آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان

poster
پیش‌نمایش دوره

خواندن و نوشتن به انگلیسی دغدغه‌ی بسیاری از ماست. اما گاهی هزینه‌های سنگین مربوط به یادگیری زبان سبب می‌شود ما از یادگرفتن این امر مهم چشم‌پوشی کنیم. گاهی نیز به دلیل رفت‌و آمدها و کمبود ... ادامه

برگزارکننده:  Tsinghua University  Tsinghua University
مدرس دوره:
جمعی از اساتید Tsinghua University
جمعی از اساتید Tsinghua University
3.9 (9 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  61 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان

احساسات

در این بخش شما یاد خواهید گرفت احساساتتان را به زبان انگلیسی بیان کنید و بنویسید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در رابطه با کنترل احساسات و استرس در دانش آموزان با هم بحث خواهیم کرد.

 

  به اشتراک گذاشتن احساسات
مشاهده
"06:16  
  بحث درمورد احساسات
مشاهده
"09:30  
  آرام شدن
مشاهده
"07:14  
  مدیریت احساسات
"10:47  
  استرس دانش‌آموزان
"03:11  
  ساعت ملاقات با استاد
"11:17  
  گفت و شنود
"14:52  
  خلاصه
"01:52  
حفظ سلامتی

در فصل سلامتی در رابطه با سلامتی فردی بحث می‌کنیم و الگوی یک زندگی سالم را بررسی خواهیم کرد. راه‌هایی برای سلامتی پیش روی ماست که صحبت در مورد آنها به زبانی دیگر حتماً شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

  مقدمه
"01:01  
  حفظ سلامتی
"08:51  
  صحبت درمورد سلامتی
"05:17  
  سبک زندگی سالم
"08:37  
  چگونه سالم بمانیم؟
"11:42  
  راه‌های سالم ماندن
"05:08  
  ساعت ملاقات با استاد
"10:07  
  خلاصه
"01:34  
یادگیری

این فصل درمورد زبان آموز موفق و یادگیری زبان انگیسی است و راه‌هایی برای پیشرفت در خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی و یادگیری می‌آموزیم. 

 

  مقدمه
"01:30  
  زبان‌آموز موفق
"05:55  
  کلمات کلیدی
"12:55  
  جملات
"06:15  
  زبان عجیب ما
"12:25  
  مهارت‌های خواندن
"06:54  
  تمرکز روی فرهنگ
"09:34  
  استاد رایتینگ
"14:09  
  راهنمای درس خواندن
"06:35  
  تور ادبیات
"06:15  
  خلاصه
"01:50  
دانشگاه

در این بخش با چگونگی توصیف زندگی دانشگاهی آشنا شده و در مورد دانشگاه کمبریج و آکسفورد می‌آموزیم. چندین لغت کلیدی و جمله در این رابطه می‌خوانیم. با توجه به این لغات و موضوع بحث، توانایی خوانش و نگارشمان را تقویت خواهیم کرد.

  مقدمه
"01:33  
  کمبریج، شهر دانشگاهی
"06:52  
  کلمات کلیدی
"12:44  
  جملات
"04:27  
  آکسفورد
"09:32  
  مهارت‌های خواندن
"05:53  
  تمرکز روی فرهنگ قسمت اول
"13:16  
  تمرکز روی فرهنگ قسمت دوم
"12:21  
  استاد رایتینگ
"10:58  
  راهنمای درس خواندن
"09:23  
  تور ادبیات
"05:40  
  خلاصه
"01:54  
تفاوت‌های فرهنگی

در این فصل موضوعاتی در خصوص تفاوت‌های فرهنگی موجود بین کشورهای مختلف یاد می‌گیریم و نحوه رویارویی درست با این تفاوت‌ها را می‌آموزیم.

 

  مقدمه
"01:33  
  فضا
"06:52  
  کلمات کلیدی
"10:24  
  جملات
"05:58  
  کنار آمدن
"14:13  
  مهارت‌های خواندن
"05:44  
  تمرکز روی فرهنگ
"13:13  
  استاد رایتینگ
"08:51  
  راهنمای درس خواندن
"07:28  
  تور ادبیات
"05:21  
  خلاصه
"01:29  
شهرها

در فصل آخر درمورد دوشهر بزرگ و مهم در دنیا، نیویورک و لندن، می‌خوانیم و نکات متنوعی برای پیشرفت نوشتن و خواندن می‌آموزیم.

  مقدمه
"01:21  
  نیویورک
"06:45  
  کلمات کلیدی
"11:21  
  جملات
"05:12  
  لندن
"14:27  
  مهارت‌های خواندن
"05:54  
  تمرکز روی فرهنگ
"13:16  
  استاد رایتینگ
"11:24  
  راهنمای درس خواندن
"06:29  
  تور ادبیات
"06:47  
  خلاصه
"01:45  

درباره دوره

خواندن و نوشتن به انگلیسی دغدغه‌ی بسیاری از ماست. اما گاهی هزینه‌های سنگین مربوط به یادگیری زبان سبب می‌شود ما از یادگرفتن این امر مهم چشم‌پوشی کنیم. گاهی نیز به دلیل رفت‌و آمدها و کمبود وقت نمی‌توانیم آموزش ببینیم. اینکه بتوانیم متن‌های بلند به زبان انگلیسی بخوانیم و قادر باشیم خودمان متنی بنویسیم برای ما تبدیل به یک رؤیا شده است.

خوشبختانه با رونق گرفتن آموزش مجازی ما به گنجینه‌ای از آموزش‌ها دست پیدا کرده‌ایم. در دوره‌ی رایگان خواندن و نوشتن زبان انگلیسی مکتب‌خونه، ما بدون دغدغه‌ی هزینه‌ی گزاف و صرف وقت برای رفت و آمد، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی را به بهترین شکل یاد خواهیم گرفت. 

هدف دوره‌ی آموزش رایگان خواندن و نوشتن زبان انگلیسی مکتب خونه چیست؟

هدف از این دوره این است که شما را با خواندن یعنی تلفظ صحیح و نوشتن یعنی املا درست کلمات آشنا سازد.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمام کسانی است که از رفت و آمدهای مکرر برای شرکت در کلاس‌های حضوری و هزینه‌های بالا برای یادگیری زبان خسته شده‌اند. شما می‌توانید از این دوره-بدون هیچ محدودیت سنی- برای آموزش در خانه استفاده کنید.

این دوره چه پیش نیازهایی لازم دارد؟

پیش نیازی لازم نیست. دوره‌ی آموزش رایگان خواندن و نوشتن مکتب‌خونه همه چیز را از پایه به شما خواهد آموخت.

بعد از تمام شدن دوره چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

زبان آموز بعد از تمام کردن این دوره قادر خواهد بود کلمات را به طور صحیح تلفظ کرده و املا درست کلمات را یاد بگیرد. 

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

دوره خواندن و نوشتن به انگلیسی بدون پیش نیاز قبلی، بدون محدودیت سنی و زمانی و مکانی و به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود. در هر کجا که باشید با یک کلیک به این دوره دست پیدا خواهید کرد. شما این فرصت را خواهید داشت که چند بار هر سر فصل را دوره کنید. قطعاً یادگیری زبان بدون محدودیت یک تجربه‌ی شیرین است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher جمعی از اساتید Tsinghua University

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1401-08-29
بسیارعالی.
1400-11-03
That, s great. Thanks a lot.
1400-06-09
بسیار مفید و عالی. متشکرم
سیدمجید ایزدپرست 1401-02-25
تدریس و کامنت های استاد خیلی خوبه ولی اگه بیشتر به تدریس گرامر پرداخته میشد بهتر بود
محسن صفوی هیر 1400-11-22
It is very helpful to improve your English learning skills. I recommend it .
رضا مقدم 1402-11-03
با سلام. انتخاب افرادی که زبان انگلیسی ،زبان مادری انها نبوده ،چرا؟؟! واستفاده از فارسی زبان ها، که هم مشکلات زبان آموز را خیلی بهتر متوجه و آگاه بوده و هم اینکه زبان آموز از چه سیستم اموزشی تا این مقطع را پشت سر داشته،.حداقل پتانسیلی است ،که معلم می تواند داشته باشد. و نکته آخر که مربوط به این دوره فقط نمی باشد، اینست که استفاده از معلمین کم تجربه و گاها بی تجربه، که کم سن و سالی معلم را در خود مستتر دارد بسیار زیاد در امر آموزش در پی دارد. با تشکر از زحمات بسیار آن دستگاه متولی این امر بسیار موثر و در نوع خود پیشرو و تا حد بسیار فراگیر.
1401-01-28
این که همش به زبان انگلیسی داره توضیح میده

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

همانطور که می‌دانید، دو مورد از مهارت‌های مهم در زبان انگلیسی، خواندن و نوشتن است. خواندن انگلیسی بخش مهمی از یادگیری زبان است زیرا به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مرتبط دیگر مانند گرامر، واژگان و نوشتن را توسعه دهید. خواندن به زبان آموزان اجازه می‌دهد موضوعاتی را که دوست دارند و داستان‌هایی که آن‌ها را درگیر می‌کند دنبال کنند.

وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی به میان می‌آید، بیشتر مردم واقعاً دوست دارند نحوه صحبت کردن را یاد بگیرند. زبان آموزان همیشه می‌خواهند مانند یک فرد بومی که زبان مادری‌اش انگلیسی است به نظر برسند.

خواندن و نوشتن دو مهارت ضروری برای آموزش زبان انگلیسی هستند. در واقع، آن‌ها حتی می‌توانند به مهارت‌های گفتاری شما کمک کنند. در این دوره از مکتب خونه شما با روش‌های عالی برای تمرین این دو مهارت کاربردی، آموزش می‌بینید و خیلی زود، به تسلط زبان انگلیسی، دست پیدا می‌کنید.

 

مهارت نوشتن به زبان انگلیسی

راه‌های زیادی برای تمرین نوشتن به زبان انگلیسی وجود دارد. اگر زمانی نیاز به یادداشت یا فهرستی برای خود دارید، مانند فهرست خرید منزل، آن را به انگلیسی بنویسید. اگر کلمه‌ای را که به زبان انگلیسی لازم دارید نمی‌دانید، همیشه یک دفترچه کوچک همراه خود داشته باشید و کلمات جدید را یادداشت کنید تا با جستجوی آن‌ها، مهارت نوشتن خود را تقویت کنید.

نوشتن می‌تواند به شما در تجسم کلمه و معنای آن کمک کند. خیلی وقت‌ها که نمی‌توانید کلمه‌ای را که لازم دارید به خاطر بیاورید، می‌توانید آن را در میان یادداشت‌های خود بیابید. این یک راه عالی برای تمرین نوشتن و همچنین یک روش مفید برای به خاطر سپردن کلمات جدید است.

 

مهارت خواندن به زبان انگلیسی

همیشه گفته می‌شود که خواندن، راهی عالی برای گسترش دایره لغات است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید صبح با قهوه خود روزنامه بخوانید، بهتر است روزنامه انگلیسی مطالعه کنید.

اگر عاشق خواندن هستید، کتاب مورد علاقه خود را بردارید و خود را به خواندن آن با زبان انگلیسی دعوت کنید. اگر هنوز در زبان انگلیسی تازه کار هستید، می‌توانید به خواندن چیزهای ساده‌تر، مانند یک کتاب آنلاین یا حتی یک کتاب کودکان، بپردازید.

البته، وقتی در هنگام خواندن به کلمه‌ای برخورد کردید که نمی‌دانستید، آن را یادداشت کرده و جستجو کنید. خواندن و نوشتن برای یادگیری یک زبان جدید ضروری هستند. بنابراین از همه فرصت‌ها استفاده کنید تا به موفقیت زبانی خود دست یابید.

 

چرا مهارت‌های خواندن و نوشتن انگلیسی اهمیت دارند؟

مهارت‌های خواندن و نوشتن به شدت در یادگیری زبان مرتبط هستند. شما باید بتوانید به زبان انگلیسی بخوانید تا تمام متن‌های نوشته شده انگلیسی را بفهمید، شاید بخواهید یک منو را در رستوران بخوانید، یک علامت راهنمایی و رانندگی را در جاده متوجه شوید، نامه‌ای از بانک یا ایمیلی از یک دوست را باز کرده و محتوای آن را درک کنید.

 

بنابراین می‌بینید که مهارت‌های نوشتار و خواندن چقدر در زندگی روزمره مهم هستند. برای درک ارتباطات نوشتاری انگلیسی، از سبک رسمی هنگام نوشتن نامه‌های تجاری گرفته تا زمینه‌های اجتماعی مانند نوشتن یادداشت برای دوستان، به مهارت نوشتن نیاز دارید.

خواندن هم یک مهارت کاربردی در یادگیری زبان انگلیسی است. هنگام یادگیری زبان انگلیسی، سعی کنید تا حد امکان مطالب نوشته شده به زبان انگلیسی را بخوانید. این یک راه عالی برای توسعه دایره لغات شما است؛ زیرا در موقعیت‌های جدید با کلمات جدید روبرو خواهید شد.

همه مطالب خواندنی برای تمرین شما عالی هستند. از دست و پنجه نرم کردن با رمان ها و داستان‌های کوتاه گرفته تا خواندن روزنامه‌ها یا مرور وب سایت‌ها به زبان انگلیسی لذت بخش هستند و مهارت خواندن شما را بهبود می‌دهند.

خواندن به شما کمک می‌کند تا درک کنید که کدام کلمات در چه موقعیت‌هایی به بهترین شکل استفاده می‌شوند. تغییرات جزئی و تفاوت‌های ظریف، هر چه بیشتر انگلیسی بخوانید واضح‌تر می‌شوند.

زبان آموزان مبتدی باید سعی کنند خواندن کتاب‌های کودکان برای دستور زبان ساده و واژگان را بکار گیرند و زبان آموزان سطح متوسط، می‌توانند کتاب‌های بزرگسالان مثلاً سری هری پاتر یا سایر داستان‌های جذاب را انتخاب کنند. زبان‌آموزان سطح پیشرفته نیز می‌توانند ادبیات کلاسیک را امتحان کنند و از خواندن مطالب آن‌ها لذت ببرند. همچنین می‌توانند روزنامه‌های معروف مانند تایمز یا گاردین را امتحان کنند که از واژگان گسترده‌تر و زبان رسمی‌تری استفاده می‌کنند.

مهارت‌های خواندن و نوشتن ارتباط نزدیکی با هم دارند. هر زمان که مهارت‌های خواندن خود را توسعه می‌دهید، مهارت‌های نوشتاری خود را نیز بهبود می‌بخشید زیرا درکتان از دستور زبان و نحوه ساخت جملات را بهبود می‌بخشید.

 

نوشتن به زبان انگلیسی چه جنبه‌هایی دارد؟

نوشتن یا املا، اغلب به عنوان سخت‌ترین جنبه یادگیری یک زبان به شمار می‌رود. نحوه نوشتن کلمات می‌تواند بسیار متفاوت از نحوه تلفظ آن‌ها باشد. خود الفبای انگلیسی ممکن است کاملاً با الفبای مورد استفاده برخی از زبان آموزان متفاوت باشد که به خودی خود یک چالش یادگیری جدید ایجاد می‌کند.

نوشتن انگلیسی بسته به آنچه می‌نویسید آداب خاص خود را دارد. به عنوان مثال، هنگام نوشتن یک نامه به زبان انگلیسی، ابتدا و پایان خاصی وجود دارد که معمولاً در شرایط مختلف استفاده می‌شود. از طرفی دانشجویان دانشگاه باید مهارت‌های نوشتاری خود را برای نوشتن مقالات دانشگاهی تمرین کنند و از زبان انگلیسی به روشی خاص برای اهداف آکادمیک استفاده نمایند.

 

چگونه مهارت‌های نوشتاری انگلیسی را تمرین کنیم؟

برای تمرین نوشتن با استفاده از زبان انگلیسی، می‌توانید لیستی از کارهایی که باید انجام دهید یا مکالمات روزمره‌ای که می‌خواهید انجام دهید را بنویسید. با انجام این کار، واژگان جدیدی پیدا خواهید کرد و با نوشتن این موارد، املای آن‌ها را نیز یاد خواهید گرفت. همچنین هر زمان که می‌توانید ایمیل‌ها و یادداشت‌هایی را به زبان انگلیسی بنویسید.

یک راه جایگزین برای استفاده از مهارت‌های نوشتاری، نوشتن خاطرات روزانه در یک دفترچه به زبان انگلیسی است. حتی می‌توانید به نوشتن جملات جذاب و دیالوگ فیلم‌های معرف در یک دفتر بپردازید. در هر صورت کارهایی را امجام دهید که یادگیری مهارت‌های نوشتن و خواندن را برایتان لذت بخش و هیجان انگیز کنند. 

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Tsinghua University
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  61 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)