دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 24 دانشجو
عباسعلی زارع ارنانی
14 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
14 روز پیش
خیلی خیلی خوب بود
فاطمه محسنی ماهانی
27 روز پیش
تا اینجا عالی بود
سوگند سلمانی
2 سال پیش
دوره عالیه و بینظیره. فقط چقدر طول میکشه تا نمره پروژه ثبت بشه؟
پریسا براتی هزاوه
4 روز پیش
خوب است میتواند عالی تر باشد
صادق تقدیری
2 ماه پیش
بهترین دوره برای یادگیری اصول طراحی نیست. اما با دیدنش نکاتی حداقلی دستتون میاد، بیشتر دید تبلیغاتی شده به خود دوره، نه بادگیری ذات طراحی. مثلا کشیدن یک دست و پا و سایه های آماتوری زدن به آن به معنی یادگیری طراحی شون نیست.دید هنری تر و اصلی تری بهش لازمه.






















