امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 17 امتیاز
12نظر3 روز پیش
عالی و خیلی با دقت و جزئیات همه ی مراحل رو توضیح دادن.
مسعود احرابی
5 روز پیش
عالی بود
علی اورنگ
12 روز پیش
هنوز به مرحله برش و دوخت نرسیدم ولیییی آموزش الگو فوق العاده عالی بود و پر از نکات که استاد خیلی روان توضیح میدن
ریحانه سرخانی
16 روز پیش
عالی بود لطفا آموزش بالا تنه زنانه را هم بزارید
جواد اسلامی
4 ماه پیش
سلام ، بسیار خوب ،👏 دست مریزاد ! انشالله سلامت و پاینده باشن ، آمین !🙃🙂💚🤍❤️🌹🌻
فتانه ساروی
4 ماه پیش
سلام بسیار عالی وکامل خانم کیانی توضیح داده اند👌👌
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
سلام و خدا قوت بابت آموزش خانم کیانی دوره کاملا جامع و عالی بود و تمام نکات ریز هم حتی گفته شده بود
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
توضیحات جامع وکامل است.
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
از نظر بنده که خودم خیاط هستم و خیاطی میکنم وقبلا پیراهن مردانه دوختم این دوره واقعا بی نظیر هست حتی اگه خیاط هم نباشی اینقدر توضیحات کامل و جامع هست که راحت میشه پیراهن مردانه دوخت
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
آموزش عالی بود مرسی 🌹🌹
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
خانم کیانی بهترین هستند من زیاد آشنایی نداشتم با خیاطی ولی این دوره بهترین بود ، به راحتی تونستم لباس رو بدوزم تمام نکات گفته شده بود بااینکه اولین تجربه دوختم بود ولی خیلی راضی بود ، برای پدرم دوختم خیلیییی خوشحال شد
دانشجوی دوره
11 ساعت پیش
سلام دوستان ببینید بنده به عنوان ی خیاط نظرمو میگم در مورد این آموزش بعد دیدن و برش این مدل کار همه چیز در کل و نگاه اول خوبه اما افرادی که مثل من مشتری قبول میکنن و شخصی میدوزن این مدل چنتا مشکل داره اولا اندازها رو به صورت کلی گفته یا همون سایز بندی که افرادی که به خیاطی مراجعه میکنن معمولا بدنهای ناسایز یا نافرم دارن که شما باید تجربه این مدل کارها رو خودتون داشته باشین مثلا میگن کل یقها بشه 46 خو من مشتری داشتم یقش 36بوده یا حتی 54 ایشون باید بیان قشنگ روش تقسیم یقه تقسیم حلقه آستین اینارو توضیح بدن نه که کلی بگن بزن همه رو ی سایز درسته یا به طور کلی حلقه آستینها همه این سایزها من مشکلم تو این دو مطلب بود که رفع نشد خیلی خوشحال میشم بتونم با مدرس تماس بگیرم و مسله رو طرح کنم ایشالا کسی جواب بده ممنون
مهدی خوش اندام

