دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 13 دانشجو
امیرحسین قنبری خانقاه
8 روز پیش
ای کاش اسلاید ها رو هم قرار میدادند خیلی خوب میشد
ابوالفضل نریمانی
16 روز پیش
خیلی راضی هستم واقعا، ای کاش دوره جامع هم تدریس کنند
سروش شیخ ممو
2 سال پیش
تسلط خوبی روی مطالب داشتن پیشنهاد میکنم تهیه کنید
پویا عبدالمنافی
1 ماه پیش
خوب
محمود عسگری
1 سال پیش
درس اول چطوری از جلسه 6 شروع میشه؟ خواهشن ترتیب اینا رو قبل ارسال یک بار چک کنید. اول جلسه یک میگه رسیدیم به جلسه 6 !!!!
دانشجوی دوره
28 روز پیش
انتظار کیعیت بالاتری داشتم از مکتبخونه مدرس مباحث رو روزنانه وار میخوند و اصلا درس نمیداد حتی جمع بندی هم نمیشه تسمش رو گذاشت









