آموزش جاوا اسکریپت JavaScript+ریفکتور کد و کلین کد

آموزش جاوا اسکریپت JavaScript به زبان فارسی در قسمت آموزش HTML ، با زبان طراحی صفحات وب آشنا شدید . به وسیله امکانات زبان HTML ، می توان انواع صفحات وب را با کلیه اجزای ... ادامه

گواهینامه
1 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مقدمات و آشنایی با جاوا اسکریپت

نوشن کد جاوا اسکریپت

انتخاب عناصر بر اساس نام Element document.getElementsByTagName

تولید کردن Element به صورت پویا

محتوای دوره

1 فصل 40 جلسه 7 ساعت ویدیو
جاوا اسکریپت

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

 آموزش جاوا اسکریپت JavaScript به زبان فارسی

در قسمت آموزش HTML ، با زبان طراحی صفحات وب آشنا شدید . به وسیله امکانات زبان HTML ، می توان انواع صفحات وب را با کلیه اجزای مورد نیاز از قبیل نوشته ها ، جداول ، تصاویر ، فرم ها و … را ایجاد کرد . اما HTML صرفا یک زبان طراحی است و توانایی برنامه سازی ، کنترل فرم ها ، پاسخ به رویدادهای برنامه و عملکرد کاربر و … را ندارد .

به همین دلیل باید از یک زبان برنامه نویسی در صفحات وب استفاده کرد . Java Script یکی از زبان های برنامه نویسی اسکریپتی است ، که اولین بار توسط شرکت Netscape معرفی شد . امروزه متداولترین زبان اسکریپت نویسی صفحات وب است . در این دوره ، ما به آموزش جاوا اسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته پرداخته ایم . با ما همراه باشید .

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش جاوا اسکریپت JavaScript+ریفکتور کد و کلین کد

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

درباره استاد

رحیم لطفی
رحیم لطفی
8 دوره
73 دانشجو

توسعه دهنده و معمار نرم‌افزار با بیش از 15 سال سابقه در توسعه نرم‌افزار و آموزش خدمات: نوشتن معماری و زیر ساخت پروژه‌های با جدیدترین تکنولوژی و رویکرد (همچنین آموزش زیر ساخت به توسعه‌دهنده‌ها) مشاوره در حوضهٔ معماری و توسعه نرم‌افزار برگزارکننده بوت‌کمپ‌های آموزش برنامه‌نویسی برای سازمان‌ها تدریس برای سازمان‌ها منتورینگ و تهیه پلن رشد برای برنامه‌نویس‌ها در هر سطحی

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های رحیم لطفی

آموزش برنامه‌نویسی Socket Programming
گروه هیلتن

گروه هیلتن

مدرس: رحیم لطفی

7 دانشجو
349,000 تومانء
آموزش برنامه نویسی وب سوکت در Asp.net core(C#)
گروه هیلتن

گروه هیلتن

مدرس: رحیم لطفی

9 دانشجو
گواهینامه
599,000 تومانء
آموزش مفاهیم پیشرفته سی شارپ (#C)
گروه هیلتن

گروه هیلتن

مدرس: رحیم لطفی

17 دانشجو
449,000 تومانء
آموزش Asp.net MVC Core جهت ورود به بازار کار
گروه هیلتن

گروه هیلتن

مدرس: رحیم لطفی

13 دانشجو
899,000 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.