امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 15 امتیاز
10نظر2 روز پیش
عالیه
یاسین امیدوار
5 روز پیش
عالی بود این دوره به زبون ساده بیان شده
دانشجوی دوره
8 روز پیش
من الان که دارم نظر میدم 31 درصد دوره رو جلو رفتم و میتونم بگم تا الان واقعا ارزشش رو داشته و پیشنهاد میکنم.تنها نکته منفی که به چشم میاد کیفیت بصری خود ویدیو ها هست که انتظار داشتم بقول معروف رنگ و لعاب بهتری داشته باشه ولی کیفیت دوره واقعا خوبه
ابوالفضل طباطبایی
12 روز پیش
بسیار عالی
ایمان مرتضوی
15 روز پیش
تا اینجا ش که دوست داشتم
دانشجوی دوره
16 روز پیش
حلالش باشه خیلی بمبه
پوریا رضایی
17 روز پیش
سواد نرم افزار عالی، ممنون از آموزش خوبتون. یکم توضیحات میتونه ساده تر و کوتاه تر باشه چون کسی که قراره با این سطح از تنظیمات و کی فریم ها سرو کله بزنه قطعا آماده دریافت توضیحات هست.
رِشاد نوری
20 روز پیش
حدود 7...8 قسمت دوره رو فعلا دیدم. تدریس اقای صادقی خیلی خوب بوده علاقه منو به داوینچی ریزالو و اصلاح رنگ بیشتر کرده
هاتف محمودنیا ملومه
8 ماه پیش
دمت گرم
علی قدیمی
7 ماه پیش
سلام ممنون از دوره ولی تب فیوژن هم حتما اموزش بزارید
مصطفی داودی





