×
ribbon

آموزش ادیت عکس در فتوشاپ 2020

با پیشرفته شدن دوربین‌های تلفن همراه و تعدد اپلیکیشن‌های موبایلی ادیت عکس با فتوشاپ کمی کم‌رنگ‌تر شده اما همچنان، برای انجام ویرایش‌های حرفه‌ای بر روی تصاویر، از فتوشاپ استفاده می‌شود. ویرایش عکس به معنای تغییر ... ادامه

ارائه دهنده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Josh Werner
3.3 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

سرفصل‌های دوره آموزش ادیت عکس در فتوشاپ 2020

مقدمه

این فصل مقدمه ای برای شروع آموزش فتوشاپ 2020 است.

  مقدمه
"00:10  
  نصب و بارگیری
"03:12  
  بارگذاری فتوشاپ2020
"01:26  
  ابزار move
"12:57  
  ابزار rectangle marquee
"07:55  
  ابزار lasso
"14:48  
  ابزار object selection
"11:08  
فصل اول
  ابزار crop
"03:58  
  ابزار frame
"02:07  
  ابزار eye dropper
"07:50  
  ابزار spot healing brush
"07:00  
  ابزار brush
"04:44  
  ابزار clone stampe
"03:15  
  ابزار history brush
"02:47  
  ابزار eraser
"06:38  
  ابزار gradient
"02:22  
  ابزار blur
"01:57  
فصل دوم
  ابزار dodge
"02:07  
  ابزار pen
"01:45  
  ابزار type
"03:19  
  ابزار path selection
"00:50  
  ابزار custom shape
"02:42  
  ابزار hand
"01:12  
  ابزار zoom
"00:53  
  پروژه مروری پس زمینه
"01:13  
  پروژه کاغذ دیواری
"02:08  
  setup document
"02:19  
فصل سوم
  درست کردن بک گراند
"05:48  
  اضافه کردن لوگو
"00:41  
  اضافه کردن افکت
"01:44  
  اضافه کردن افکت روی زمینه
"01:44  
  خلاصه پروژه
"00:39  
  بررسی اجماعی
"00:39  
  پرونده‌های پروژه را تنظیم کنید
"01:30  
  setup document
"01:21  
  اضافه کردن متن
"00:44  
  اضافه کردن اثرات
"01:24  
فصل چهارم

فصل آخر فتوشاپ2020 ابزارهای نهایی را آموزش می دهد.

  جمع بندی 1
"01:01  
  جمع بندی 2
"01:09  
  دانلود فایل
"01:16  
  کنترل شیفت و اس
"00:41  
  اضافه کردن فایل تصویر
"00:39  
  کراپ تصویر
"00:50  
  تعویض رنگ مو
"00:50  
  ذخیره عکس برای وب
"01:31  
  خلاصه پروژه
"01:02  
  پایان درس
"02:57  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

با پیشرفته شدن دوربین‌های تلفن همراه و تعدد اپلیکیشن‌های موبایلی ادیت عکس با فتوشاپ کمی کم‌رنگ‌تر شده اما همچنان، برای انجام ویرایش‌های حرفه‌ای بر روی تصاویر، از فتوشاپ استفاده می‌شود. 

ویرایش عکس به معنای تغییر مشخصه‌های یک تصویر به سمت بهبود کیفیت آن است. این تغییر می‌تواند در حد اصلاح باشد و یا باعث حذف و اضافه درون یک عکس شود. 

از آنجایی که انجام هرگونه تغییری، هرچند کوچک، در یک تصویر بسیار مهم بوده و می‌تواند به‌کلی آن را خراب و غیرطبیعی کرده و یا به یک شاهکار تبدیل نماید، مهارت در انجام این کار بسیار مهم و ضروری است. 

دوره‌ی آموزش ادیت عکس با فتوشاپ، با روشی صحیح و با زبانی ساده، کار با فتوشاپ را به‌صورت کاربردی، در جهت ایجاد توانایی هرچه بیشتر ویرایش عکس با فتوشاپ، به هنرجویان می‌آموزد. 

در ابتدای آموزش این دوره، مرحله‌به‌مرحله، ابزارهای مهم و کاربردی در فتوشاپ معرفی شده و طرز کار صحیح هر یک، به هنرجو نمایش داده می‌شود. پس از آشنایی هنرجو با بخش‌های نرم‌افزار، نحوه‌ی ویرایش عکس در فتوشاپ، از طریق انجام پروژه‌های آموزشی، یاد داده می‌شود.

دوره‌ی آموزش ادیت عکس با فتوشاپ، آموزش خود را در هفت فصل شامل دو ساعت و سی دقیقه محتوای آموزشی، پیگیری می‌کند. در این دوره، علاوه بر معرفی ابزار و آموزش ادیت عکس با فتوشاپ، نرم‌افزارهای مرتبط با فتوشاپ نیز، به هنرجویان معرفی می‌گردد. 

 

هدف از یادگیری دوره‌ی آموزش رایگان ادیت عکس در فتوشاپ چیست؟

ویرایش عکس با فتوشاپ، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مهارت‌ها، در بازار کار امروز محسوب می‌شود. در دنیایی که تصاویر، بیشتر از کلمات به معرفی اشخاص و حرفه‌ها می‌پردازند، ویرایش صحیح و هوشمندانه‌ی آن‌ها، می‌تواند اثرات زیادی در شناخت دیگران از ما و ارتباطمان با جامعه داشته باشد.

دوره‌ی آموزش ادیت عکس در فتوشاپ، فرصت بسیار خوبی را برای علاقه‌مندان به یادگیری فتوشاپ و همچنین دانشجویانی که نیاز به دوره‌ای عملی برای کسب مهارت در این حوزه دارند، ایجاد کرده تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ هزینه‌ای، به مهارت رسیده و در ویرایش عکس با فتوشاپ توانایی قابل‌قبولی کسب نمایند. 

هدف اصلی این دوره از زبان مدرس آن، جاش ورنر، ایجاد مهارت ادیت عکس با فتوشاپ، در افراد مبتدی و همچنین افزایش سرعت انجام این کار، در افراد حرفه‌ای‌تر، بیان شده است. 

 

دوره‌ی آموزش ادیت عکس در فتوشاپ مناسب چه کسانی است؟

دوره‌ی آموزش ادیت عکس در فتوشاپ، هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و تمام افراد هنردوستی که به آموزش فتوشاپ علاقه داشته و یا می‌خواهند در ویرایش عکس حرفه‌ای شده و سرعت عمل خود را بالا برند، می‌توانند از این دوره بهره‌مند شوند. 

تنها الزامی که برای شرکت در دوره آموزش ادیت عکس با فتوشاپ وجود دارد، توانایی کار با کامپیوتر و داشتن نرم‌افزار فتوشاپ بر روی سیستم هنرجویان است. 

ما در دوره‌ی آموزش ادیت عکس با فتوشاپ، با زبانی ساده و در سریع‌ترین زمان، شما را با فتوشاپ آشنا کرده و پس از معرفی گام‌به‌گام ابزارهای آن، ادیت عکس در فتوشاپ را با شما تمرین خواهیم کرد.

 

پس از گذراندن دوره‌ی آموزش ادیت عکس با فتوشاپ، چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

شیوه‌ی آموزش در دوره‌ی آموزش ادیت عکس در فتوشاپ، به‌صورت تصویری بوده و همچنین از توضیح موارد پیچیده و غیرضروری پرهیز شده است. به این معنا که، تنها، ابزارهای مهم در نرم‌افزار معرفی شده و کاربردشان به‌صورت تصویری، به هنرجو نشان داده می‌شود و از معرفی ابزارهای تخصصی و پیچیده که کاربرد کمتری در حالت معمول دارند، صرف‌نظر شده است. 

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، ویرایش عکس فرایندی مهم بوده و نیاز به‌دقت بالایی دارد. این عامل می‌تواند باعث شود فرایند ادیت عکس با فتوشاپ، بسیار به طول انجامد. پس از گذراند دوره‌ی آموزش ویرایش عکس در فتوشاپ، مهارت شما در انجام حرفه‌ای ویرایش با سرعتی بالا، افزایش چشمگیری خواهد داشت. 

آموزش این دوره، در سطح مقدماتی است. پس اگر تجربه‌ی کار با فتوشاپ را تاکنون نداشته‌اید، این دوره‌ی رایگان به شما کمک می‌کند تا میزان علاقه‌مندی و استعداد خود را سنجیده و بر اساس آن در مسیر آینده‌ی خود، گام بردارید.

درباره استاد

Josh Werner

جاش دارای مدرک کاردانی در ویدیو و حرکت گرافیک از موسسه مدیسون است.

او 10 سال در صنعت سمعی بصری به عنوان مهندس فیلم کار کرده است و بیش از 16 سال است که با نرم افزارهایapple, adobe< google, microsoft کار میکند.

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
رویا تهرانی 1400-06-20
دوست داشتم دوره رو ببینم و استفاده کنم کاش به جای زیرنویس دوبله میزاشتن زحمت ترجمه رو کشیده بودن یکی هم زحمت روخونیشو میکشید چون فیلم آموزشی است توجه به زیرنویس باعث میشود نتونیم از خود فیلم سردربیاریم و همه اش باید حواسمون به نوشته ها باشد درست است که آموزش رایگان گذاشته شده ولی هدف تیم مکتب خونه از گذاشتن آموزشها استفاده مفید از اونهاست و دوبله میتوند این امر رو بهبود ببخشد. گرچه دربعضی از آموزشها از زیرنویس هم میشود استفاده زیادی برد . تشکر از زحمات شما
مهدی معارف دوست 1400-03-25
اگر تازه میخواید فتوشاپ رو یاد بگیرید مناسبتونه چون کار با نوار ابزار رو فقط یاد میده ریتم کلاس کنده ولی میگم واسه شروع خیلی هم خوبه ممنون از مکتب خونه بخاطر ترجمه اینکار از یودمی بیشتر بزارید

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی