دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 17 دانشجو
علی نمازی کلش
14 روز پیش
عالی بود
امین نوروزی
15 روز پیش
این دوره ضروری بود.
جلال احمدی حسن آباد
16 روز پیش
بسیار عالی، دید بهتری به بانکداری بین الملل پیدا می شود
هادی جعفری
24 روز پیش
روان پیوسته و بسیار ساده و قابل فهم برای شروع یادگیری بانکداری بین آلمالی بسیار خوب و لازم است
سیدحسن حسینی آذرنوشان
2 سال پیش
با سلام,دوره مفیدی بود و به دانش من افزود. ... در واقع بیشتر به مباحث بانکداری بین المللی در سطح کلان پرداخته شده است و به جزئیات مانند نحوه ایجاد روابط کارگزاری, گشایش اعتبارات اسنادی, افتتاح حساب و ... پرداخته نشده است.
محبوبه ولی پور فرد
6 روز پیش
خوب بود










