آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی

امروزه تسلط به زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های ضروری برای دانشجویان است. علاوه براین داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی باعث پیشرفت افراد در زندگی شغلی و تحصیلی می‌شود. این درحالی است که لزوما داشتن دانش ... ادامه

مدرس دوره:
Elena Bazanova
Elena Bazanova
3 (1 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  40 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی

خواندن، جستجو، نوشتن

فصل اول به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خواندن انتقادی و مهارت نوشتن خود را ارتقا دهید. در این فصل موضوعات مربوط به ادبیات رشته‌های تخصصی بررسی می‌شود. تمرکز اصلی بر یادگیری مفاهیم اساسی نوشتن علمی، مانند ساختار منطقی و استدلال است.

  ویدیو معرفی
"02:39  
  منتقد باشیم
"06:44  
  شواهد علمی
"07:01  
  بحث انتقادی
"07:06  
  نقطه شزوع
"08:51  
  سوالات تحقیق
"07:23  
  ساختن یک فرضیه
"08:28  
  خواندن ادبیات
"09:35  
  تعامل با متن‌ها
"06:49  
  Annotated Bibliography
"07:33  
کلمات انگلیسی

در فصل دوم به یادگیری ساخت واژگان آکادمیک پرداخته می‌شود. در این فصل شما با فرایندهای ایجاد واژه تخصصی به عنوان مثال متناسب کردن، تبدیل و ترکیب آشنا می‌شوید. تمرکز این فصل استفاده مجدد از زبان استراتژیک و روش‌های برخورد با کلمات جدید است. همچنین شما در این فصل با ابزارهای نرم‌افزاری برای استخراج واژگان که غالباً متشکل از یک حوزه تحقیقاتی است آشنا می‌شوید.

  ویدیو معرفی
"02:33  
  بلوک‌های ساختمان
"10:32  
  ساختن کلمات جدید
"12:12  
  نامزد شدن
"10:50  
  عبارات اسمی
"16:37  
  زبان استراتژیک - استفاده دوباره
"07:22  
  مواجه با کلمات جدید
"07:30  
  گنجینه واژگان
"08:54  
  هماهنگی
"07:10  
  نقشه‌برداری مفهمومی
"06:50  
میزان دانش در جملات

فصل سوم به شما کمک می‌کند تا با مبانی گرامر آکادمیک آشنا شوید. این فصل سیستم فعل انگلیسی را ارائه می‌دهد. هدف از این فصل برجسته‌کردن نکته‌سنجی برای رسیدن به هدف فرایند نوشتن و اطمینان از برقراری ارتباط روشن ایده‌ها است. یکی دیگر از موارد مهم موردبحث در این فصل، استفاده از ساختارهای موازی برای کلمات، عبارات، بندها، جملات و پاراگراف‌های یک متن دانشگاهی است.

  ویدیو معرفی
"02:54  
  انواع فعل
"07:49  
  نیم‌بند‌ها
"07:00  
  مکمل‌های فعل
"05:32  
  شکل‌های فعل
"07:26  
  حالت
"06:39  
  ثبت‌نام
"07:56  
  ساختار موازی
"08:56  
  بازبینی جملات
"06:40  
  ترکیب جمله و علائم نگارشی
"05:58  
مباحثه آکادمیک

فصل چهارم درباره ساختار دستور زبان پاراگراف‌ها و متون طولانی است. در این فصل نکاتی برای انسجام واژگانی و ساختارمندی متون ارائه می‌شود. همچنین این فصل در مورد مفهوم پاراگراف بندی و چگونگی مؤثر بیان موضوع هدف در جمله و متن آکادمیک بحث می‌کند.

  ویدیو معرفی
"03:03  
  پیوستگی و انسجام
"06:24  
  انواع انسجام
"06:10  
  انسجام دستوری
"08:06  
  راهنمای اصلی
"05:10  
  Topic Sentence
"08:06  
  ساختار پاراگراف
"07:24  
  ساختن بیانیه هدف
"07:07  
  توسعه منطق
"06:33  
  دستورات نوشتن تحقیق
"08:19  

درباره دوره

امروزه تسلط به زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های ضروری برای دانشجویان است. علاوه براین داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی باعث پیشرفت افراد در زندگی شغلی و تحصیلی می‌شود. این درحالی است که لزوما داشتن دانش زبان انگلیسی عمومی ، باعث موفقیت در این آزمون ها نخواهد شد. در واقع می‌توان گفت که سواد آکادمیک انگلیسی به نوعی باعث ایجاد ارتباطی بین دانش زبان انگلیسی عمومی و انتظارات آکادمیک است. به همین جهت در دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی به این موضوع پرداخته شده است.

هدف از دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی چیست؟

هدف اصلی از دوره آموزش سواد آکادمیک انگلیسی، موفقیت در آزمون‌های انگلیسی است. همچنین در این دوره سعی شده است تا دانشجویان و محققان با سواد آکادمیک انگلیسی موردنیاز در محافل علمی آشنا شوند. در اصل هدف این دوره ایجاد توانایی مناسب برای نوشتن متون در افراد است.

دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

هرچند که می‌توان گفت که این دوره برای دانشجویان و محققان کاملاً ضروری است. اما این دوره مخصوص افرادی که به نوشتن به زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند، طراحی شده است. از طرفی نباید فراموش کنیم که پیشرفت و آگاهی بیشتر در زبان انگلیسی برای تمامی افراد توصیه می‌گردد. 

بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

شما بعد از گذراندن این دوره آموزشی مهارت‌های مهم خواندن انتقادی را کسب خواهید کرد و تا به عنوان یک نویسنده علمی خود انتقاد پیشرفت کنید. این دوره به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان یک نویسنده بهتر از دایره لغات خود و دستور زبان انگلیسی استفاده کنید.

منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل

پیش‌نیاز اصلی برای این دوره آشنایی با گرامر زبان انگلیسی و دایره لغات مناسب است. در این دوره طی 4 هفته ویدئو‌ها آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما با استفاده از محتوای ارائه شده برای هر فصل و انجام فعالیت‌های خواسته شده با نحوه نوشتن متون منسجم و متناسب دانشگاهی آشنا خواهید شد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Elena Bazanova

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
جواد درمانی کوهی 1400-05-28
سلام من این دوره رو تو اینترنت جست و جو کردم این ویدیو آموزشی رو در سایت رسمی اش پیدا کردم ولی تو اونجا مهلت دسترسی اش ۷ روز به طور رایگان بود و حدود ۴۹ دلار قیمت این آموزش به همراه تعداد زیادی دیگر ویدیو بوده . میخواستم بدونم شما با اجازه این ویدیو رو اینجا رایگان گذاشتید؟
مکتب‌خونه
دوست عزیز سلام دسترسی به محتوای ویدئویی این دوره در سایت مبدا به صورت رایگان امکان پذیر است و در وبسایت مکتب خونه برای تسهیل دسترسی کسانی که فیلتر شکن ندارند قرار گرفته است. ضمنا در صفحه درس برگزار کننده اصلی دوره مشخص شده است.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  40 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)