دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 54 دانشجو
سپهر ابراهیمی
2 ماه پیش
خوبه برای اشنایی اولیه برای موضوعاته اقتصاد اینجا پایه است بعدش اقتصاد خُرد و بعد کلان و... برا آشنایی اولیه نمره خوبی میگیره
سیما قریشی زاده
7 ماه پیش
عالی
علی فرخی قراملکی
8 ماه پیش
اقتصاد و دید اقتصادی چیزیه هممون بهش نیاز داریم و عالی بود این دوره
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
مباحث مقدماتی به خوبی بیان شده بود، به تمامی عزیزان توصیه می کنم این درس رو بگذرونن
محمد رضا منتظرالقائم
10 ماه پیش
سلام عالی است.متشکرم
محمود صدرزاده
1 سال پیش
لازم برای هرکسی









