امتیاز و نظرات کاربران
3.4
از مجموع 11 امتیاز
6نظر15 روز پیش
خیلی خوب بود
مهرناز لباف زاده
19 روز پیش
ممنون نرم افزار معرفی شده بسیار عالی هستش
ثمین رحیمیان
2 روز پیش
متوسط بود سطح آموزش و خیلی هم جلسات سریع پیش رفت.
نیره دهقانی ناژوانی
11 روز پیش
خوب بود
سعید طهماسبی
20 روز پیش
صرفا از روی متن روخوانی میکردن و یه نرم افزار رو معرفی کردن. البته که بخش مهم تایپ ده انگشتی تمرینه ولی توضیحات ایشان هم با تسلط کافی نبود.
دانشجوی دوره
2 روز پیش
دوره بسیار ضعیف و ابتدایی و ناکارآمد بود - مدرس دوره تسلط کافی برای ارئه محتوای آموزشی نداشتن . صرفا روخوانی از متن خروجی چت جی پي تي در خصوص تايپ ده انگشتي انجام شده .
علیرضا خداکرمی





