دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 19 دانشجو
هانیه بیگ
2 روز پیش
مسلط و با تمرکز
داود آقاسید یوسفی
10 روز پیش
عالی
امید خوشوقت
9 ماه پیش
در مورد اسکرام توضیحات کامل و خوب بود در مورد کانبان به نظرم جا داشت که بیشتر پرداخته بشه ولی در کل چون بقیه موارد عالی بودن مثل شیوه تدریس و آموزش، من امتیاز ۵ دادم
حسین اکبرزاده
9 ماه پیش
به نظرم جا داشت که دوره ادامه پیدا کنه ولی به نسبت دوره های دیگه دوره کاملی بود و مفاهیم تئوری نیز در عمل انجام شدند. در کل خوب بود
فرشید مقدم
9 ماه پیش
دوره ی خوبی بودم مخصولا بخش دوم که به صورت عملی روی JIRA مفاهیم تئوری رو انجام دادند از سایت خوب مکتبخونه کمال تشکر و قدردانی را دارم
شیما قادری
9 ماه پیش
اکثر دوره هایی که برای اجایل و جیرا میدیم همشون فقط مفاهیم تئوری و power point بود از اینکه بالاخره دوره ای رو دیدم که علاوه بر مفاهیم تئوری به صورت عملی توی خود سایت jira مفاهیم رو کاربردی یادگرفتم خیلی خوشحالم









