آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی

poster
پیش‌نمایش دوره

یکی از اصلی‌ترین مراحل اپلای گرفتن و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، قبول شدن در جلسه مصاحبه اسکایپی با اساتید است. در این جلسات تعدادی از اساتید یا استادی که قرار است به شما ... ادامه

برگزارکننده:  اسکورایز  اسکورایز
مدرس دوره:
3.5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:00 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:00 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تالار گفتگو

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در این دوره نیازی به پیش‌نیاز خاصی ندارید و تنها کافی است کمی پشتکار داشته باشید و به‌صورت مداوم تمرین کنید. نکته مهم این است که مهارت‌های listening و speaking خود در زبان موردنظر را تقویت کنید تا بتوانید منظور استاد را کاملا متوجه شوید و دایره لغات کافی برای پاسخگویی داشته باشید. همچنین بهتر است قبل از جلسه درباره دانشگاه مقصد، کارهای در حال انجام در این دانشگاه و البته حوزه کاری استاد موردنظر تحقیق کنید تا در پاسخگویی به سوالات این بخش مشکلی نداشته باشید.

یکی دیگر از مهارت‌هایی که می‌تواند به موفقیت شما در جلسه کمک کند و شرکت در این دوره منجر به تقویت آن می‌شود، فن بیان بالاست. اینکه بتوانید بدون طولانی کردن سخن مطلب را به‌طور دقیق و کامل توضیح دهید و البته که باید در حوزه تخصصی خود نیز اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به سوالات این بخش پاسخ دهید.

سرفصل‌های دوره آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی

آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی
  مقدمه
مشاهده
"02:15  
  چه زمانی به مصاحبه آنلاین نیاز پیدا می‌کنیم؟
"09:26  
  سه بخش اصلی مصاحبه با اساتید
"03:21  
  آماده‌سازی قبل از جلسه مصاحبه
"07:16  
  انواع جلسات مصاحبه و سوالات متداول - بخش اول
"10:33  
  انواع جلسات مصاحبه و سوالات متداول - بخش دوم
"10:01  
  سوالاتی که شما می‌توانید از استاد بپرسید!
"06:24  
  موارد خاص و استرس‌زا در جلسه مصاحبه
"03:56  
  بایدها و نباید‌های مصاحبه آنلاین
"07:19  

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

یکی از اصلی‌ترین مراحل اپلای گرفتن و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، قبول شدن در جلسه مصاحبه اسکایپی با اساتید است. در این جلسات تعدادی از اساتید یا استادی که قرار است به شما فاند بدهد، سوالاتی را می‌پرسد تا مطمئن شود که انگیزه کافی برای ادامه تحصیل دارید و می‌تواند بر روی شما سرمایه‌گذاری کند. این مصاحبه اهمیت بسیار زیادی دارد و بر روی تأییدیه نهایی دانشگاه و موفق شدن برای دریافت اپلای بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل لازم است که با شرکت در دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات اساتید و مدیریت جلسه را به دست آورید.

هدف از دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» چیست؟

هدف اصلی از دوره آمادگی اسکایپ با استاد آشنایی شما با این جلسات و از بین رفتن استرستان است. نبود استرس در این جلسات به مدیریت درست جلسه کمک می‌کند و تاثیر زیادی بر روی دیدگاه استاد خواهد داشت. یکی دیگر از اهداف، بیان سوالاتی است که در هر جلسه مصاحبه اسکایپی حتما از شما پرسیده می‌شود. آشنایی با این سوالات متداول باعث می‌شود که در جلسه مصاحبه غافلگیر نشوید.

علاوه بر این شما متوجه می‌شوید که چگونه باید به هر سوال پاسخ دهید تا استاد متوجه شود که چقدر برای دریافت این موقعیت مشتاق هستید. همچنین یاد خواهید گرفت که در صورت ندانستن پاسخ یکی از سوالات یا اگر منظور استاد را متوجه نشدید باید چه‌کاری انجام دهید که تاثیر منفی بر روی استاد نگذارد.

دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» مناسب چه کسانی است؟

این دوره برای کسانی تعریف شده است که قصد دارند ادامه تحصیلات خود در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و پست دکترا را در دانشگاه‌های خارج از کشور بگذرانند. با توجه به اینکه در کشورهای خارجی هزینه‌های تحصیل برای مهاجران بسیار بالاست، اغلب افراد به دنبال گرفتن بورسیه یا فاند هستند. موفقیت در جلسه اسکایپ باعث می‌شود که شما بتوانید این هزینه را دریافت کنید و بدون دغدغه مالی در بهترین دانشگاه‌های دنیا به تحصیل بپردازید.

این دوره برای کسانی طراحی شده است که دوره کارشناسی را به اتمام رسانده‌اند و اکنون قصد دارند با افزایش اطلاعات خود درباره نحوه برگزاری جلسه اسکایپ با استاد و سوالات مطرح‌شده در آن تاثیر خوبی بر روی برترین اساتید جهان بگذارند و آن‌ها را به اعطای فاند ترغیب کنند. توجه داشته باشید که مباحث مطرح‌شده در این دوره برای کسانی که قصد دارند برای گرفتن پذیرش در دوره کارشناسی اقدام کنند مناسب نخواهد بود.

 

در پایان دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

در پایان دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» شما یاد خواهید گرفت که چگونه باید جلسه مصاحبه اسکایپ با استاد را با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین مهارت‌های کنترل استرس در این جلسه و از دست ندادن رشته کلام را نیز خواهید آموخت. علاوه بر این یاد می‌گیرید که اگر در اثر استرس پاسخ سوالی را فراموش کردید یا آن را اصلا نمی‌دانستید باید چگونه پاسخ بدهید. به‌طورکلی مدیریت جلسه و تاثیر گذاشتن بر روی استاد اصلی‌ترین مهارتی است که با شرکت در این دوره به دست می‌آورید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا طیران

محمدرضا طیران، دانش‌آموخته مهندسی انرژی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران است. محمدرضا طیران در اواخر تحصیل برای دانشگاه واترلو کانادا و ایلنویز آمریکا در رشته مدیریت اپلای کرد. ایشان موفق شدند کارهای پذیرش خود را در زمانی فشرده انجام دهند و این تجربه باعث شد تا فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات اپلای ادامه دهند. ایشان از سال ۱۳۹۵ با مجموعه Scorize همکاری دارند. در حال حاضر آقای طیران رئیس هیئت‌مدیره شرکت هدف‌سازان بین‌الملل در زمینه مشاوره اپلای و پذیرش تحصیلی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدانور ادیب حسامی 1400-11-20
سلام خیلی عالی بود و موارد خوبی در این دوره بیان شد که در اورگنایز جلسه می تونن خیلی کمک بکنند، پیشنهاد می کنم هر چند ربطی به محتوی این دوره نداره اما اگر امکان داره که تمپلت های جهت پاسخ آماده می کردند که در سوالهای مختلف می شد از آنها استفاده بکنیم. با تشکر از استاد دوره
مصطفی عموئی 1400-08-13
با سلام و احترام خیلی ممنون از دوره‌ی خوبتون. فقط اگر لینک دانلود را هم قرار بدهید، خیلی بهتر است. خدانگهدار
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم.با توجه به شرایط استفاده سایت متاسفانه امکان دانلود ویدئو ها نمی باشد.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

سرفصل‌های دوره

در ابتدای دوره راهکارهایی برای کنترل استرس و تقویت مهارت‌های بیان و زبان به شما آموزش داده می‌شود. بعد از آن با سوالات متداولی که اساتید در رشته‌های مختلف از دانشجویان می‌پرسند آشنا خواهید شد تا در جلسه اسکایپ غافلگیر نشوید. در کنار این‌ها نکاتی در خصوص پاسخگویی به سوالات دشوار یا پرسش‌هایی که جواب آن‌ها را نمی‌دانید مطرح خواهد شد.

وجوه تمایز دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی»

مدرس دوره در این خصوص تجربه موفق داشته است و قصد دارد که همه تجربیات خود را تمام و کمال به شما انتقال دهد. به همین دلیل اصلی‌ترین وجه تمایز دوره این است که چیزهایی که در آن به شما آموزش داده می‌شود کاملا عملی و کاربردی است و بر اساس تحقیقات یا شنیده‌ها به دست نیامده است. علاوه بر این در همه مراحل دوره آموزش‌ها به‌صورت گام‌به‌گام و مرحله‌به‌مرحله دنبال می‌شود تا مدرس مطمئن شود که شما هر چیزی که برای موفقیت در مصاحبه نیاز دارید را یاد گرفته‌اید.

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  اسکورایز
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:00 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:00 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تالار گفتگو