آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی

poster
پیش‌نمایش دوره

در دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی، در مورد انواع متفاوت مکالمات در محیط‌های آکادمیک و همچنین راهکار‌هایی برای فهم بهتر مقصود دیگران و بیان موثر مقصود خودتان، مطالب مفیدی را فرا ... ادامه

برگزارکننده:  University of California, Irvine  University of California, Irvine
مدرس دوره:
جمعی از اساتید University of California, Irvine
جمعی از اساتید University of California, Irvine
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  15 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:17 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی

مقدمه ای بر مباحث
شرح در یک بحث دانشگاهی
  معرفی - هفته دوم
"00:58  
  سخنرانی مفصل
"06:06  
  مثال سخنرانی
"07:51  
  سخنرانی عمیق‌تر
"06:49  
اثر متقابل
  سخنرانی تعامل
"07:07  
  ساخت سخنرانی مکالمه
"05:14  
  سخنرانی موافق و مخالف
"07:19  
Synthesis
  Synthesis Lecture
"05:39  
  جمع‌بندی سخنرانی
"02:55  
  تامل در سخنرانی دوره
"05:23  

درباره دوره

در دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی، در مورد انواع متفاوت مکالمات در محیط‌های آکادمیک و همچنین راهکار‌هایی برای فهم بهتر مقصود دیگران و بیان موثر مقصود خودتان، مطالب مفیدی را فرا می‌گیرید. 

شیوه بحث کردن پیرامون یک موضوع یکی از مهارت‌هایی است که در محیط دانشگاهی بسیار حائز اهمیت است. این دوره به شما یاد می‌دهد که چطور به‌صورت مؤثر و سازنده یک بحث را پیش برده و به نتیجه برسانید.

 

هدف از دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی به انگلیسی چیست؟

هدف اصلی این دوره، کمک به فراگیران برای داشتن مکالمات مؤثر، سرگرم‌کننده و جالب‌توجه است به‌طوری‌که مکالماتی پویا با سایرین داشته و بتوانید ایده‌ها و نظرات خود را به همراه جزئیات و دلایل کافی بیان کنید؛ تعامل داشتن در حین مکالمه با دیگران به آن‌ها فرصت بیان ایده‌هایشان را می‌دهد که در این دوره سعی شده تا چنین مهارتی را به دست آورید.

 

دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی به انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌هایی را دارند که در آن‌ها رشته‌های دانشگاهی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، بیشترین بهره را از دوره آموزش رایگان مباحثه انگلیسی در دانشگاه خواهند برد. همچنین افرادی که دانش زبان انگلیسی متوسطی دارند و می‌خواهند شیوه مباحثه مؤثر و نتیجه‌بخش را فرابگیرند می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

 

بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی به انگلیسی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

  •  توانایی برنامه‌ریزی برای شروع و پایان یک مکالمه پویا
  •  تشریح مبسوط نظرات و دیدگاه‌های خود
  •  کاربرد تعامل در مباحثات
  •  مهارت جمع‌بندی نظرات یک گروه و کاربرد آن در مکالمه خود
  •  پایان دادن مباحثه با نکات مفید

 

منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل

از آنجایی‌ که این دوره به زبان انگلیسی ارائه داده می‌شود، داشتن دانش‌پایه زبان انگلیسی جهت فهم متون و ویدئوهای آموزشی ضروری به نظر می‌رسد.

 

ویژگی‌های متمایز دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی به انگلیسی چیست؟

ویژگی برجسته این دوره، تدریس آن توسط چندین تن از اساتید برجسته دانشگاه کالیفرنیا است که هرکدام از آن‌ها سابقه آموزش چندین هزار فرا‌گیر را داشته و به‌خوبی با مشغولیات ذهنی فرا‌گیران آشنا بوده و آن‌ها را برطرف می‌سازند.

دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی شامل چهار قسمت (ماژول) بوده که هرکدام در طی یک دوره یک‌هفته‌ای به اتمام رسیده و به طور کل چهار هفته به طول خواهد انجامید؛ هر قسمت شامل چندین ویدئوی آموزشی و فایل ریدینگ می‌باشد که بایستی موردمطالعه قرار گیرند. خبر خوب این است که تمامی این منابع به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی به انگلیسی چیست؟

این دوره شامل چهار ماژول (قسمت) است: 

  •  معرفی مباحثات
  •  بسط و گسترش معنایی
  •  تعامل
  •  تلفیق 

در ماژول اول، بر اهمیت مکالمه دانشگاهی مؤثر تأکید شده به‌طوری‌که شما را متوجه تفاوت آن با سایر مکالمات انگلیسی خواهد نمود؛ زیرا در گفتار دانشگاهی از اصطلاحات و ساختار آکادمیک استفاده می‌گردد که آگاهی از آن‌ها برای موفقیت در دانشگاه و محیط‌های دانشگاهی ضروری است.

ماژول دوم به اهمیت بسط معنایی در مکالمه می‌پردازد؛ فراگیران نحوه اجتناب از مشکلات رایجی که در گفتار پدید آمده و مانع بسط جملات شده را آموزش می‌بینند. مهارت اضافه کردن چندین مثال به مباحث خود و استفاده از تفکر انتقادی باعث عمیق‌تر شدن مباحثه شما می‌گردد.

در ماژول سوم آموزش رایگان مباحثه انگلیسی در دانشگاه، برای آموزش روانی و سلیس بودن کلام از تعامل و مشارکت دیگران استفاده می‌گردد؛ همچنین شما یاد می‌گیرید که چطور به ایده‌های دیگران گوش کرده و سپس نظر موافق یا مخالف خود را ابراز دارید زیرا در محیط‌های دانشگاهی نحوه بیان موافقت یا مخالفت بسیار حائز اهمیت است.

در ماژول چهارم یا انتهایی دوره آموزش رایگان مباحثات دانشگاهی و آکادمیک به انگلیسی، نحوه تلفیق ایده‌ها با یکدیگر در مکالمات شرح داده می‌شود؛ این ماژول شما را قادر می‌سازد تا بدون اینکه به معنای کلی کلامتان خدشه‌ای وارد شود، مبحث خود را با تأکید بر نکات مهم به پایان برسانید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher جمعی از اساتید University of California, Irvine

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  University of California, Irvine
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  15 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:17 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)