دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 38 دانشجو
کامران گیلک
1 سال پیش
بسیار عالی هست. سپاس
زهرا عربسرخی
2 سال پیش
خیلی خوب درس میدن سؤالای احتمالی توذهنتون رو هم پاسخ میدن فقط چرا وقتی دوره رو میخریم براش تاریخ انقضا گذاشتین ؟هرکسی شرایط خودشو داره برای شروع دوره ها. دوباره باید بخریم !؟
زهرا فضلی
5 سال پیش
بسیار بسیار عالی و کاربردی. واقعا لذت بردم از نحوه ی ارائه ، ترتیب مطالب، طرح موضوع و راه کار.
زینب مقبل
5 سال پیش
با سلام، از نظر این دوره بسیار جامع و کامل برای یادگیری انگیولار می باشد. نحوه ی تدریس استاد، تسلط ایشان به مباحث، بخش بندی و ترتیب ارائه دروس و بیان مفاهیم و پایه ای دوره بسیار عالی است.
محمدباقر سلیمی
5 سال پیش
بسیار عمیق و مفید پیشنهاد میدهم دورهی "انگیولارمتریال" هم در مکتبخونه توسط همین استاد ارائه شود.
پویان سپهوند
4 سال پیش
اگر در کنار کلیپ آموزشی. پی دی اف آموزش دوره ارائه شود. فراگیری آموزش گیرنده بسیار بهتر میشود و همچنین در رجوع به موضوع جهت تقویت مطالب تثبیت نشده کمک بیشتری میکند. ضمن تشکر از استاد دوره. ایشان جا دارد که کلیپ ارائه شان را ارتقاء دهند و با کیفیت تر از نظر مضمون و روش ارئه نمایند











