امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 11 امتیاز
7نظر8 روز پیش
خوبه
علی عظیمی
9 روز پیش
دوره خیلی مفیدی بود، خیلی شسته رُفته و شفاف توضیح داده. دونستن این اطلاعات درباره آرکاتایپ ها توی زندگی فردی هم کمک میکنه. میتونین آدمهای اطرافتون رو بهتر بررسی کنید و در فضای کاری با افراد راحتتر ارتباط بگیرید. علاقهمندان روانشناسی قطعا لذت میبرن.
دانشجوی دوره
11 روز پیش
عالی
سیدمحمد ناظم کازرانی
6 روز پیش
خوب و مختصر و مفید
امیرحسین اکبری نیسیانی
9 روز پیش
خیلی کلی بود ، بعضا به نظرم از توصیفات اشتباهی هم استفاده شده بود ، اما برای شروع و آشنایی کلی بد نیست ..
کیمیا حیدری
11 روز پیش
عالی بود ولی توضیحات میتونست کامل و کاربردی تر باشه
متین محمدی
13 روز پیش
فکر میکردم قراره عمق هم پیدا بکنه مطالب اما اینطوری نبود. صرفا معرفی يک سری تیپ شخصیتی بود، بدون هیچ دستاوردی در پایان، راهکار یا حتی سوال و چالش برای شناسایی الگوی شخصی خودت و نحوه درست شناختن و مواجه شدن با هر کدوم از الگو ها در دیگران. Useless.
مهدی حمیدنیا

