیدا کنند و همین موضوع باعث ایجاد تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال در سراسر جهان شده است که انتخاب را برای تریدرها سخت می‌کند.

ازآن‌جهت که کشور ما تحت فشار تحریم‌های زیادی است، صرافی‌ها تنها راه تبدیل تومان به ارز دیجیتال هستند. هر یک از صرافی‌ها دارای یک نرخ منحصربه‌فرد در معاملات خود هستند. به همین خاطر، اکثر تریدرها و سرمایه‌گذاران به دنبال یک صرافی امن و معتبر برای انجام معاملات خود هستند.

در این دوره، چند صرافی امن و سایت معتبر برای معاملات ارز دیجیتال در ایران به شما معرفی می‌شود و راه‌های دسترسی و ثبت‌نام در آن‌ها و همچنین نکاتی که باعث کاهش اشتباه در روند احراز هویت شما علاقه‌مندان به معامله می‌شود، ارائه می‌گردد. البته، توجه داشته باشید که بهترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی، حتی صرافی‌هایی که در این دوره معرفی شده است، دارای تأییدیه از نظر نگه‌داری پول به تومان یا ارز دیجیتال برای مدتی طولانی نیست.

هدف از یادگیری دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چیست؟

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با نحوه سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، نحوه برداشت از کیف پول یا انتقال ارز دیجیتال جهت معاملات امن و پرسود در معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایران است.

تمام لازمه‌های یک معامله ایده‌آل در دوره ‌معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال برای شما ارائه خواهد شد. به همین خاطر است که شرکت در دوره فوق برای تمام فعالین در زمینه ارز دیجیتال بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

چه افرادی کاندید مناسبی برای دوره هستند؟

  • افراد تازه‌واردی که تمایل به معامله ارز دیجیتال دارند.
  • تریدرهایی که قصد تبدیل ارز به تومان را دارند.
  • سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به بازار ارز دیجیتال دارند.
  • ماینر‌ها
  • صاحبان صرافی‌ها

بعد از فراگیری دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

این دوره آموزشی حاصل چندین سال تلاش و تحقیقات بوده که نتیجه آن تهیه یک لیست از بهترین صرافی‌های سراسر ایران است.

دوره معرفی و نحوه ثبت‌نام در صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال یک دوره کاربردی و تخصصی است که به بررسی کریپتو می‌پردازد و به‌صورت رایگان به‌روزرسانی می‌شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد و شرکت‌کنندگان بتوانند به‌صورت امن به معامله در این حوزه بپردازند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher حامد اصفهانی

حامد خالقی اصفهانی ۴ سال مدیریت شرکت رستا آی‌تی تولید موشن‌گرافیک و تبلیغات آنلاین را به عهده داشته است. همچنین به‌عنوان کارآفرین برتر اصفهان سال ۹۷ در برنامه پایش شبکه یک صداوسیما حضور داشته‌ است.

 

 

 

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
فاطمه علوانی 1402-10-14
بسیار خوب وعاليه، خدا قوت،آینده درخشان بسوی علم ودانش
1400-06-09
اگر میشه لطفا در مباحث درس بیشتر به موضوع جلسه پرداخته بشه .مثلا در جلسه روش انتقال ارز از کیف پول صرافی به کیف پول ولت در مورد روش و تکنیک این کار صحبت بشه تا ما بدونیم چطور باید این کار انجام بشه .ممنون از قدرت انتقال بالای مدرس.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. موارد مطرح شده جهت بررسی بیشتر به بخش مربوطه ارسال شد.
روزبه یزدان فر 1402-07-09
سلام وقت بخیر با تشکر از زحمات شما. انتشار این آموزش از وبسایت شما بعید بوده. ضمن اینکه این آموزش بخشهای مفیدی داشته, تخریب کلی صرافی های ایرانی و تاکید بر تخریب یکی از اونها و بولد کردن یکی دیگه ازیک پلتفرم آموزشی عمومی مطرح, بعید بوده. من یک کاربر عادی هستم که با اکثر صرافی های ایرانی کار میکنم. رو هیچکدوم تعصب ندارم. ولی اینکه یه عده اومدن تو این اوضاعی که کم کم همه صرافی های دنیا دارن کاربران ایرانی رو حذف و دارایی هاشونو بلوکه میکنن, از طرفی تحت فشارهای داخلی مقامات رسمی هم هستند هم بحث اموزش رو توسعه دادند هم بحثهای کسب سود و خرید و فروش رو به اندازه توان مالی و دانش فنی خودشون و محدودیتهای قانونی و فقهی راه انداختند, کار بزرگی بوده.توصیه به احتیاط عمومی خوب ولی سرکوب و تخریب نه. شاید خودتون آموزش رو ندیده باشید که امیدوارم اینطور باشه. اگه دیده باشید و منتشرش کردید لطمه به اعتبار خودتون و اعتماد ما بوده. با تشکر
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  8 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)