×
ribbon

آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن

این روزها هک کردن به امری ساده تبدیل شده است چرا که آموزش‌های آن به‌سادگی از طریق اینترنت قابل‌پیگیری است. از این‌ رو دانش کافی برای برقراری امنیت اپلیکیشن، چه برای کاربران چه برای اطلاعات ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
یاشار شاهین زاده
یاشار شاهین زاده
4.5 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:29 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

بسیاری فکر می‌کنند پیش‌نیاز این دوره مباحث پیشرفته و عمیقی است درحالی‌که کافی است صرفا به مباحث امنیتی علاقه داشته باشید. سایر مواردی که نیاز دارید بدانید، همه به‌صورت جامع در دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن از صفر به شما آموزش خواهد داده شد. پس نگران نباشید و یادگیری را آغاز کنید. 

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن

فصل اول: شروع دوره
فصل دوم: اینترنت
  مقدمه
"17:25  
  اینترنت چگونه کار می‌کند؟
"28:56  
  پیغام HTTP
"28:33  

درباره دوره

این روزها هک کردن به امری ساده تبدیل شده است چرا که آموزش‌های آن به‌سادگی از طریق اینترنت قابل‌پیگیری است. از این‌ رو دانش کافی برای برقراری امنیت اپلیکیشن، چه برای کاربران چه برای اطلاعات موجود در خود اپلیکیشن، امری ضروری به‌حساب می‌آید. به‌طوری‌ که اگر کاربر مطمئن شود امنیت اپلیکیشن کاملاً برقرار است، بهتر اعتماد کرده و احتمال استفاده او از اپلیکیشن‌های امن بسیار افزایش می‌یابد. ما در این دوره رایگان از مکتب‌خونه قصد داریم به شما نحوه برقراری امنیت اپلیکیشن‌های مختلف را در یک دوره آموزشی رایگان ارائه دهیم. 

چرا امنیت اپلیکیشن؟

شاید برایتان سؤال شده است که چرا اپلیکیشن‌ها نیاز به امنیت دارند؟ پاسخ واضح است. با دسترسی هکر به یک اپلیکیشن که شاید اطلاعات عجیب‌وغریبی هم در آن نباشد، این امکان برای هکر فراهم می‌شود تا سایر اطلاعات گوشی همراه را راحت‌تر هک کرده و به نحوی همان اطلاعات عجیب‌وغریب را استخراج کند. از این موضوع که بگذریم بسیاری از اپلیکیشن‌ها با ذخیره کردن اطلاعات کاربری مهم مثل شماره ملی، شماره کارت بانکی و غیره امکان کار با آن را آسان‌تر می‌کنند. از این‌ رو تأمین امنیت این دست اپلیکیشن‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

 

هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن چیست؟

هدف از یادگیری این دوره آموزشی رایگان کسب اطلاعات و دانش لازم برای تأمین اپلیکیشن‌هایی است که توسعه می‌دهید یا دیگران توسعه داده‌اند و از شما تقاضای تأمین امنیت را دارند. در مجموع می‌توان گفت حساس‌ترین بخش توسعه یک اپلیکیشن امنیت و تأمین آن خواهد بود که هدف از دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن دقیقاً نشانه گرفتن همین نقطه حساس است. 

دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که جوانب مختلف مربوط به امن‌سازی اپلیکیشن‌ها را به‌خوبی دربر گیرد. از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی عبارت‌اند از آشنایی با دوره و مقدمه‌ای بر آنچه قرار است یاد بگیرید، اینترنت و فضای کاری آن در زمینه اپلیکیشن‌ها، پروتکل http، معماری اپلیکیشن‌های وب، امنیت، OWASP یا پروژه امنیت وب اپلیکیشن باز و غیره خواهد بود. امیدواریم با یادگیری این دوره بتوانید کمک شایانی در تأمین امنیت اپلیکیشن‌های مختلف کرده باشیم.

 

دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن مناسب چه کسانی است؟

فرقی نمی‌کند که توسعه‌دهنده اپلیکیشن هستید، به توسعه اپلیکیشن علاقه‌مندید، به دنبال شغلی ایده‌آل در زمینه امنیت شبکه و اپلیکیشن هستید، در شرکتی کار می‌کنید که نیاز شدیدی به نیروی امینت اپلیکیشن دارند یا همه این موارد. این دوره رایگان برای شماست و کافی است کمی از زمان روزانه خود را صرف آموزش کرده تا تمام نکات لازم و کاربردی در زمینه امنیت اپلیکیشن را فرا بگیرید.

برای دسترسی به سرفصل‌های این دوره می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.

 

بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان امنیت اپلیکیشن چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

این دوره به شما کمک می‌کند تا در ابتدای امر با مفاهیم پایه شبکه‌ای شامل هاست و سرور، آی پی و درگاه‌ها، DNS، پروتکل‌های HTTP و غیره کاملاً آشنا شده و سپس امینت و مفاهیم مربوط به تأمین امنیت اپلیکیشن و نحوه برقراری آن را به‌خوبی درک کنید. در پایان این دوره موفق می‌شوید با تمرین و تلاش به‌سادگی امنیت اپلیکیشن موردنظر خود را تأمین کنید. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher یاشار شاهین زاده

یاشار شاهین زاده، متخصص امنیت، باگ هانتر و مدرس دوره‌های امنیت است. وی دانش‌آموخته رشته اپتیک و لیزر است، اما علاقه وی به مباحث امنیت شبکه باعث شده است که به این سمت کشیده شود. ایشان سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه امنیت دارد و در استارتاپ‌ها و شرکت‌های معتبری به عنوان مشاور امنیت مشغول به کار باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف اشاره نمود.

یاشار شاهین زاده از سال 97 به عنوان مشاور امنیت شبکه در شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مشغول به کار است. علاوه‌براین، به‌طور جدی در زمینه باگ بانتی و به صورت فریلنسری مشغول کار و آموزش است. از دیگر دستاوردهای ایشان می‌توان به کسب مقام‌های متعدد در مسابقات امنیت دانشگاه صنعتی شریف طی چندین سال اشاره کرد.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
حجت اصغری فرد 1401-12-14
با سلام و درود خدمت مهندس یاشار عزیز و تمام اعضای سایت مکتبخونه دوره بسیار خوبی هست مختصر و مفید ولی احتمالا باید ادامه دار باشه.
امیر باقرزاده 1401-11-24
سلام و درود بسیار عالی پیجتون رو دنبال میکردم ولی امکان شرکت در کلاسها رو نداشتم الان که اتفاقی این دوره رو دیدم مکتبخونه گذاشته واقعا خوشحال شدم و منتظر ادامه اموزش هستم. ممنون از شما🌹😎💪
مسعود بادامی 1402-11-24
بنظر نیمه کار تمام شد و بسیاری از مفاهیم ماند

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  4 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:29 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)