آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده

اگر به دنبال ساخت و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا می‌خواهید به سایت وردپرسی خود قابلیت چند فروشندگی را اضافه کنید، این دوره مناسب شماست. یکی از بهترین راه‌­ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

پیش‌نیاز‌ها

مطالب ارائه‌ شده در این دوره به ساده‌­ترین زبان ممکن برای مخاطب تعریف‌ شده است. به همین جهت برای شرکت در این دوره به هیچ مهارت و دانش خاصی نیاز نیست. کمی علاقه و پشتکار برای شرکت و استفاده از مطالب این دوره تنها نیازمندی شما برای استفاده از مطالب ارائه‌ شده در این دوره است.

سرفصل‌های دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده

مقدمه

در فصل اول، ابتدا نگاهی بر مباحثی که آموزش داده خواهد شد می‌اندازیم، و سپس یاد می‌گیریم چطور با خرید هاست و دامنه، وبسایت خود را راه‌اندازی و روی آن وردپرس نصب کنیم.

  مقدمه
"14:55  
  ثبت هاست و دامنه
"07:22  
  نصب وردپرس، تم و پلاگین‌های اصلی
"10:02  
تنظیمات WooCommerce

در فصل دوم، با افزونه‌ی ووکامرس (WooCommerce) آشنا خواهیم شد. سپس می‌آموزیم چگونه برای فروشگاه خود مالیات، روش ارسال و صفحه‌ی تسویه حساب بسازیم.

  تنظیمات و تنظیم مالیات
"07:52  
  ارسال با ووکامرس و تنظیمات تسویه حساب
"09:42  
  ساخت منو
"05:40  
تنظیمات پلاگین Dokan با چند فروشنده

در فصل سوم با افزونه دکان (Dokan) آشنا می‌شویم. با استفاده از این افزونه می‌توانیم برای فروشگاه صفحه‌ی داشبورد فروشنده تعریف کنیم. به این ترتیب فروشنده‌های مختلف می‌توانند محصولات خود را در وبسایت ما به نمایش بگذارند.

  تنظیمات چند فروشندگی افزونه دکان
"08:27  
  ساخت داشبورد فروشنده
"23:49  
ساخت و طراحی وبسایت

فصل آخر مختص طراحی وبسایت اصلی است. در این فصل طراحی یک سایت ساده با صفحه‌ی اصلی، صفحه ارتباط با ما و سوال و جواب‌ را یاد می‌گیریم. در پایان این دوره شما می‌توانید یک فروشگاه وردپرسی کامل با چند فروشنده داشته باشید و کسب‌وکار خود را شروع کنید.

  طراحی صفحه اصلی
"17:11  
  ساخت اسلایدر با Slider Revolution 5
"15:08  
  کامل کردن صفحه اصلی
"22:30  
  ساخت سایدبار، صفحه «سوال و جواب» و «ارتباط با ما»
"09:57  
  مرحله نهایی ساخت وبسایت
"08:24  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

اگر به دنبال ساخت و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی هستید و یا می‌خواهید به سایت وردپرسی خود قابلیت چند فروشندگی را اضافه کنید، این دوره مناسب شماست. یکی از بهترین راه‌­ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی را وردپرس برای ما ایجاد کرده است. در این دوره چگونگی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس و همچنین کار با افزونه چند فروشندگی ووکامرس و دکان را یاد خواهید گرفت و به سؤالات شما دررابطه‌با این مسئله پاسخ داده خواهد شد. در ادامه به همه جزئیاتی که در این راه به کمکتان خواهد آمد دستیابی خواهید داشت.

 

هدف از یادگیری این دوره چیست؟

هدف اصلی این دوره ایجاد marketplace و چند فروشندگی ووکامرس است. در کنار این هدف شما با موارد دیگری همچون چگونگی مدیریت یک فروشگاه اینترنتی، ایجاد انواع محصولات و مدیریت سفارش­‌ها، ایجاد کوپن‌­های منحصربه‌فرد و ... را نیز یاد می­‌گیرید.

 

دوره «آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده» مناسب چه کسانی است؟

در این دوره باتوجه‌به نیاز مخاطب اطلاعات به‌صورت کامل و با جزئیات تدریس شده است. به‌این‌ترتیب است که مخاطب این دوره را می­‌توانیم همه افرادی بدانیم که دررابطه‌با نحوه ایجاد و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده سؤالاتی دارند. در کنار این افراد همه کسانی که به نحوی به مطالب مربوط به بازاریابی دیجیتال، چگونگی کار با وردپرس و ... علاقه‌مند هستند نیز می­‌توانند مخاطب این دوره باشند.

 

در انتهای دوره «آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده» چه اندوخته­‌ای خواهید داشت؟

با شرکت در این دوره و استفاده از مطالب ارائه‌ شده علاوه بر چند فروشندگی ووکامرس، نحوه طراحی سایت را نیز یاد می‌گیرید. اگر به طور جزئی بخواهیم از دستاوردهای شما در انتهای دوره صحبت کنیم باید به موارد زیر اشاره‌ کنیم:

  • یاد می­‌گیرید دامنه و هاست خود را تنظیم کنید.
  • وب­سایتی مدرن، زیبا و باکیفیت ایجاد کنید.
  • یاد می­‌گیرید فروش محصول موردنظر خودتان را شروع کنید.
  • یاد می­‌گیرید طرح‌­های از پیش‌ساخته شده برای مشتریان ایجاد کنید.
  • مدیریت سفارش‌­ها را یاد می‌­گیرید.

 

تمایز دوره «آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با چند فروشنده» با سایر دوره‌ها در چیست؟

اصلی­‌ترین وجه تمایز این دوره سادگی در بیان و تجربه‌­ای است که مدرس دوره برای شما به ارمغان می­‌آورد. به‌علاوه اینکه در این دوره به‌روزترین آموزش را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از وجوه تمایز این دوره گستردگی و جامعیت مطالبی است که به شما آموزش داده خواهد شد؛ به ترتیبی که در این دوره به طور کامل به همه سؤالات و نکاتی که برای ایجاد چند فروشندگی ووکامرس موردنیاز شماست پاسخ داده می­‌شود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Nayyar Shaikh

Nayyar Shaikh یک توسعه‌دهنده و طراح وب حرفه‌ای با بیش از ۷ سال سابقه کار است. طراحی وب‌سایت و اینترنت علاقه اوست. Nayyar یک عاشق وردپرس است که به بیش از 200000 دانش آموز آموزش داده است که چگونه یک کسب‌وکار حرفه‌ای، وب‌سایت شخصی، تجارت الکترونیک و شبکه اجتماعی بسازند. Nayyar Shaikh فارغ‌التحصیل لیسانس از دانشگاه بمبئی است. او کارش را رها کرد تا تجارت طراحی وب خود را راه اندازی کند و اکنون به عنوان طراح وردپرس و بازاریاب دیجیتال مشغول به کار است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی