آموزش رایگان ارز دیجیتال

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره برای عزیزانی تهیه شده که می‌خواهند ارزهای دیجیتال را به‌صورت اصولی شروع کنند. در این دوره مستقیم به سراغ خریدوفروش ارزهای دیجیتال رفتیم و در مرحله بعد به آموزش صرافی‌ها و کیف پول ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  13 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آموزش خرید و فروش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال

 کار با صرافی‌های داخلی و خارجی و قلق‌های آن‌ها

 کار با کیف پول‌ها و ابزارها

 مقدمه‌ای درباره‌ی معامله‌گری و روش‌های تحلیل

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره برای عزیزانی تهیه شده که می‌خواهند ارزهای دیجیتال را به‌صورت اصولی شروع کنند. در این دوره مستقیم به سراغ خریدوفروش ارزهای دیجیتال رفتیم و در مرحله بعد به آموزش صرافی‌ها و کیف پول و جزئیات پرداختیم.

همچنین سعی کردیم درباره معامله‌گری و انواع روش‌های تحلیلی یک دید خیلی خوبی به مخاطبان عزیز بدیم که بتوانند این مسیر رو با دید خیلی بهتر و عمیق‌تری در پیش بگیرند. این دوره آموزشی ارز دیجیتال تماما عملی و کاربردی هست که به‌ صورت رایگان منتشر کردیم تا در دسترس همه مردم عزیز فارسی‌زبان قرار بگیرد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher مسلم محسنی خواه

مسلم محسنی خواه، دانش‌آموخته مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی همدان است. ایشان به مدت ۵ سال مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری مپنو بوده‌اند و ابتدا به عنوان فعال حوزه برنامه‌نویسی و تکنولوژی شناخته می‌شدند. ایشان بعدها با آشنایی با تکنولوزی بلاکچین و بیت‌کوین، شیفته این حوزه شدند و بیش از ۸ سال است که در این حوزه فعالیت تخصصی دارند. وی تاکنون بیش از بیست مجموعه آموزشی مختلف را طراحی کرده و بیش از ۷۰ هزار دانشجو در حوزه آموزشی رمزارزها و تریدینگ داشته است. همچنین ایشان موسس برند خبرچین است که این برند بیش از ۵ سال فعالیت تخصصی در زمینه اموزش رمزارزها دارد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
ایمان احمدزاده 1403-01-03
برای اشنایی خوبه

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  13 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)