برای فارغ التحصیل شدن در دوره 6 روز فرصت دارید. پس از تمام شدن مهلت دوره، می‌توانید آن را تمدید کنید.

آموزش اکسل مقدماتی نسخه 2021

یکی از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس که کاربرد بسیاری در زمینه مدیریت پروژه و همچنین دسته‌بندی اطلاعات دارد، اکسل است. اکسل یک برنامه صفحه گسترده و بسیار کاربردی است که اطلاعات وارد شده را در قالب ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  12 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 8 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  2 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

تغییرات دوره آموزش اکسل مقدماتی نسخه 2021

نسخه 2.0 - 1401/05/29

تغییرات نسخه 2021 افزوده شد.

پیش‌نیاز‌ها

آشنایی با ویندوز و توانایی کار در محیط آفیس (office) و همچنین مهارت در تایپ‌کردن، کار در محیط اکسل را راحت تر می‌نماید.

سرفصل‌های دوره آموزش اکسل مقدماتی نسخه 2021

آشنایی با محیط اکسل

در این فصل راجع به کلیات محیط اکسل صحبت می‌شود؛ باز و بسته کردن برنامه، ذخیره‌سازی و همچنین کار با چند فایل در کنار همدیگر در این فصل توضیح داده شده است. آشنایی با خانه‌های فعال و نحوه آدرس‌دهی در اکسل و همچنین کار با برگه‌ها و صفحات به‌صورت کلی توضیح داده می‌شود.

ابزار help و بزرگ‌نمایی (zoom) از دیگر نکاتی است که در این فصل گفته می‌شود. همچنین اجزای مختلف صفحه هم معرفی می‌شوند.

  نحوه شروع کار با نرم‌افزار و ذخیره‌سازی فایل
"10:27  
  تعریف خانه فعال و نحوه آدرس دهی و کار با برگه‌ها و صفحات
"09:34  
  آشنایی با اجزای صفحه و ابزار Help و Zoom
"09:17  
کار با اکسل

در این فصل به‌صورت جزئی‌تر کار با برنامه اکسل را شروع می‌کنیم.

تنظیمات فونت‌ها، نوشتار و ترازبندی‌ها در این فصل گفته می‌شود. تکنیک‌های انتخاب سلول‌ها و همچنین کار با ردیف‌ها و ستون‌ها در این فصل ارائه می‌گردند و با جنس خانه‌ها و همچنین با عملیات مرتب کردن و جستجو بین داده‌ها، آشنا می‌شویم و با انواع آنها کار می‌کنیم.

  تنظیمات فونت و ترازبندی
"10:19  
  تکنیک‌های انتخاب سلول و تغییر جهت کاربرگ
"07:07  
  کار با ردیف و ستون
"10:41  
  جنس سلول‌ها
"12:11  
  عملیات undo و redo و دستورات کپی
"08:48  
  تنظیمات Autofill
"10:42  
  مرتب سازی و جستجو (Replace & Find - Sort)
"11:01  
کاربرگ‌ها

در این فصل راجع به کاربرگ‌ها صحبت می‌شود، اینکه چطور کاربرگ ساخته، کپی، حذف و یا تغییر نام یابد.

در این بخش راجع به کار با اشکال و تصاویر و همچنین تنظیمات جزئی در خصوص هرکدام صحبت می‌شود. همچنین قالب‌بندی سلول‌ها هم بحث مهمی است که در این فصل کامل توضیح داده می‌شود.

  تنظیمات اولیه کاربرگ‌ها
"05:34  
  تنظیمات سلول
"08:31  
  فریز کردن ردیف و ستون و ابزار Painter Format
"04:48  
  کار با تصاویر و اشکال
"13:30  
  پروژه میانی (الزامی)
 100%    
"240:00  
فرمول‌ها و توابع

در این فصل، در خصوص یکی از کاربردهای مهم برنامه اکسل صحبت می‌شود.

 فرمول‌نویسی و محاسبات ریاضی مهم‌ترین ابزاری هستند که ما در اکسل از آنها استفاده می‌نماییم. در این فصل ابتدا با فرمول‌نویسی عادی به‌صورت استفاده از عملگرهای ریاضی آشنا می‌شویم، سپس راجع به پیام‌های خطای معروف صحبت می‌نماییم. همچنین ابتدا تعریفی از آدرس‌دهی نسبی و مطلق ارائه خواهد شد و سپس در مورد چگونگی استفاده و کاربردشان توضیح داده می‌شود.

در این فصل، درباره توابع ریاضی و کاربردی مهم مانند جمع، بیشینه، کمینه، میانگین، شمارش و رند کردن آموزش داده می‌شود و نمونه‌هایی از هرکدام از آنها حل می‌گردد. در ادامه راجع به تابع if و شرط نویسی گفته می‌شود که البته در سطح مقدماتی این مسائل بررسی می‌شوند.

  مفهوم فرمول نویسی و کار با علائم ریاضی
"07:00  
  پیام‌های خطا در فرمول‌نویسی
"05:31  
  آدرس‌دهی نسبی و مطلق
"09:36  
  تعریف توابع و معرفی توابع Min ,Max ,Average ,Sum
"09:34  
  توابع معرفی Count ,CountA ,CountBlank ,Random
"07:55  
  تابع شرطی IF
"05:47  
نمودارها

در این فصل راجع به ساخت نمودار و انواع آنها و همچنین تنظیمات متعدد آنها صحبت می‌شود. نمودار بخش مهمی از اکسل را پوشش می‌دهد که در بحث‌های پیشرفته امکان تحلیل و بررسی آن نیز وجود دارد.

  ساخت نمودار توسط داده‌ها
"06:51  
  تنظیمات گرافیکی و ساختاری نمودار
"14:30  
جدول

در این بخش راجع به جدول و ساخت آن صحبت می‌شود. جدول‌ها تنظیمات گرافیکی و ساختاری دارند که راجع به هرکدام از این‌ها صحبت شده است. تنظیمات گرافیکی سبب تغییر ظاهر جدول می‌شوند. در جداول می‌توانیم از محاسبات استفاده کنیم و همچنین یک سطر مجموع (total) تعریف می‌شود که نتیجه‌گیری‌ها در آن انجام می‌شود.

در جداول با دستورات مشخص شده می‌توان با داده‌های تکراری کارکرد و نسبت به اسم و داده مورد نظر، داده‌های تکراری را حذف نمود.

  ساخت جدول و تنظیمات آن
"06:05  
  انواع مرتب‌سازی و فیلتر کردن اطلاعات و محاسبات خودکار در جداول
"09:53  
شخصی‌سازی و چاپ

در این فصل شخصی‌سازی توضیح داده می‌شود. به این معنا که صفحه اکسل مانند ریبون و تب‌ها شخصی‌سازی شوند و بتوانیم برای خودمان تب‌های شخصی درست کنیم. همچنین راجع به تنظیمات عمومی اکسل صحبت می‌شود. با استفاده از این تنظیمات کاربر می‌تواند بنا به سلیقه خود آنها را تغییر دهد.

همچنین در این فصل، راجع به چاپ و تنظیمات کاربرگ صحبت می‌شود.

و در نهایت راجع به پا‌صفحه و سرصفحه (تیتر) و تنظیمات آن صحبت می‌شود و همچنین راجع به تنظیمات اصلاح خودکار و همچنین ویرایش املایی مثال‌هایی زده می‌شود.

  شخصی‌سازی آیتم‌ها
"12:57  
  پرینت و تنظیمات برگه
"11:33  
  دستورات Header & Footer
"07:03  
  ویرایش املایی و ساخت لینک و کامنت‌گذاری
"07:57  
  تنظیمات اصلاح خودکار
"05:26  
  پروژه پایانی (الزامی)
 100%    
"240:00  
تغییرات ورژن

در این فصل با تغییراتی که در نرم‌افزار اکسل نسبت به آخرین ورژن داشته‌ است آشنا خواهید شد. 
 

  تغییرات ورژن 2021
"06:50  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

یکی از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس که کاربرد بسیاری در زمینه مدیریت پروژه و همچنین دسته‌بندی اطلاعات دارد، اکسل است. اکسل یک برنامه صفحه گسترده و بسیار کاربردی است که اطلاعات وارد شده را در قالب جدول‌های مختلف در خود جای می‌دهد. یادگیری اکسل مزیت‌های مختلفی به دنبال دارد و به تمام کسانی که به دنبال راهی برای ارتقای شغلی می‌گردند، توصیه می‌شود.

اکسل چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، اکسل یک نرم‌افزار صفحه گسترده یا همان Spread Sheet است. از چنین نرم‌افزاری برای جمع‌آوری، دسته‌بندی و همچنین پردازش انواع اطلاعات استفاده می‌شود. اطلاعات وارد شده در این برنامه هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و می‌توانند عددی، تاریخ، متن و... باشند. برای اینکه بتوانید آموزش اکسل مقدماتی را شروع کنید، نیاز دارید تا با چند اصطلاح کاربردی در این برنامه آشنا شوید.

اولین اصطلاح همان برگه یا Sheet است. هر فایل اکسلی که باز کنید، می‌تواند حاوی تعدادی برگه باشد. در هرکدام از این برگه‌ها اطلاعات مجزایی قرار دارند که هیچ ارتباطی با سایر برگه‌ها نداشته و برای خود مستقل هستند. 

صطلاح جاری دیگر مربوط به ردیف و ستون است. وقتی وارد صفحه اصلی نرم افزار اکسل می‌شوید، می‌بینید که جدول نامحدودی پیش روی شما قرار گرفته است که از تعداد زیادی سطر و ستون تشکیل ‌شده است. شما هر میزان از اطلاعات را می‌توانید در این ردیف و ستون‌ها قرار دهید، چراکه با افزایش میزان اطلاعات و داده‌ها، آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کنند. ستون در اکسل با حروف الفبای لاتین و سطر در این نرم‌افزار با اعداد نمایش داده می‌شود، از این طریق می‌توانید آدرس اطلاعات خود را پیدا کنید..

اصطلاح بعدی مربوط به سلول است که از تلاقی یک ردیف و یک ستون ایجاد می‌شود. در واقع داده‌ها و اطلاعات در همین سلول‌ها ثبت می‌شوند.

مزیت‌های استفاده از اکسل برای ذخیره‌سازی اطلاعات

وقتی‌که شروع به یادگیری اکسل Excel می‌کنید، شاید از خودتان بپرسید کار کردن با این برنامه چه فایده و مزیتی به دنبال دارد؟ اگر بخواهیم مزیت‌های استفاده از نرم افزار اکسل را شرح دهیم قطعا با یک لیست طولانی روبه‌رو خواهیم شد، به همین دلیل تنها چند نمونه از ساده‌ترین مزیت‌های استفاده از این نرم‌افزار را عنوان می‌کنیم.

اولین مزیتی که استفاده از اکسل به دنبال دارد، منظم کردن داده‌هاست. حتی اگر کار با اکسل را به‌صورت پیشرفته نیز بلد نباشید، می‌توانید داده‌ها و اطلاعات خود را به کمک آن منظم کنید.

مزیت دیگر استفاده از این برنامه، امکان ادغام و همچنین تغییر شکل و فرمت‌های داده‌هاست. شما می‌توانید داده‌هایی از یک جنس را که در صفحات مختلف ثبت کرده‌اید، بر روی یک نمودار درج کرده و گزارش‌های مورد نیازتان را از آن‌ها استخراج‌کنید.

دیگر مزیتی که آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته و همچنین به‌کارگیری این نرم‌افزار دارد، این است که می‌توانید داده‌های خود را بر اساس فیلترهای مختلف مرتب کنید. شما می‌توانید شرطی خاص برای داده‌های مختلف تعریف کنید و از این طریق، دسترسی به آن‌ها را راحت‌تر از قبل بکنید. حتی راهکارهای زیادی برای پیدا کردن داده های تکراری وجود دارد تا شما بتوانید فایل را فیلتر کنید یا حجم داده‌های خود را کاهش دهید.

یادگیری اکسل تأثیری مستقیم بر روی زندگی کاری شما خواهد گذاشت. شاید برایتان عجیب باشد ولی شما می‌توانید با آموزش نرم افزار اکسل مقدماتی، موقعیت‌های شغلی بسیار متنوعی را برای خود ایجاد کنید. امروزه تمامی مشاغل به سمتی می‌روند که تسلط بر کامپیوتر و نرم‌افزارهای کاربردی یک الزام شناخته می‌شود. وقتی شما تسلط کافی در کار کردن با اکسل داشته باشید، می‌توانید شانس خود را برای استخدام در انواع مشاغل اداری، دولتی و خصوصی افزایش دهید. حتی می‌توانید با یادگیری کامل و جامع اکسل، برای خود شغل بسازید و در زمینه ای که دوست دارید فعالیت کنید.

برنامه‌نویسی و اکسل

به‌صورت کلی برای کار با اکسل نیازی به مهارت در برنامه‌نویسی وجود ندارد، اما شما اگر این مهارت را در خود ارتقا دهید، می‌توانید بسیار راحت‌تر از قبل از این برنامه استفاده کنید. انجام محاسبات، مدیریت داده، توابع و فرمول‌ها با دانستن برنامه‌نویسی به زبان ساده، بسیار راحت‌تر خواهد شد.

امکانات و ویژگی‌های اکسل

این نرم‌افزار طیف کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد که شما با شروع یادگیری اکسل excel می‌توانید کم‌کم به تمام آن‌ها مسلط شوید. در این قسمت چند نمونه از اصلی‌ترین امکانات این برنامه را مرور می‌کنیم. 

کی از اصلی‌ترین قابلیت های این برنامه، امکان رسم نمودارهای مختلف است. با کمک نرم افزار اکسل شما می‌توانید متناسب با داده‌های خود، انواع نمودارهای میله‌ای، خطی، دایره‌ای و... را رسم کنید. رسم نمودار در اکسل به‌راحتی امکان‌پذیر بوده و شما با گذراندن دوره آموزش اکسل مقدماتی می‌توانید این کار را انجام دهید. نمودارها کمک می‌کنند که راحت‌تر بتوانید به تجزیه ‌و تحلیل داده‌هایتان بپردازید.

یکی دیگر از کاربردی‌ترین امکانات اکسل، Pivot Table است که کمک می‌کند تا بدون نیاز به عملیات محاسباتی سخت و پیچیده، گزارش‌های متنوعی از داده‌هایتان تهیه کنید.

اکسل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند صفحه داده‌ها یا نمودارهای خود را پرینت گرفته و نسخه چاپی آن‌ها را در اختیار داشته باشند.

با آموزش اکسل مقدماتی اکسل، شما یاد می‌گیرید که از امکانات توابع و فرمول اکسل نیز استفاده کنید. اگر بتوانید فرمول نویسی را با کمک اکسل یاد بگیرید، می‌توانید در حوزه های آموزشی و درسی پیشرفت چشمگیری بکنید و دیگر نیازی نخواهد بود که وقت خود را برای انجام محاسبات گوناگون اختصاص دهید.

از دیگر قابلیت‌های ویژه اکسل، می‌توان به امکان رمزگذاری اطلاعات اشاره کرد. شما می‌توانید یک پین برای فایل اکسل خود تعریف کنید تا هیچ‌کسی به‌ غیر از شخص خودتان، قادر به باز کردن فایل اکسل شما نباشد. با این کار ایمنی اطلاعات شما نیز به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

به‌طورکلی اکسل دارای قابلیت‌ها و امکانات بسیار ویژه‌ای است که این موضوع باعث شده تا یادگیری آن نیز برای کاربران سرشار از مزایای مختلف باشد. یادگیری نرم افزار اکسل برای تمام افرادی که جویای کار هستند یا قصد دارند موقعیت شغلی خود را ارتقا دهند، توصیه می‌شود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher امیرحسین دلاور

امیرحسین دلاور دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌باشد. ایشان دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه تدریس مهارت‌های هفت‌گانه ICDL هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
میلاد عباسی 1401-04-23
نسخه‌ 1 دوره
سلام، دوره خوبی بود. لطفا اسم دوره بعد از این دوره(پیشرفته یا کاربردی) را دقیق معرفی کنید تا ثبت نام کنیم. ممنون از استاد و سایت مکتب خونه با آرزوی سلامتی و موفقیت
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال گردید.
بهاره اشرفی پور 1401-02-09
نسخه‌ 1 دوره
از استاد گرامی تشکر میکنم. فن بیانشون عالی بود. توصیه میکنم به کسانی که آشنایی با اکسل ندارن و قصد یادگیری دارن، در این دوره شرکت کنن.
پویا هشگر خیرانی 1401-01-06
نسخه‌ 1 دوره
بسیار دوره خوب و کاربردی بود. دید رو نسبت به کارایی و ویژگیهای اکسل کلا باز میکنه. تسلط استاد روی تدریس و انتقال مفاهیم هم بسیار عالی بود.
پیمان یداللهی 1400-12-11
نسخه‌ 1 دوره
با توضیحات کامل ، بیان آرام و اطلاعات امروزی و بالای استاد این دوره عالی بود.با تشکر و سپاس از مدرس محترم و همه عزیزان مکتب خونه . خسته نباشید
مهدی محمدی 1400-10-30
نسخه‌ 1 دوره
دوره خوب و عالی بود برای کسانی که میخواهند یاد بگیرند واقعا توصیه میکنم. استاد با صبر و حوصله و مثال های زیاد مفاهیم را به شیوه عالی منتقل می کردند
شیدا برخی 1400-09-24
نسخه‌ 1 دوره
دوره‌ی خیلی خوب ‌‌ مفیدی بود. ممنون.
آدرین نوشین مهر 1400-05-17
نسخه‌ 1 دوره
عالی بود
سولماز مالک 1400-05-08
نسخه‌ 1 دوره
خیلی عالی بود ممنون از شما بعضی نکات و که تا به حال دقت نکرده بودم و یاد گرفتم قطعا دوره های بعدی هم شرکت میکنم
فرناز نافعی 1400-04-12
نسخه‌ 1 دوره
دوره بسیار خوبی بود، خیلی منظم و ساختاربندی شده همه بخشها رو به شکلی ساده و روان و کاربردی توضیح دادند ممنون.
امیررضا جعفری 1400-04-10
نسخه‌ 1 دوره
دوره خوبیه واقعا برای کسایی که آشنایی به اکسل ندارن استاد هم خیلی خوب و مسلط توضیح میدن تنها بدیش دیر تصحیح کردنش و دیر تایید شدن مدرکشه
سمیرا شریفی 1400-08-12
نسخه‌ 1 دوره
نحوه آموزش و صدای استاد خیلی ضعیف بود ، با توجه به اینکه بنده تا حدی با اکسل آشنا بودم.
سپهر زابلی 1402-03-03
نسخه‌ 2 دوره
تدریس استاد بسیار خوب بود. تفکیک شده درس دادن که خیلی برای من مفید بود. اگر تمرینهای بیشتری قرار میگرفت بهتر بود
نگین نیک پی 1401-12-05
نسخه‌ 2 دوره
بسیار مفید بود، ممنونم
مریم السادات هاشمی بافقی 1401-06-31
نسخه‌ 2 دوره
دوره‌ی خوبی بود، لطفا دوره‌ی فرمول نویسی در اکسل را هم منتشر کنید
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا جهت پیگیری به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
آرشا عباسی 1401-06-09
نسخه‌ 2 دوره
خیلی دوره ی خوبی بود، خیلی کاربردی.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  12 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 8 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  2 هفته
  
امتیاز شما:  40 %
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام