آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن

دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن احتمالاً بهترین شروع برای شمایی باشد که به سینما علاقه‌مند هستید. در دوره آموزش بازیگری می‌توانید پیش از هر چیز با تجربیات مختلف ستاره سینما، ناتالی پورتمن در زمینه ... ادامه

برگزارکننده:  Master Class  Master Class
مدرس دوره:
4.2 (5 رای)
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

سرفصل‌های دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن

بازیگری با ناتالی پورتمن
  معرفی
"03:02  
  شناختن شخصیت شما
"07:38  
  توسعه شخصیت شما از طریق تحقیق
"07:54  
  رشد شخصیت شما
"10:11  
  مطالعات صحنه و حرکت فیزیکی
"07:01  
  قوی سیاه
"07:38  
  مربیگری گویش: تحقیق و تمرین
"09:33  
  مربیگری گویش در فیلم جکی
"10:59  
  کار روی صحنه
"11:00  
  اجرا مقابل دوربین
"12:15  
  کار با کارگردانان
"06:51  
  همکاری موفق با کارگردانان
"09:43  
  کار با Terrence Malick
"11:11  
  بازی کردن یک شخصیت واقعی
"07:43  
  تکالیف برای توسعه در عملکرد
"03:55  
  ابتکار و بداهه پردازی
"08:21  
  کار با مجموعه، لوازم جانبی و دوربین
"05:59  
  بازیگر روی پرده سبز
"08:47  
  مشاوره برای بازیگران
"08:14  
  پیشنهاد برای بازیگران
"03:00  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن احتمالاً بهترین شروع برای شمایی باشد که به سینما علاقه‌مند هستید. در دوره آموزش بازیگری می‌توانید پیش از هر چیز با تجربیات مختلف ستاره سینما، ناتالی پورتمن در زمینه کار با کارگردان‌های مختلف و چالش‌هایی که ایفای هر نقش به همراه خودش دارد آشنا شوید.

 

هدف دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن چیست؟

دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن در مرحله اول باهدف آشناکردن شما با چالش‌های متفاوت بازیگری تهیه و تنظیم شده است. در این دوره ناتالی پورتمن به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران حال و حاضر سینمای جهان شما را با چهارچوب‌های اولیه بازیگری آشنا می‌کند. هدف دیگر این دوره آشنایی شما با فضای سینمای جهان و کمی فاصله‌گرفتن از سینمای ایران و نگاه به مقوله بازیگری در مدیوم‌های جهانی است. در این دوره شما می‌توانید با نگاهی به‌جز فضای حاکم بر سینمای ایران به بازیگری و زوایای مختلف آن در خارج از ایران نگاه کنید و استعداد و توانایی خودتان را به چالش بکشید.

 

تفاوت این دوره با سایر دوره‌های موجود چیست؟

دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن می‌تواند در وهله نخست شما را با فضای جز فضای سینمای ایران آشنا کند. تمایز‌های دیگر این دوره آموزش بازیگری شامل بحث‌هایی دررابطه‌با حواشی دنیای بازیگری و سینما است که معمولاً در کلاس‌های آموزش بازیگری به آن پرداخته نمی‌شود. در این دوره آموزش بازیگری شما با صرف زمانی کم با ابعاد مختلف هنر بازیگری آشنا می­‌شوید. این آشنایی در شرایط معمول و با استفاده از کلاس‌های رایج و موجود بازیگری ممکن است بسیار زمان بر و فرسایشی باشد. این دوره به‌شدت در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

از جمله تفاوت‌­های دیگر این دوره و سایر دوره‌­ها می‌­توان به مدرس این دوره اشاره کرد. مدرس این دوره بی‌اغراق یکی از بزرگ­ترین و پرافتخارترین بازیگران تاریخ سینماست. چندین بار کاندید شدن در جوایز معتبری همچون اسکار و گولدن گلاب و بردن جایزه اسکار بخشی از افتخارات ناتالی پورتمن در سینمای جهان است.

برای شرکت در این دوره چه پیش‌­نیازهایی لازم است؟

در این دوره تمامی مطالب به‌صورت کاملاً ساده و روان توضیح داده شده است؛ بنابراین شرکت در آموزش بازیگری به هیچ پیش­نیازی احتیاج ندارد و شما می‌­توانید با کمی پشتکار و علاقه به سینما و بازیگری از تمامی مباحث ارائه شده در این دوره استفاده کامل را داشته باشید.

 

پس از شرکت در این دوره چه دستاوردی خواهید داشت؟

این دوره آموزش بازیگری پیش از هر چیز شما را با نگاهی واقع‌­گرایانه با مقوله بازیگری مواجه خواهد کرد. در پایان این دوره بیش از هر چیز شما با مشکلات و حقیقت بازیگری و سینما مواجه خواهید شد. این مسئله می­‌تواند علاقه شما به بازیگری را به سمت یک نوع علاقه منطقی و همیشگی میل دهد؛ بنابراین نخستین دستاورد شما در این دوره نگاه درست به بازیگری است. دستاوردهای بعدی دوره آموزش بازیگری با ناتالی پورتمن برای شرکت‌کنندگان شامل آشنایی با نحوه برخورد با سینما، نقش کارگردان و نویسنده و سایر عوامل در تولید یک فیلم سینمایی، نحوه درست ورود به دنیای بازیگری و به‌دست‌آوردن معیارهای درست شناختن کیفیت تولیدات سینما باشد. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Natalie Portman

ناتالی پورتمن بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی از سال‌های نوجوانی فعالیت گسترده در فیلم‌های مختلف و مستقل دارد و چندین جایزه از جمله اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
شهرزاد رامی 1401-12-15
ناتالی پورتمن علاوه بر بازیگری، واقعا مدرس بسیار خوبی هستند، این دوره رو به تمام بازیگران مخصوصا به بازیگران مبتدی پیشنهاد می‌کنم. من از تمام نکات تدریسشون استفاده کردم.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

هنر بازیگری

رابطه با هنرمند و مخاطب در هیچ هنری مانند سینما تنگاتنگ و درهم‌تنیده نیست. به این موضوع پارامترهایی همچون شهرت، پول، اعتبار و... را اضافه کنید. آنگاه می‌توانید درک کنید که چرا همه ما برای یک‌بار هم که شده در ته قلبمان احساس کرده‌ایم که دوست داریم نقش بازیگری که دوستش داریم را بازی کنیم. حتماً برایتان پیش‌آمده که دیالوگ فیلم مورد علاقه‌تان را بازگو کنید و حتماً برایتان پیش‌آمده که به جایگاه فلان بازیگر غبطه بخورید.

 

لزوم یادگیری و آموزش بازیگری به صورت اصولی

برای بازیگر شدن، بازهم مانند هر هنر دیگر، نیاز به تربیت و آموزش اصولی در این راه است. برای شروع چه‌کار باید کرد؟ چطور می‌توانیم استعدادمان را در زمینه بازیگری به چالش بکشیم؟

حتماً شما هم بارها در خیابان و دانشگاه و اینترنت آگهی‌‌های زیادی با مضمون آموزش بازیگری، آموزش بازیگری تضمینی و ... را دیده‌اید، اما بهتر است پیش از هر اقدامی این متن را تا انتها دنبال کنید. قبل از شرکت در هرکدام از دوره‌‌های آموزش بازیگری رایگان یا غیر رایگان به دنبال آموزشی باشید که شما را با چالش‌‌هایی که در این راه پیش روی شماست آشنا کند.

این دوره دقیقاً به همین مباحث می‌پردازد. ناتالی پورتمن بازیگر مشهور و موفق هالیوودی، شما را با فضای سینمایی آشنا می‌کند و از تجربیات خود در این زمینه می‌گوید.

poster
  
برگزار کننده:  Master Class
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی