آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ

poster
پیش‌نمایش دوره

آموزش رایگان سئو : بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری بالقوه به وب‌سایت شماست. آمار نشان می‌دهد که در روز 5/3 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود. جالب است که ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3.7 (12 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ

آموزش رایگان سئو در سال 2021
  آموزش سئو در سال 2021
مشاهده
"116:55  
  موتورهای جستجو در سال 2021 چگونه کار می‌کنند؟
مشاهده
"57:14  
  سئوی داخلی و فنی در سال 2021
"54:35  
  تولید محتوای دیجیتال در سال 2021
"78:50  

درباره دوره

آموزش رایگان سئو : بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری بالقوه به وب‌سایت شماست. آمار نشان می‌دهد که در روز 5/3 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود.
جالب است که تنها 0.78 درصد از جستجوگران به صفحه دوم گوگل می‌روند. بنابراین اگر می‌خواهید نرخ بازدید خود را افزایش دهید، باید بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. این کار هم جز با سئو امکان‌پذیر نیست.

تکنیک‌های سئو مدام در حال پیشرفت و تغییر است. شما هم باید استراتژی‌های خود را مطابق با گوگل تغییر دهید تا در رتبه‌بندی بالاتری قرار بگیرید. بنابراین مهم است که شما بتوانید تکنیک‌های به‌روز و جدید سئو را پیدا کرده و آن‌ها را در سایت خود پیاده کنید.

حال که با مفهوم سئو آشنا شدید، بهتر است تعریف آن را هم بدانید. سئو یا همان بهینه‌سازی موتور جستجو فرایندی است که موقعیت سایت را در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو بهبود می‌دهد. هم‌زمان با شروع به کار موتورهای جستجو در سال 1990 میلادی، مباحث سئو هم ظهور پیدا کرد. امروزه محبوبیت این مفهوم به قدری زیاد شده که یکی از استراتژی‌های مهم بازاریابی محسوب می‌شود. سئو نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده بلکه به شدت هم در حال رشد است.

هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چیست؟

اگر سئو را به خوبی درک کنید و بتوانید آن را در سایت خود پیاده کنید، می‌توانید لینک خود را با جستجوی عناوین مرتبط در صفحه اول گوگل پیدا کنید. این یک فرایند زمان‌بر و نیازمند تلاش فراوان است. با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نرخ بازدیدهای شما افزایش پیدا می‌کند و کاربران راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند. بنابراین هدف از برگزاری دوره آموزش سئو عبارت است از:

  • افزایش بازدید از صفحات سایت
  • برندسازی 
  • قرار گرفتن در رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل 
  • افزایش ارائه خدمات و فروش محصولات
  • معروف شدن کسب‌وکارهای اینترنتی

دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021  مناسب چه کسانی است؟

  • کسانی که کسب‌وکار اینترنتی دارند و می‌خواهند استراتژی بازاریابی دیجیتالی را به خوبی یاد بگیرند.
  • کسانی که قصد کار کردن در زمینه SEO را دارند.
  • نویسندگان محتوا که می‌خواهند مطالب خود را مبتنی بر سئو بنویسند.

بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  • آشنایی کامل با سئو و اصطلاحات رایج در آن
  • آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو و رتبه‌بندی در آن‌ها
  • یادگیری بهترین راه‌های لینک‌سازی
  • فراگیری مهارت‌های لازم برای ساخت تگ‌ها، تیترها و توضیحات مناسب
  • نحوه استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای در سایت
  • پیدا کردن کلمات کلیدی

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher وحید رستمی
وحید رستمی بانی مشاور تبلیغات و برندینگ دانش آموخته دانشگاه هاب اسپات آکادمی USA راهبر ارشد بازاریابی و مارکتینگ مدرسان شریف، تی اکسپرس، صنایع ایلیاکو، ایران آوند فر و مدیریت کمپین های بزرگ و یکصد میلیاردی در بستر دیجیتال مارکتینگ و مدیریت تیم های 46 نفره در حوزه های مختلف مارکتینگ
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
نادر وکیلی 1402-05-31
Thank you for sharing such impactful and productive key points. Keep up with your great service
امید حسین داودی 1401-05-19
دوستان عزیز اگر از هندزفری استفاده کنید صدا گوشی سمت چپ بیشتر هست و کاملا واضح
فرشاد دوویسی 1401-05-08
از آموزش استاد رستمی ونکات کاربردی بسیار متشکرم
وحید رستمی بانی 1400-01-29
سپاس از بیان نظرات ارزشمندتان مطمئن باشید در کلاس های آتی مواردی که گفته بودید را رفع خواهیم کرد تا بتوانیم نظرات شما را جلب کنیم.
وحید رستمی 1399-12-24
لطفا در صورتی که وقت داشتید حتما پنج ساعت را کامل مشاهده کرده و نظرات ارزشمندتان را با بنده به اشتراک بگذارید، متشکرم
1401-11-22
سلام و عرض ادب برای من که آشنایی با مبحث سئو نداشتم بسیار کاربردی بود و احساس میکنم الان میتونم بطور جدی تری روی این مباحثی که در کلاس مطرح شد کار کنم. ممنون از کلاس خوبتون.
مریم فرشچیان 1401-01-28
با سلام، به کیفیت صدا عادت می کنید اما محتوا با توجه به عنوان جذابی که انتخاب کرده بودند، تفاوت هایی داشت. به طور کلی برای ارائه دادن و آشنایی و شروع مناسب هست. سپاسگزارم.
مهسا رییسی 1400-06-25
صدا قابل شنیدن نیست ارائه هم خیلی خسته کننده است. پیشنهاد میکنم حذفش کنید.
1400-01-15
سلام با احترام فراوان مطالب به صورت خیلی خلاصه مفید صدا بسیار ضعیف ارائه مطالب به صورت رو خوانی از روی اسلاید که صرفا فایل تنها بدون صدا تفاوتی با با صدا بودن فایل نداشت. طولانی بودن دوره در عین خلاصه بودن مطالب خسته کننده بودن دوره در عین عنوان جذاب

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چیست؟

در دوره آموزش رایگان SEO در سال 2021 تمام نکاتی را که شما لازم است برای بهبود موقعیت سایت خود در موتورهای جستجو بلد باشید، آموزش می‌دهیم. هیچ پیش‌نیازی برای این دوره تعریف نشده است. در واقع اگر شما با کامپیوتر و اینترنت آشنایی داشته باشید، به راحتی می‌توانید آموزش سئو را فرا بگیرید. به خصوص که ما در این دوره از مباحث ابتدایی و اولیه سئو شروع کرده و کم‌کم مباحث پیچیده‌تر، مهم‌تر و تکنیک‌های به‌روز سئو را آموزش می‌دهیم.

فصل اول: آموزش (یادگیری) سئو در سال 2021

ابتدا لازم است شما بدانید که سئو چیست. اصول سئو چه هستند و چطور می‌توان آن‌ها را یاد گرفت. بنابراین در فصل ابتدایی آموزش سئو پایه‌ای‌ترین مباحث در سئو را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. در این فصل می‌آموزید که چطور و از کجا باید آموزش SEO را شروع کنید. اگر کمی در این باره مطالعه کرده باشید، احتمال زیاد به یک سری اصطلاحات اساسی در آن برخورد کرده‌اید. در این فصل تمام این واژگان و کاربرد هر یک را به خوبی یاد می‌گیرید.

فصل دوم: موتورهای جستجو در سال 2021 چگونه کار می‌کنند؟

در فصل دوم از آموزش رایگان بهینه سازی موتورهای جستجو در ارتباط با خود موتورهای جستجو صحبت می‌کنیم. در واقع خوب است بدانید که موتوهای جستجو چگونه کار می‌کنند و افراد چطور در این موتورها به جستجو مي‌پردازند. بنابراین در این فصل به طور مفصل به این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم و سعی می‌کنیم نگاهی به تاریخچه فنی گوگل داشته باشیم.

فصل سوم: سئوی داخلی و فنی در سال 2021

گام اول در سئو هر سایت را می‌توان سئوی داخلی آن دانست. سئوی داخل سایت به دو دسته سئو محتوا و سئو تکنیکال تقسیم می‌شود. از مهم‌ترین مباحث در آموزش سئو همین مبحث سئوی داخلی سایت است که در سال 2021 هم بسیار روی آن تاکید شده است. در سئو محتوا باید به مواردی مانند تحقق کلمات کلیدی، ساختارسازی سایت و تولید محتوای ارزشمند توجه کنید. سئو تکنیکال بیشتر به موارد فنی تاثیرگذار بر کل سایت و موارد فنی تاثیرگذار بر یک صفحه از سایت اشاره دارد. در این فصل تمام نکات مرتبط با سئوی داخلی و فنی می‌پردازیم.

فصل چهارم: تولید محتوای دیجیتال در سال 2021

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سئو و محتوا دو مقوله جدا از هم هستند. این یک تصور اشتباه است؛ چرا که سئو و محتوا همدیگر را تکمیل می‌کنند. در واقع شما باید بتوانید محتوای منحصر به فرد تولید کرده و همزمان بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را آغاز کنید.
بنابراین شما باید بتوانید مخاطبان خود را شناسایی کرده و نیازهای آنان را کشف کنید. در این صورت می‌توانید محتوای مرتبط با آن‌ها را در اختیارشان قرار دهید. در این فصل از دوره آموزش سئو رایگان تمام نکاتی که باید در ارتباط با تولید محتوای دیجیتال بدانید، به شما آموزش می‌دهیم.

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)